Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 46 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #101
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard zelf doen!

    Florida is bij uitstek geschikt om op eigen houtje te ontdekken. Zoals al vermeld is het verstandig je van te voren goed te informeren waar de leuke dingen zijn, maar verblijf e.d. kun je echt veel beter daar zelf regelen. Als je het ergens leuk vindt kun je tenminste langer blijven. Zo kregen wij vorig jaar van iemand op Key West de tip om eens naar Fort de Soto bij St. Petersburg te gaan. We dachten daar twee dagen te blijven maar we vonden het daar zo leuk dat we de hele week zijn gebleven en in juni gaan we weer naar die regio (Belleair Beach bij Clearwater ). Vergeet die camper, dat is leuk in Californië of zo. Huur gewoon een auto (vanuit Nederland regelen en daar upgraden) en overnacht in motels. Net zo duur zo niet goedkoper, veilig, comfortabel en de kamers zijn altijd goed. Wij hebben dit al een keer of vijf zo gedaan en nog nooit een slechte kamer gehad. Die tip van de RandMcNally gids is zeer goed, perfecte gids en bij de WalMart kost'ie $5, hier bij de ANWB 14 euro. Je kunt hem ook bij Target kopen. En bij Hertz kun je een auto met navigatiesysteem huren (Neverlost, zeer goed), bij Avis sinds kort ook, geen ervaring mee. Succes :wink:

  2. Top | #102
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    3

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Diverse hotels

    We zijn nog op zoek naar hotels voor ons verblijf in Florida en dan met name in de genoemde plaatsen. We hebben zelf al wat gevonden (zie hieronder) Wat zijn jullie ervaringen met deze hotels? Maakt het in prijs veel uitl als je in NL de hotels boekt of in Florida ter plekke? (in NL is het p.p.p.n en in de VS is het p.k.p.n?). Graag reacties en tips


    ORLANDO
    - Best Western Plaza International
    - Fairfield Inn by Marriot

    CLEARWATER BEACH
    - Holiday Inn Sunspree
    - Best Western Sea Wake Beach Resort

    ST. PETERSBURG
    - Sirata Beach Resort

    FORT MYERS
    - The Outrigger Beach Resort

    NAPLES
    - Hotel Triannon Old Naples

    MIAMI
    - Hotle Monaco
    - App. Best Western Ocean Suites
    - App. best Western Oceanfront Resort
    - Ocean Five Hotel

    KEY WEST
    - Hotel Doubletree Grand Key Resort

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    21

    Standaard

    Hallo Eddie,

    Wij gaan in juni voor het eerst naar Florida om ongeveer jouw rondreis te maken. Alleen beginnen wij in Miami en eindigen in Orlando. Ik kan je dus nog niet onze ervaringen vertellen.

    Onze Hotels:
    Miami: Best Western Oceanfront suites
    Fort Myers: Outrigger beach resort
    Clearwater Beach: Clearwater Beach Hotel
    Orlando: RIU (Lake buanavista, Kissimee)
    Orlando: Villa met prive zwembad (Lindfields)

    Wanneer ga jij naar Florida?

    Groet,
    Frank

  4. Top | #104
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Een onderdeel van Hilton, Sheraton en Marriott is altijd goed. Kijk voor de zekerheid op www.tripadvisor.com. Hier kan je zien hoe andere mensen over een hotel denken.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Eerste keer Florida: Tips!

    Hallo Iedereen !!

    Na ons Huwelijk op 4 juni as gaan wij samen met onze dochter van 2 1/2 voor de eerste keer op vakantie naar de VS.

    Wij gaan eerst 3 dagen naar Las Vegas daarna door naar Miami waar we ook 3 nachten blijven, vervolgens via de Key's (2 dagen) naar Clearwater en door naar Orlando voor 2 weekjes in een villa met eigen zwembad.

    Al met al drie weken waar we erg naar uitkijken :shock:

    Ik heb dit forum al aardig door zitten neuzen en heb al een hoop goede ideeen opgedaan, maar ja het is toch een stuk leuker om op een forum zelf een topic te plaatsen !

    Door alle informatie zie je door de bomen het bos niet meer en daarom ga ik wat op onze situatie gerichte vragen op jullie afvuren.

    - Wat zijn de Do's en Do nots met een kind van 2,5
    - Wat zijn de beste mall's om te shoppen gericht op kinderkleding en merkkleding
    - Welke restaurants zijn aan te bevelen met kinderen
    - Wat is nu een redelijk budget voor het verblijf daar (eten en drinken etc.)
    - We willen in de 14 dagen in orlando zo'n beetje alle leuke parken bezoeken met de mogelijkheid ze meerdere keren te bezoeken. Wat is dan de juiste pas (willen ook naar Seaworld en Universal studios)

    Zoals jullie zien allemaal vragen die ooit weleens eerder gesteld zullen zijn, maar zou het toch erg leuk vinden als jullie willen rageren.

    Groet,

    Florida Here we come 8)

  6. Top | #106
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Eerste keer States

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    Hallo Iedereen !!

    Na ons Huwelijk op 4 juni as gaan wij samen met onze dochter van 2 1/2 voor de eerste keer op vakantie naar de VS.

    Wij gaan eerst 3 dagen naar Las Vegas daarna door naar Miami waar we ook 3 nachten blijven, vervolgens via de Key's (2 dagen) naar Clearwater en door naar Orlando voor 2 weekjes in een villa met eigen zwembad.

    Al met al drie weken waar we erg naar uitkijken :shock:

    Ik heb dit forum al aardig door zitten neuzen en heb al een hoop goede ideeen opgedaan, maar ja het is toch een stuk leuker om op een forum zelf een topic te plaatsen !

    Allereerst welkom op het forum, en leuk jullie erbij te hebben.
    ik zal proberen een paar vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hopelijk krijg je nog meer feedback van de andere vaste forummers.

    Door alle informatie zie je door de bomen het bos niet meer en daarom ga ik wat op onze situatie gerichte vragen op jullie afvuren.

    - Wat zijn de Do's en Do nots met een kind van 2,5

    Het belangrijkste is probeer niet teveel tegelijk te doen, en neem passen, waarmee je tussen de middag, als het erg heet is, een paar uurtjes terug kunt naar je villa, zodat je 's-avonds ook nog een paar uurtje kan meepakken.
    Epcot is het enige park wat niet echt op kinderen is gericht, maar zelfs hier is genoeg te doen voor ze.

    - Wat zijn de beste mall's om te shoppen gericht op kinderkleding en merkkleding

    De premium outletmalls voor de wat goedkopere spullen, en de milleniummall voor veel merkkleding

    - Welke restaurants zijn aan te bevelen met kinderen

    Vrijwel alle restaurants in de VS zijn heel erg gericht op kinderen, natuurlijk ook aan te bevelen de speciale family restaurants, zoals Applebee's en Garfields.
    Voor ontbijt kan ik jullie Denny's en the Waffle hous aanbevelen.

    - Wat is nu een redelijk budget voor het verblijf daar (eten en drinken etc.)

    Hangt zo erg van je zelf af, daar durf ik echt niks over te zeggen

    - We willen in de 14 dagen in orlando zo'n beetje alle leuke parken bezoeken met de mogelijkheid ze meerdere keren te bezoeken. Wat is dan de juiste pas (willen ook naar Seaworld en Universal studios)

    Ja, als je via American Estates boekt, zou je een FITS pas kunnen proberen te krijgen, anders een WDW hopperpas, en een Orlando Flexticket.
    Kijk maar eens op google bij die twee namen.

    Zoals jullie zien allemaal vragen die ooit weleens eerder gesteld zullen zijn, maar zou het toch erg leuk vinden als jullie willen rageren.

    Groet,

    Florida Here we come 8)
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad, je zult ongetwijfeld nog meer advies krijgen.

    Eric

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Eerste keer States

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad, je zult ongetwijfeld nog meer advies krijgen.

    Eric
    Zooo das lekker snel gereageerd...!! En ja daar heb ik zeker wat aan..

    Die vraag over het budget is inderdaad moeilijk te beantwoorden.
    Laat ik het anders stellen .. kun je qua eten en drinken voor $ 100,- per dag een eind komen?

  8. Top | #108
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Eerste keer States

    Denk het wel, bij de meeste hotels zit een continentaal ontbijt, maar dat stelt eigenlijk niks voor, maar als je een koffie en een donut neemt heb je wat in je maag. In de vlilla zijn die kosten uiteraard helemaal laag,
    de lunch is meestal een snelle hap, maar als je in de parken uitgebreid wil gaan eten, kom je over je budget.
    Voor het diner, bij bv. een familyrestaurant, moet je het met een dollar of 60,00 kunnen redden zou ik zeggen.
    Als je zo nu en dan zelf wat maakt in je villa, red je het zeker.
    Je kan ook redelijk besparen, door zelf water mee te nemen naar de parken, drinken is daar duur.
    Maar het blijft een moeilijke schatting, ikzelf ben met 2 man meer kwijt, maar ga ook iedere dag 2 x uit eten, en neem nooit drinken mee.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:14. Reden: full quote eruit

  9. Top | #109
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer States

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    - Wat zijn de Do's en Do nots met een kind van 2,5
    Teveel om op te noemen. Maar voorla belangrijk is om niet teveel te gaan doen. Toen mijn zoon 2 1/2 was, zijn we steeds vroeg naar de parken gegaan (kind is toch vroeg wakker) en uiterlijk half drie 's middags weer vertrokken om de koelte van een mall of de villa (zwembad!!) op te zoeken. Park niet helemaal gezien? Morgen is er weer een dag!
    Ook belangrijk: vooral veel laten drinken. Water, veel water. En kijk niet op een (water)ijsje meer of minder. Uitdroging is het ergste wat jullie kan overkomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    - Wat zijn de beste mall's om te shoppen gericht op kinderkleding en merkkleding
    Je kunt op heel veel plaatsen terecht. Eigenlijk elke mall en factoryoutlet heeft wel een heleboel winkels, in alle prijsklassen. Enkele tips van winkels waar ik altijd heen ga:
    Kinderkleding: OshKosh in Belz (mall 2) en Walmart Superstore Kiussimmee (veel leuke dingen tegen erg lage prijzen!!)
    Eigen kleding: Tommy Hilfiger in de Premium Outlet, Levi-store in de Premium of Belz.

    [quote="True1969"]- Welke restaurants zijn aan te bevelen met kinderen

    Ponderosa en Sizzler vind ik erg makkelijk: kinderen eten gratis van het buffet. Kijk maar eens op de websites van die restaurants. Op het buffet vind je altijd wel iets voor iedereen, van pasta tot kippepootjes, van fruit tot softijs en koekjes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    - Wat is nu een redelijk budget voor het verblijf daar (eten en drinken etc.)
    Wij halen 's ochtends altijd broodjes en beleg bij de supermarkt, genoeg om te ontbijten en ook wat mee te nemen de parken in voor de tussendoor-trek. (ca. $ 5) Lunch in de parken vrij beperkt: menuutje met frites en een burger of zo. (ca. $ 15-20) 's Avonds dan Sizzler of Ponderosa (ca. $ 40), soms ook gewoon een diepvriesmaaltijdje (ca. $ 10, superveel keus in de supermarkten).

    Zo zijn we $ 30 (soms) en $ 60 (meestal) per dag kwijt voor eten.

    Let wel op: drinken in de parken is erg duur, bij Disney meest $ 2,50 per flesje van een halve liter. Gezien de hoeveelheid die je moet drinken ben je gauw een kapitaal kwijt. Wij nemen altijd een stuk of 6-8 flesjes zelf mee die we in de supermarkt kopen, waarvan we er 2 's nachts in de diepvries hebben gezet (wel dopje open, anders barst'ie). Die "diepvriesflesjes" houden de andere flesjes koel en tegen de middag zijn ze ontdooit en heb je ook nog gekoeld drinken. Daar kom je een eind mee, maar je zult nog wel het e.e.a. moeten kopen, reken op een stuk of 2-4 flesjes. Dus $ 10.
    Die flesjes kun je makkelijk meenemen, want ik neem aan dat je een wagen/buggy meeneemt en daar kun je die zware lading makkelijk aanhangen.
    Flesjes water koop je aan het begin een pak van 12 of 20, en je koopt een grote tank van 4 gallon of zo. Je flesjes kun je daaruit elke dag weer vullen. Kraanwater is niet te zuipen, smaakt naar chloor. Dus ook het water dat je in de parken bij van die drink-fontijntjes krijgt is niet te zuipen. Ook frisdrank in bekers is aangemaakt met chloorwater uit de kraan en vaak niet te drinken. Ik neem bij een "meal" meestal cola of Dr. Pepper, dat maskeert de smaak het meest.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    - We willen in de 14 dagen in orlando zo'n beetje alle leuke parken bezoeken met de mogelijkheid ze meerdere keren te bezoeken. Wat is dan de juiste pas (willen ook naar Seaworld en Universal studios)
    FitS-pas voor Disneyparken is handig, maar het loont om te kijken hoeveel dagen je naar Disney wilt en de verschillende meerdaagse passen te vergelijken. Als je je toch wilt beperken tot alleen de disney-parken (4 parken ieder gemiddeld 2 dagen - de één wat meer de ander wat minder - 2 dagen waterpark, een dag disneyquest: 11 dagen voorbij. Dan kun je nog losse tickets kopen voor Seaworld (2e dag gratis binnen één week te gebruiken) en Universal, en een dag naar Kennedy Space Centre, en de vakantie is alweer voorbij.
    Ikzelf heb me steeds beperkt tot de Disney-parken, FitS (ook voor KSC) met af en toe een dag-ticket voor Seaworld en Busch Gardens. Met mijn zoon van nu 5 jaar oud gaan we dit jaar helemaal voor de andere parken met een Flex-Ticket: Seaworld, alle Universal's (eindelijk!! ben ik nog nooit geweest), Busch Gardens en Wet 'n Wild. Misschien nog een dagje Disney met een los ticket (kan het toch niet laten, zal wel Epcot worden)

    De beste tip is volgens mij dus om proberen in te schatten hoeveel dagen je op de verschillende dagen wilt doorbrengen en daar de passende tickets voor te zoeken (bij dat zoeken kunnen de forummers je vast goed helpen).

    Succes.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Eerste keer States

    60 dollar is wel erg ruim voor een diner!Wij komen al 15 jaar in Florida en juist het eten vinden wij erg goedkoop Met 4 pers. zijn wij nooi meer dan 40 dollar kwijt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:15. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •