Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 46 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #21

    Standaard

    Hoi Allemaal,
    Het is de bedoeling dat we begin augustus gaan, omdat we dan toch in Amerika zijn lijkt het ons leuk om dit te combineren met een rondreis in Florida. Groetjes Antoinette

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    houd er wel rekening mee dat het dan druk is in de parken..

    Njit
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 16:05. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik ga toch liever voor de 20 graden :lol:
    Ach ja....even afwachten wat het weer in februari doet. Zit er dan namelijk 10 dagen dus dan hoop ik toch wel iets beter weer te krijgen :!:

  4. Top | #24

    Standaard

    Hoi
    Is het nodig om de hotels te reserveren? Bij onze rondreizen in het
    westen hebben we dat nooit gedaan en hebben bijna nooit probemen gehad.
    Groetjes Antoinette

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Als je niet in maart (springbreak) gaat en niet begin juli gaat hoef je geen hotels te reserveren.

  6. Top | #26
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    :?: Vraagje voor Ebelix n.a.v.
    Als je je ticket boekt zorg dan dat je 2 stopovers mag maken en een open jaw ticket neemt. Dit is veruit de goedkoopste oplossing om te vliegen.
    Als je je ticket via reisburo of bijv. Am.Vacations geboekt hebt of gaat boeken, aan wie geef je dan aan dat je van die stopover gebruik wilt maken ? Ook als je via internet bij bijv. vliegwinkel of een maatschappij boekt krijg je een vluchtschema van A naar B en nergens een mogelijkheid om aan te geven dat je een paar dagen in de tussenlandingsplaats wilt blijven. Leg uit a.u.b. :wink:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je moet zelf aangeven dat je van een stopover gebruik wilt maken. Je moet het aangeven op het moment dat je het ticket koopt. Wil je het acheraf alsnog een stopover inlassen dan moet je kosten betalen voor het wijzigen van het ticket. Sommige tickets kunnen niet gewijzigd worden (meestal de goedkoopste klasse). Als je het treft dan attenderen de medewerkers van het reisburo je er op dat een stop over mogelijk is.

    Het beste kan je dan naar een reisburo gaan of met de vliegmaatschappij bellen. Bij sommige maatschappijen is nu ook op de site mogelijk om stop overs in te vullen in je reisschema. Kijk maar eens bij Continental airlines. Mijn voorkeur voor het boeken van dit soort tickets is toch om dit via een reisburo te doen.

    Ik heb al verscheidende malen met stop overs gevlogen. Vaak zijn de tickets dezelfde prijs of meer een beetje hoger. Zeker als je een stopover maakt in de plaats waar je toch over moet stappen.

    Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het wel.

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Om een indruk te krijgen van de mogelijkheden van een rondreis met stopovers kan je eens proberen op www.tickettracker.nl onder de knop "rondreis". Je kunt dan zelf je reis samenstellen.
    Succes

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Beste YvesL,

    ik zou je aanraden om een goed reisboek over Florida te kopen, bijvoorbeeld Rough Guides (engels).

    Kijk ff op mijn site voor meer info over Florida.

    Goedkopere vliegtickets: www.exitreizen.nl
    Goedkopere autohuur : www.hotelplan.nl (vraag de amerika-canada brochure aan voor de auto-verhuur-prijzen,

    Suc6,

    René

  10. Top | #30
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Rondreis door Florida

    Haal bij een reisbureau een paar gidsen en kijk welke routes de reisorganisaties nemen. Je kunt dan eventueel zelf bepalen of je ergens langer blijft. Een 9 a 12 daagse reis van een organisatie is veel relaxter om in 3 weken te doen. Bijv. een langer verblijf in Orlando of op de Keys.
    Goede reis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 16:02. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •