Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 46 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #11
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Ybor City

    Da's een leuke tip! Ga ik volgende keer eens uitproberen. Kun je er een beetje redelijk parkeren? En ik vroeg me ook af of de buurt enigzins OK is??

  2. Top | #12

    Standaard Van Miami naar Orlando of andersom?

    Volgend jaar willen wij een one way trip maken in Florida, we komen
    uit LA en willen nog een dag of 8 in Florida verblijven.
    Wat is beter of makkelijker om te doen; vliegen op Miami dan
    rijden naar Orlando en vandaar terug naar Nederland,
    of kunnen we het makkelijker andersom doen?

    Verder hebben we nog geen planning gemaakt, tips zijn dan ook van harte welkom.
    Groetjes Antoinette

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hoi Antoinette,

    Dat maakt niet uit. Vanuit LA wordt bijna net zo veel gevlogen naar Miami en Orlando. Ook vanuit Miami en Orlando zijn er voldoende mogelijkheden om naar Nederland te vliegen. Alleen Martinair vliegt rechtstreeks de rest gaat allemaal met een tussenstop.

    Als je je ticket boekt zorg dan dat je 2 stopovers mag maken en een open jaw ticket neemt. Dit is veruit de goedkoopste oplossing om te vliegen.

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Van Miami naar Orlando of andersom?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
    Wat is beter of makkelijker om te doen; vliegen op Miami dan
    rijden naar Orlando en vandaar terug naar Nederland,
    of kunnen we het makkelijker andersom doen?
    beide vliegvelden zijn van alle gemakken voorzien.. maakt dus niet zoveel uit..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
    Verder hebben we nog geen planning gemaakt, tips zijn dan ook van harte welkom.
    ik raad je wel aan om eerst naar Miami en dan naar Orlando te gaan. Wij hadden het andersom gedaan (2 weken Orlando en 1 week Miami) en Miami viel ons erg tegen na 2 weken Orlando. Er is in Orlando gewoon veel meer te doen en ik vond de sfeer er ook een stuk relaxter...

    Het ligt er ook een beetje aan in welke periode je gaat natuurlijk. Toen wij gingen (in januari) was er op Miami Beach ook helemaal niks te doen.. Dan valt het extra tegen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard Rondreis door Florida

    Hallo,

    Ik ben samen met mijn vriendin van plan om deze of volgende zomer een rondreis met een huurwagen te maken door Florida heen. Echter een goede route uitstippelen is heel moeilijk. Daarom wilde ik vragen of er iemand van jullie een goede route hebben die langs de mooiste bezienswaardigheden langsgaat. Het is de bedoeling dat de rondreis 2 à 3 weken duurt. Zijn er ook aanraders van hotel of maatschappijen langs dewelke we onze reis het best zouden boeken. Of rechtstreeks in amerika boeken?

    Alvast bedankt

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Rondreis doorheen florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Hallo,

    Daarom wilde ik vragen of er iemand van jullie een goede route hebben die langs de mooiste bezienswaardigheden langsgaat. Het is de bedoeling dat de rondreis 2 à 3 weken duurt.
    Voor je route kun je het beste eerst de reisverslagen doorlezen. Dan krijg je een beetje een idee wat er te doen is...

    Zie dit ::Subforum::
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Vergeet niet om in Miami de venetian pool te bezoeken.

    Het is belangrijk dat je aangeeft waar je van houdt en wat je absoluut wil zien. Met deze info kunnen we op dit forum uit de voeten om je te helpen bij het plannen van een route.

    En zoals njit al zei. Lees ook alle reisverslagen door en haal in de bieb reisgidsen over Florida.

    Veel succes.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 22:32. Reden: samengevoegd

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik vond Tampa geweldig :!: Maar wel errug druk qua verkeer....bijna alle grote wegen worden op dit moment onder handen genomen. Zo ook de wegen rondom het vliegveld en de highway naar Orlando.

    Tampa Bay vond ik leuker dan downtown Tampa....vooral de weg ernaar toe ....een uitzicht waar je stil van wordt. De stranden kon ik niet beoordelen want het was een beetje koud :cry: Moet ik weer hebben, ga je naar Tampa ...is het daar gewoon -4....

  9. Top | #19
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    ... Zijn er ook aanraders van hotel of maatschappijen langs dewelke we onze reis het best zouden boeken. Of rechtstreeks in amerika boeken?
    Hallo YvesL,

    De keuze is aan jou in deze. Je kan hotels bij een reisburo of online boeken, maar je kan ook pas in Amerika je hotels regelen. Elk van deze mogelijkheden heeft weer zijn voor- en nadelen. Voor reisburo's heb ik niet direct aanraders; je kan het beste bij jou in de buurt even kijken. Mocht je via Internet boeken dan raadt ik je aan wel een betrouwbare partij te nemen. Twee bedrijven die je iig kunt vertrouwen: Expedia.nl en Hotelopia.nl. Mocht je op de bonnefooi gaan (of slechts een hotel hebben geboekt voor de eerste en laatste nacht) dan kun je via TravelSaverGuides.com coupons uitprinten waarmee je korting kan krijgen op hotelovernachtingen.

    Tot slot kun je ook je hotels via Priceline.com boeken. Zie hier voor meer info: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=262

    Succes!

    Daniel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny
    De stranden kon ik niet beoordelen want het was een beetje koud :cry: Moet ik weer hebben, ga je naar Tampa ...is het daar gewoon -4....
    Dan ben je zeker net terug... Mijn ouders wonen daar en die vonden het nogal fris de afgelopen dagen, maar ik wist niet dat het zo koud was geworden...

    Het is er nog steeds vrij koud idd... 8 graden in Clearwater; Tampa misschien nog wel iets kouder... A.s. nacht 2 graden en de dag daarop 20 graden :shock: Dat zijn nog eens temperatuurverschillen!

  10. Top | #20
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Klopt :!: Ben afgelopen dinsdag vertrokken en gisteren teruggekomen. Ze vertelden op het nieuws (weather channel) dat het een kou-front was vanuit Canada. Ik heb er maar vier dagen gezeten in totaal waarvan 2 avonden in Tampa. Het is er nu, als het goed is, weer vrij koud.......maar ik heb 1 avond echt die vrieskou meegemaakt ......de volgende ochtend was het alweer redelijk te doen.

    Maar goed, je verwacht het niet als je uit Nederland komt en je stapt zo de kou van Florida binnen :?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •