Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Overstap Toronto

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard Overstap Toronto

    hoi Allemaal,

    weet iemand of er een plekje is op Toronto AirPort om met 3 kinderen 4 uur te overbruggen?

    groetjes


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  2. Top | #2

    Standaard Re: Overstap Toronto

    Het is 3 jaar geleden voor ons dat we via Toronto vlogen maar... Omdat je in Toronto al door de USA douane kunt/gaat, moet je daar ook wat tijd voor incalculeren... Het scheelt vervolgens veel wacht/hang-in-de-rij tijd op de eindbestemming. Dus dat alleen is al een groot voordeel...
    Ik kan me niet herinneren of er specifiek iets voor kinderen was... Sorry, daar kan ik je niet bij helpen.
    Maar, je komt in een 'afgesloten' gedeelte waar alleen goedgekeurde reizigers naar de VS zitten. Is dus een stuk minder groot dat zo'n hele luchthaven... Wij vonden een rustig hoekje in een restaurantje waar we hebben gewacht...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •