Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 46 EersteEerste ... 313940414243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #401
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Graag tips: 1e keer Florida (januari '09)

    Dolfijnen spotten kun je o.a. in St. Petersburg Onderstaande tekst is een stukje uit mijn verslag van 2006.

    Dag 17 Zondag 6 augustus St. Petersburg Pier, Dolfijnen kijken,pakken en zwemmen

    Vandaag de laatste volle dag. We doen voor onze doen héél rustig aan en we gaan om ca. 10.15 op weg naar ST.Petersburg. We komen voor elven al op de parkeerplaats aan, betalen $ 3,00 voor een volle dag parkeren. Daar kun je bij ons in Waalwijk 1½ uur voor parkeren. En volgens de cassiere is het een heel eind lopen naar de pier, maar er rijd een gratis shuttle. Wij besluiten de gehele 200 meter zelf naar de ingang van de pier te lopen.

    We bekijken rustig de winkeltjes, bezoeken het observationdeck vanwaar je ver kunt kijken, eten wat en nemen om 13.00 de voor de pier gelegen boot voor een “guarranteed” dolphin watch. De boot is klein maar gezellig en is voornamelijk bevolkt door “locals” die hun nakerkelijkse uitstapje doen. Na meer als 3 kwartier gevaren te hebben langs allerlei huizen en boten van de kustwacht varen we een kleine baai in waar diverse boten racen. Ik heb de moed eigenlijk al opgegeven als iemand roept: Dolphin!! Dan blijft het wat minuten stil als ik er vlak bij de houten schotten van de kade een zie, deze komt een paar keer boven en verdwijnt dan definitief.

    Als de boot wat vaart maakt springt er een dolfijn een stukje mee. En als deze verdwenen is zijn we al dik tevreden. Dan duiken er op eens een grotere en een kleintje op langs de boot en deze springen ook een tijd mee. Wat een prachtig gezicht is dit! Mijn dochter straalt helemaal. Dit is veel mooier dan een dolfinarium. We varen tevreden terug en de kinderen mogen ook nog even achter het roer voor de foto en om te toeteren natuurlijk .
    Laatst gewijzigd door rembrandt; 25-11-08 om 15:59.
    weer aan het werk

  2. Top | #402

    Standaard Re: Graag tips: 1e keer Florida (januari '09)

    Goedemiddag allemaal,

    Wederom hartelijk dank voor de tips! Heb alleen (nog) drie vragen:

    * Heeft iemand ervaring met autoverhuur WOW? De prijzen liggen daar namelijk aanzienlijk lager dan bv Alamo en Budget.

    * Is het Ocala National Forest de moeite waard om te bezoeken? Hoor er nl niemand over...

    * Waar kan ik het best (vlieg- of boottickets kopen) voor een tripje van 3 dagen naar Nassau?

    Alvast dank vanuit een regenachtig Twente

  3. Top | #403
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    13

    Standaard Re: Graag tips: 1e keer Florida (januari '09)

    Op de site van Holiday Cars (onderdeel van D-reizen) kun je inderdaad bij WOW een auto reserveren. Echter bij ons ontstond er onduidelijkheid over de jongbestuurder-toeslag. Lang op antwoord moeten wachten .Bovendien heeft WOW volgens mij alleen de kleinere auto's. Bij ons kwam het er op neer dat de Equinox net zo duur was als een hele kleine Economy!

    Succes ermee!

  4. Top | #404
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: Graag tips: 1e keer Florida (januari '09)

    Als je de kant van Fort Myers opgaat, is het Sanibel Island leuk om te bezoeken. Ook als je van shoppen houd, kan ik je het Miramar winkelcentrum aanraden! Voor een cruise naar de Bahama's zou je kunnen kijken bij Discovery cruises, is ons goed bevallen! De rit Miami- Orlando (of v.v.) is niet erg opwindend, dan zou ik liever de weg nr1 langs de kust nemen. Cape Kennedy is een belevenis! Heb nog veel meer ideeen, maar kijk anders eens op mn website: www.hetty.come2me.nl, daar staan diverse reisverhalen van Florida op, en fotos van afgelopen zomer (incl Bahamas) Ik denk dat het Ocala NP niet zo heel veel voorsteld, niet geweest hoor, maar heb me er wel in verdiept.
    Succes, het zal zowiezo een prachtige ervaring worden!

  5. Top | #405
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Graag tips: 1e keer Florida (januari '09)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlo Bekijk Berichten
    Bij ons kwam het er op neer dat de Equinox net zo duur was als een hele kleine Economy!Succes ermee!
    Stimmt! Zojuist de prijzen vergeleken voor 4 weken mei/juni. Alamo Equinox bei unsere Deutsche Freunde € 643 (Super inclusief Plus), economy car bij WOW € 715 (Platinium). Hoezo aanzienlijk lager dan bij Alamo? We weten het weer....er kan er maar één de billigste zijn!



  6. Top | #406
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Self drive tips?

    Heb net getelefoneerd met Qualitours in Utrecht. Deze boeken wel apart hotels en auto`s in Florida werd mij verteld. Ze zijn ANVR en SGR aangesloten volgens hun site.
    Je kunt altijd een prijsopgave doen via de mail.

  7. Top | #407
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Self drive tips?

    Je zou ook kunnen informeren bij www.wrc.nl voor complete reizen misschien dat ze het zonder vliegtickets doen. Zelf zou ik gewoon kijken wat je wilt zien en dan via www.6c.com , www.marriott.com , www.bestwestern.com , www.hilton.com etc...etc. je hotels boeken.

  8. Top | #408
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Gezocht: Hotels in Florida

    Hey ,

    ik heb gewoon een vraagje over hotels in het algemeen!
    Wij gaan in September weer naar florida 2009 dus.
    Maar we hebben eens een offerte gedaan om terug fairfield inn in the marriot village the nemen.
    Maar ik kwam nu uit op een nogal fors bedrag, is het niet zo hoe als ik bv in juni terug kijk die prijs een flink stuk gedaald is?

    Dit jaar betaalde we daar voor 11 nachtjes 450eurotjes
    Nu voor 16 zou dit 1600 zijn ongeveer.

    Bedankt

  9. Top | #409
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Gezocht: Hotels in Florida

    Heb je bij een of meerdere reisorganisatie een offerte hebt laten maken? Je zou kunnen overwegen om via bv expedia.nl een hotel te boeken. Daarnaast krijg je via de ANWB 10% korting bij verschillende hotelketens. Je kan hiervoor naar de ANWB gaan om een AAA pas te halen. Je kan overwegen als het voordeliger (en gunstiger) is om het hotel rechtstreeks bij het hotel te boeken.

    Succes
    Susie One

  10. Top | #410
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Gezocht: Hotels in Florida

    Je zou eens moeten kijken bij de hotels zelf, als je "lang" van te voren boekt komt je eigenlijk bijna altijd voordeliger uit dan de korting die je met de ANWB pas krijgt.
    Lang is overigens ongeveer 2 a 3 weken van te voren bij de hotels.
    Hierboven staat Marriott als een luxe keten, Hilton zou daar ook bij kunnen horen. Echter hebben beide ketens verschillende formules onder hun naam. Een ervan staat al genoemd in het lijstje van gemiddeld.

    Hampton is bv van Hilton, zo heb je ook Fairfield van Marriott. Als je via de Website van Hilton en Fairfield zoekt op all chains dan krijg je een goed overzicht. Overigens zitten er soms ook grote verschillen tussen weekend en doordeweek prijzen.

    Overigens zijn mij ervaringen met Holiday Inn aan de kant van Miami / Fort Lauderdale erg negatief, de prijzen zijn misschien gemiddeld maar de kwaliteit van de kamers zijn dat niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •