Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Recent naar Amerika gevlogen?

1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2018

Standaard Re: Recent naar Amerika gevlogen?

Wij waren niet buiten de regels, we wonen op Bonaire en waren al meer dan een jaar het eiland niet af geweest.

2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buddybonaire Bekijk Berichten
    Wij waren niet buiten de regels, we wonen op Bonaire en waren al meer dan een jaar het eiland niet af geweest.

Mijn opmerking was ook niet voor jullie bedoelt. Maar gewoon in het algemeen.
    Ik wilde alleen maar zeggen dat het geen goed idee is om proberen de regels te omzeilen.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

3. Top | #13

Gisteren met KLM via Atlanta naar Fort Myers gevlogen. Op Schiphol verliep het voorspoedig. We hadden vooraf alles op orde en vaccinatiestatus en pcr-test geüpload naar KLM. Online inchecken kon echter niet, maar bij de balie ontvingen we direct onze boarding passes. Boarden zelf was wat chaotisch door de extra formulieren voor de Amerikaanse overheid, maar uiteindelijk vertrokken we netjes op tijd. Tijdens de vlucht mondkapjes op en dat ging prima. Overstap op Atlanta ging zoals altijd bij aankomst in de VS en binnen een uur zaten we bij de gate voor de aansluitende vlucht met Delta. Tijdens die vlucht ook mondkapjes op. Verder lijkt het er in Florida vooralsnog op dat het virus onder controle is. Amper mondkapjes en de nieuwe variant boezemt nog geen angst in. Dat zal vrees ik niet lang meer duren.

Forum Rechten