Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Wie heeft er nu geboekt voor november?

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    Ik had eigenlijk dezelfde vraag, ik heb gisteren namelijk nog gebeld en daarbij werd mij verteld dat een zelftest met certificaat niet werd geaccepteerd om eventuele fraude tegen te gaan. Ik heb dus een afspraak voor een antigeentest met certificaat gemaakt bij coronalab.eu. Overigens een tip voor de ANWB-leden onder ons als je bij dit bedrijf een test inboekt. Je krijgt dan 5 euro korting per test dus 49 euro voor een PCR en 34 euro voor een Antigeen incl. certificaat. Voor PCR test kortingscode ANWBLID49 en voor Antigeentest kortingscode ANWBLIDSNELTEST34.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-21 om 00:02. Reden: -q

  2. Top | #12
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    A test result must be in the form of written documentation (paper or electronic copy). The documentation must include:
    https://www.cdc.gov/
    Dit is over de zelftest. dus volgens mij is het toegestaan
    Type of test (indicating it is a NAAT or antigen test)
    Entity issuing the result (e.g. laboratory, healthcare entity, or telehealth service)
    Specimen collection date. A negative test result must show the specimen was collected within the 3 days before the flight. A positive test result for documentation of recovery from COVID-19 must show the specimen was collected within the 3 months before the flight.
    Information that identifies the person (full name plus at least one other identifier such as date of birth or passport number)
    Test Result
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-21 om 00:04. Reden: +q

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    OK ik ben wel benieuwd dan op welke manier je aantoont op welke datum de test is uitgevoerd en de overige informatie wordt verwerkt en vermeld. Zelf een papiertje in elkaar flansen? Waarom zou je het risico nemen en dan straks bij de grens te horen krijgen dat het een officiële test moet zijn. Besparing van een paar tientjes? Dan kom je niet weg met de opmerking dat het volgens jou wel zou moeten kunnen. Bij het aanmelden bij het testcentrum moet ik inderdaad alle info van te voren aanleveren zodat het ook op het officiële reiscertificaat wordt vermeld inclusief datum en tijd van uitvoeren van de test. Ik probeer je niet te overtuigen, ik neem in ieder geval geen risico met een antigeentest voor 34 euro incl. certificaat.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-21 om 00:04. Reden: -q

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    Voor diegenen die de zelftest overwegen, onderstaande info van de CDC-site over de voorwaarden waaraan de zelftest moet voldoen:

    • The test must be a SARS-CoV-2 viral test (nucleic acid amplification test [NAAT] or antigen test) with Emergency Use Authorization (EUA) from the U.S. Food and Drug Administration (FDA).
    • The testing procedure must include a telehealth service affiliated with the manufacturer of the test that provides real-time supervision remotely through an audio and video connection. Some FDA-authorized self-tests that include a telehealth service may require a prescription.
    • The telehealth provider must confirm the person’s identity, observe the specimen collection and testing procedures, confirm the test result, and issue a report that meets the requirements of CDC’s Order (see “What information must be included in the test result?” below).
    • Airlines and other aircraft operators must be able to review and confirm the person’s identity and the test result details. The passenger must also be able to present the documentation of test results to U.S. officials at the port of entry and local/state health departments, if requested.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    Ik ga 8 Nov als één van de eersten en durf dat nog niet te avonturen.

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Ik ga 8 Nov als één van de eersten en durf dat nog niet te avonturen.
    Ben heel benieuwd Hannie, laat je het even weten hoe het gegaan is? Wij vliegen de 12e naar Tampa.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wie heeft er nu geboekt voor november?

    Zal het zeker even laten weten hier.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •