Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 46 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #271
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Diversen vragen

    Ja, de CD kost $ 99,95 excl. tax en de foto's kun je daar eerst bekijken. Je kunt zelfs tussendoor even kijken hoe de foto's geworden zijn (bij de fotowinkel in het park). Je kunt eventueel nog nieuwe foto's laten maken als je de eerste foto's niet goed, leuk of mooi vindt.

    Verder gaan ze het ook steeds meer uitbreiden dat je de foto's die ze in attrakties maken ook op de pass kunt laten zetten. Wij waren er in oktober en toen was deze optie al bij Testtrack.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #272
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard Re: Diversen vragen

    Nog foto's van Old Town Saturday Night Cruise .....
    2005 http://smg.photobucket.com/albums/v3...C05/?start=all

    Andere jaren zijn te zien als je een map ervoor klikt op Photobucket....
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  3. Top | #273
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Wat vraagjes

    Hallo,

    Wie kan wat meer vertellen over Cocoa Beach en Fort Lauderdale?
    Van alles is welkom.

    Van Sarasota naar Miami welke weg kunnen we het beste nemen,
    de 75 of de 41?
    We willen wel een airboattour maken in de Everglades.
    Welke van de twee kunnen we dan het beste nemen.
    Welke is het rustigste rijden en waar zie je het meest?
    Vast bedankt.

    Groetjes,
    Bowie13

  4. Top | #274
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: wat vraagjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    Van Sarasota naar Miami welke weg kunnen we het beste nemen,
    de 75 of de 41?
    De 75 is de snelste route. De 41 de zogenaamde toeristische route. Persoonlijk rijd ik het liefst over de 41. Je kunt er stoppen wanneer je wilt. Daarnaast krijg je iets meer van de omgeving mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    We willen wel een airboattour maken in de Everglades. Welke van de twee kunnen we dan het beste nemen.
    Dat ligt er aan of je een voorkeur hebt voor een bepaalde locatie. Zo zitten er een aantal bedrijven aan de 41 net buiten Miami. Deze zijn zowel via de 75 als de 41 de bereiken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13 Bekijk Berichten
    Welke is het rustigste rijden en waar zie je het meest?
    De 75 is het rustigste. Op de 41 willen nogal eens auto´s rijden die zitten te pushen. Op de 41 zie je over het algemeen meer dan op de 75.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-09 om 05:43. Reden: standaard lettertype

  5. Top | #275
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: wat vraagjes

    Hoi,

    Wij hebben vorig jaar de volgende twee genomen voor The Everglades:
    De 41 of wel de Tamiami Trail en waar de airboatride te scoren valt!
    Dat moet je doen, dat is echt super hoor!!
    Maar ook de weg zelf is erg mooi, wij hebben toen (eind november/december) heeeeeeeeeeel veel krokodillen gezien dat we maar gestopt zijn met tellen!
    Je kunt bij verschillende punten stoppen voor een extra kijkje, dat moet je ook doen want dat is echt ook heel mooi!
    Verder zou je bij Monroe station de weg links in kunnen slaan om de weg weer terug te rijden is dat een mooie en super gave weg qau natuur om terug naar de hoofd weg richting miami te rijden.
    Verder is de 9336 Bij de afslag van Florida City ook schitterend!
    Vooral Royal Palm is echt de moeite waard, als ik mocht kiezen tussen die twee zou ik niet kunnen............ze zijn allebei op hun manier erg mooi en de natuur is super om te zien!!
    De 75 is volgens als ik het goed heb Shark Valley??
    (Als het niet zo is dan hoop ik dat iemand dat vertelt!)
    Toen wij terug kwamen uit Naples dachten wij deze weg te nemen maar dat was alleen snelweg en dat vonden wij erg saai vandaar dat we toen op nieuw de tamiami trail hebben genomen en dat stuk vanaf Monroe station rechts zijn ingeslagen.

    Succes met kiezen :wink:

    gr. Monique

    Tipje vergeet geen eten en drinken voldoende mee te nemen er is er erg weinig te koop!!!!!
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  6. Top | #276
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: wat vraagjes

    Bij deze dan. De 75 wordt ook wel Everglades Parkway of Alligator Alley genoemd. Voor haaien is het water in de Everglades te zoet en te ondiep :wink: .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-09 om 05:44. Reden: full quote eruit

  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: wat vraagjes

    Shark Valley ligt daar volgens mij wel als stop. Als deze weg de weg is die aan het noorden van de Everglades loopt. Wij zijn er net gereden en Shark Valley is een must om te stoppen. Om de 5 meter een vogel, alligator of schildpad. Het was onze eerste dag en ik nam toen aan, dat het door de hele Everglades zo overbevolkt zou zijn, maar helaas. Je kunt er wel met een trammetje naar een uitkijktoren of fietsen huren naar de toren. Wij hebben gewoon een paar uurtjes langs het water gelopen en hele mooie foto's gemaakt.
    De volgende dagen nog naar Flamingo city (helemaal in het zuiden) geweest, maar daar waren niet zo veel dieren. Op beide plekken kun je overigens airboat tripjes maken, die trouwens niet zo goed zijn voor het behoud van de Everglades.....

  8. Top | #278

    Standaard Diverse vragen

    Helaas kunnen we maar een weekje gaan, ben nu druk bezig om de week zo leuk mogelijk in de plannen! Daarom heb ik jullie hulp nodig!!
    Zou iemand me kunnen helpen met deze vragen?! :-)

    First: " Zit er veel verschil tussen the Key's ? "
    Second: " Moeite waard om naar Key West te gaan als je in Miami bent? "
    # Kun je in één dag door één park van Dinsney komen?
    # Waar kan ik voor een leuk bedrag, een mooie boottrip maken in de blauwe zee en dolfijnen bekijken?
    # Met ze zwemmen?
    # Weet iemand een goedkoop hotel in Miami voor 2 overnachtingen?
    # Heeft iemand informatie over leuke watersporten die ik kan gaan doen op miami beach, like surf of jetski als het maar fun in het water is?!
    # Weet iemand nog leuke culturele bezienswaardigheden?


    YOU SEE A LOT OF QUESTIONS!
    Laatst gewijzigd door Njit; 26-03-07 om 21:21.

  9. Top | #279
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Een aantal vragen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccecile Bekijk Berichten
    Helaas kunnen we maar een weekje gaan, ben nu druk bezig om de week zo leuk mogelijk in de plannen! Daarom heb ik jullie hulp nodig!!
    Zou iemand me kunnen helpen met deze vragen?! :-)

    First: " Zit er veel verschil tussen the Key's ? "
    Second: " Moeite waard om naar Key West te gaan als je in Miami bent? "
    Deze vraag had ik al min of meer beantwoord in je reisschema. Eigenlijk niet dus. Tenminste, als je het nog steeds over één dagje hebt
    # Kun je in één dag door één park van Dinsney komen?
    Dat moet eigenlijk wel lukken, mits het niet superdruk is. MGM, AK en Epcot zeker. MK kan, met een beetje geluk.
    # Waar kan ik voor een leuk bedrag, een mooie boottrip maken in de blauwe zee en dolfijnen bekijken?
    # Met ze zwemmen?
    # Weet iemand een goedkoop hotel in Miami voor 2 overnachtingen?
    # Heeft iemand informatie over leuke watersporten die ik kan gaan doen op miami beach, like surf of jetski als het maar fun in het water is?!
    # Weet iemand nog leuke culturele bezienswaardigheden?
    Voor de rest van de vragen verwijs ik je door naar de zoekfunctie en/of de experts :-D

    YOU SEE A LOT OF QUESTIONS!
    And some answers :wink:
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-03-07 om 21:50. Reden: Aanvulling
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #280
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Een aantal vragen...

    - Dolfijnen : zie zoekfunctie
    - Goedkoop hotel in Miami: een Goed en een Goedkoop hotel bestaat niet in Miami. Voor iets wat in de buurt komt, zie de zoekfunctie

    En voor de rest, lees eens wat reisverslagen door. Dan ben je binnen no time helemaal op de hoogte
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •