Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 57

Onderwerp: Autohuur algemeen

  1. Top | #1
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Autohuur algemeen

    De travelban mag dan straks opgeheven worden maar het volgende probleem is de autohuur.
    De prijzen die gevraagd worden gaan sky high! Is niet leuk meer. Het chiptekort zal zeker nog een jaar (of anderhalf) duren.
    Ook de huuprijzen van vakantievilla's zijn flink opgeschroefd, het wordt een kostbare zaak op deze manier....

  2. Top | #2
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Ben blij dat we al in Juli hebben geboekt voor Juli 2022. We kwamen per toeval een zeer goedkope prijs tegen bij Budget.com (incl LDW e.d.) Prijzen zijn nu ook daar Sky high!
    De auto, villa en later de tickets hebben we allemaal al geboekt.
    4 dagen New York
    3 dagen Orlando
    14 dagen Cape Coral

    Nu al zin in, hoop dat alles nu goed blijft gaan (anders weer annuleren, flexibele boekingsvoorwaarden)
    Laatst gewijzigd door Anthonie; 22-09-21 om 15:22.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #3
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Geen idee wat een goedkope prijs is voor een auto op dit moment. Ik heb mijn toch al te dure reservering gelukkig kunnen doorzetten naar mijn komende trip in november.
    ik ben echter al jaren niet of net boven de $20 per dag gewend, en betaal nu meer dan $30.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #4
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Ook ik was op zoek voor 23-4 t/m 7-5-2022. Er staan een paar redelijke prijzen in de hertz app (alhoewel voor de meeste type auto's hele hoge tarieven), uiteindelijk kom ik nu bij usareisen.de weer het voordeligste uit voor een midsize SUV. Je hoeft pas 30 dagen van te voren te betalen en kunt tot 48 uur van te voren annuleren. Voor midsize IFAR nu 608,64 EUR incl. 1e tankfülling gratis. Wordt overigens door USA reisen aangeboden maar contract loopt via FTI.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Voor juni/juli nog voor een redeljk bedrag (730 euro 3wkn 2 dgn) bij Hertz een FSCAR kunnen scoren. Maar.....was Hertz eigenlijk niet failliet???
    Laatst gewijzigd door elstars; 23-09-21 om 13:35.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Zie nu bij Hertz ook aantrekkelijke prijzen, was via Expedia dan.
    Maar inderdaad, was die niet failliet?
    Nu wel spijt dat ik mijn autohuur bij National geannuleerd heb... Maar ja, BA vlucht werd gecancelled, en had er zo weinig vertrouwen in dat USA weer open zou zijn in januari dat ik verblijf en autohuur ook maar heb geannuleerd.
    Ik kijk het nog even aan allemaal.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ook ik was op zoek voor 23-4 t/m 7-5-2022. Er staan een paar redelijke prijzen in de hertz app (alhoewel voor de meeste type auto's hele hoge tarieven), uiteindelijk kom ik nu bij usareisen.de weer het voordeligste uit voor een midsize SUV. Je hoeft pas 30 dagen van te voren te betalen en kunt tot 48 uur van te voren annuleren. Voor midsize IFAR nu 608,64 EUR incl. 1e tankfülling gratis. Wordt overigens door USA reisen aangeboden maar contract loopt via FTI.
    Dat zou ik dus echt nooit op deze manier boeken…je boekt immers niet bij Hertz maar via een vage broker tegen voorwaarden die alleen voor hun gunstig zijn. Waarom niet via national kijken?

    Hertz is nooit failliet geweest, ze hebben uitstel van betaling gehad middels een Chapter 11 constructie.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Ik las wel het advies om vooruit te betalen, wat heel veel mensen waarschijnlijk al doen, maar ik zelf eigenlijk nooit. Omdat het grote tekort aan huurauto's voorlopig niet opgelost zal zijn, en wsl mensen die vooruit betaald hebben voorrang zullen krijgen op mensen die dat niet hebben gedaan ... Maar goed, of dat echt zo is ... Voor onze trip aankomende december maar bij Hertz geboekt (met directe betaling; annulering mag tot 48uur van te voren) en een 'normale' boeking zonder vooruitbetaling bij National. Redelijke prijzen ten opzichte van de huidige MEGA prijzen.

    @terpies Excuus, zie dat het uit een artikel komt wat jij op ander forum gedeeld hebt ;-) !
    Laatst gewijzigd door mattrob; 24-09-21 om 10:47.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Beter teveel gedeeld dan vergeten!
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #10
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Autohuur algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ook ik was op zoek voor 23-4 t/m 7-5-2022. Er staan een paar redelijke prijzen in de hertz app (alhoewel voor de meeste type auto's hele hoge tarieven), uiteindelijk kom ik nu bij usareisen.de weer het voordeligste uit voor een midsize SUV. Je hoeft pas 30 dagen van te voren te betalen en kunt tot 48 uur van te voren annuleren. Voor midsize IFAR nu 608,64 EUR incl. 1e tankfülling gratis. Wordt overigens door USA reisen aangeboden maar contract loopt via FTI.
    Op zich zie ik voor nu een nog betaalbare prijs bij usareisen.de maar als ik deze wil reserveren staat er alleen direktincasso. Waar vind jij dan dat je 30 dagen van te voren pas hoeft te betalen? Ik betaal daar 1169 euro voor een midsize suv met Alamo gold. Nog duur maar als we nog gratis kunnen annuleren zonder vooraf te betalen kunnen we nog afwachten of we nog ergens goedkoper terecht kunnen. Ik zie tot nu toe de prijzen alleen maar hoger worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •