Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 57

Onderwerp: Autohuur algemeen

  1. Top | #11
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Op zich zie ik voor nu een nog betaalbare prijs bij usareisen.de maar als ik deze wil reserveren staat er alleen direktincasso. Waar vind jij dan dat je 30 dagen van te voren pas hoeft te betalen? Ik betaal daar 1169 euro voor een midsize suv met Alamo gold. Nog duur maar als we nog gratis kunnen annuleren zonder vooraf te betalen kunnen we nog afwachten of we nog ergens goedkoper terecht kunnen. Ik zie tot nu toe de prijzen alleen maar hoger worden.
    Ik heb het reeds gevonden via drive-usa. Zelfde organisatie. Als je met creditcard betaalt wordt er pas 30 dagen van te voren iets afgeschreven.

  2. Top | #12
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Wat zoek je dan, welke locatie haal je af en wat zijn je ophaal/inlever data?
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #13
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wat zoek je dan, welke locatie haal je af en wat zijn je ophaal/inlever data?
    Miami, mid suv, 21 April-13 Mei 2022 en 23 april - 7 Mei mid suv Orlando ophalen. Dus 2 auto's, beiden met extra bestuurder. Bij national kom ik op 1116 dollar voor Aisle en 1500 dollar voor suv.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Mco is een stuk goedkoper: voor de tweede periode $646 EC/$855 standard SUV. Voor de eerste periode is mco ook goedkoper: $1007 EC/$1386 Standard SUV.
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #15
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Mco is een stuk goedkoper: voor de tweede periode $646 EC/$855 standard SUV. Voor de eerste periode is mco ook goedkoper: $1007 EC/$1386 Standard SUV.
    Terpies dat klopt. Wij komen echter de 21ste aan op Miami en gaan vanuit Miami weer terug. Vrienden komen de 23ste aan op Orlando en vliegen van daaruit ook weer terug. Bij Drive-usa kom ik op € 1169 voor een midsuv. Dit is ook met gratis tank benzine. Deze kan ik tot 48 uur van te voren annuleren. Denk dat ik deze maar vastleg en dan evt. ook de aisle bij National voor $ 1116. IK kan dan altijd kijken naar de ervaringen van degenen die al eerder gaan en bij National hebben geboekt. Nu er zo weinig auto's zijn is de kans ook groter dan er geen suv of midsuv in de rij staat. Mochten de prijzen zakken dan kan ik bij beiden annuleren maar heb ik nu een nog betaalbare prijs. Voor de begrippen van nu. Ik heb dit bedrag ook nog nooit eerder betaald.

  6. Top | #16
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Dat zou ik dus echt nooit op deze manier boeken…je boekt immers niet bij Hertz maar via een vage broker tegen voorwaarden die alleen voor hun gunstig zijn. Waarom niet via national kijken?

    Hertz is nooit failliet geweest, ze hebben uitstel van betaling gehad middels een Chapter 11 constructie.
    Ieder zijn ding maar USA reisen is een prima organisatie, al eerder geboekt en velen op dit forum. Ook is het te annuleren dus als er een betere prijs langs komt kan ik altijd switchen.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Heeft iemand ENIG idee hoe het kan dat de auto huur zo verschilt voor een auto waarmee je in Florida blijft en een auto waarmee je de staat Florida verlaat.
    Ik vlieg binnenkort naar Orlando, maar ga eerst naar familie in Atlanta en daarna weer terug naar Orlando voor een paar dagen "uitrusten". Autohuur voor 2 weken varieert van € 800 tot € 1500
    Maar ga je naar de huurvoorwaarden van de goedkopere verhuur auto's kijken, dan is het met die auto's NIET toegestaan de staat Florida te verlaten.
    Ik heb dat in al die 30 jaren dat ik al heen en weer vlieg nog nooit eerder gezien.
    Heeft iemand hier ervaring mee en/of heeft iemand nog tips voor een wat "normalere" prijs voor 2 weken autohuur (dus géén € 1500) ?

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    bertvlug, ik dacht mooie prijzen te hebben bij SIXT autohuur en toen kwam daar het addertje naar voren dat je max. 2000 mile mocht rijden in 4 weken en daarboven een toeslag per mile moest betalen, dus het is goed opletten wat je boekt tegenwoordig. Gelukkig zag ik het op tijd en heb daar niet geboekt.

    Bij welke huurder of tussenpartij kom je jouw voorval tegen met de beperking dat je Florida niet uit mag ?
    Laatst gewijzigd door JeroenB; 22-10-21 om 15:02.

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Jij deed toch altijd zaken met BUDGET??
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Jij deed toch altijd zaken met BUDGET??

    Als je mij bedoeld dan zit je er flink naast, daar heb ik ooit eens 1x een auto gehuurd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •