Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema: Orlando - Miami 2 weken November

  1. Top | #1
    Newbie Dvanv's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2021
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2

    Standaard Reisschema: Orlando - Miami 2 weken November

    Hi allemaal,

    In november willen wij twee weken naar Florida, onze eerste kennismaking. Ondanks dat dit een schema topic is, hebben wij eigenlijk nog geen duidelijk schema.

    Ons idee is om naar de staat te vliegen, een auto of camperbus te huren en rond te trekken. Met lange reisafstanden hebben wij geen moeite.

    We twijfelen over een camperbusje en daarmee rond te reiden. Dat is iets makkelijker en wellicht goedkoper dan een grote camper. Misschien kunnen we zo ook op meer leuke plekken slapen. Maar een auto en dan langs verschillende B&B's gaan lijkt ons ook leuk. Op die manier krijgen we misschien meer informatie van de locals (B&B eigenaren).

    Daarnaast willen we graag veel rondtrekken, zo veel mogelijk zien van het "echte leven" in de verschillende gebieden van Florida. De zuid-Amerikaanse invloeden lijken me interessant, de Everglades, en natuurlijk de stranden van de Keys. Ik denk dat wij het leukste zouden vinden om te eindigen de laatste 3 dagen op een strandje in de keys. Of dat nou in het busje of in een B&B of iets dergelijks is.

    Veel uit te zoeken dus nog. Ik denk dat we de vliegtickets boeken binnenkort en vanuit daar verder gaan plannen. Zelfs zonder uitgebreide toeristische voorplanning zullen we het wel overleven toch?

  2. Top | #2
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Reisschema: Orlando - Miami 2 weken November

    Best is op voorhand toch min of meer een reisschema uit te werken. Al ware het maar om je van slaapplaatsen te verzekeren. Naargelang het seizoen kan het druk of razend druk zijn. Je campervan wil zeggen dat je hebben en houden in je wagen steekt. Niet echt voorstander van als je ook de minder toeristische plaatsen wil aandoen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •