Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 46 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #81
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha Bob,
    Als je op de florida.pagina.nl kijkt zijn er heel wat operators met goede aanbiedingen, maar je moet wel ff rondkijken.....American estates is goed, webholiday.nl is "scherp" beeline-holiday, en ga zo maar door, hotels hebben ze allemaal van goedkoop tot duur suc6 met alles, hulp is hier altijd te vinden...
    Groeten Petra

  2. Top | #82
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    He Bob,

    Ik heb regelmatig met Jan Doets geboekt en ben, zoals jij, zeer tevreden over de service die zij bieden. Alles is gewoon ruim van te voren binnen (doel ik op reisdocumenten, folders, flyers etc....). Je hoeft nooit ergens achteraan te gaan (is mijn ervaring dan).

    Ik vind zelf dat je via Doets en anders touroperators kiest voor gemak. Je hoeft zelf praktisch niets te regelen en je weet van te voren dat alles in kannen en kruiken is. Aan de andere kant kun je zelf wel een hoop besparen door zelf te boeken. Dit forum is een uitstekend medium om hotels, auto's en meer te vinden.

    Het is een keuze die je maakt. Mag het eigenlijk niet zeggen maar euh, je kunt ook de folder van Jan Doets bestellen, kijken waar je allemaal verblijft en de kosten hiervan opzoeken op internet.

    Succes ermee :lol:
    Danny
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  3. Top | #83
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    4

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties!

    Zoals ik al zei hebben we voor komend jaar bij Doets geboekt. De volgende keer overweeg ik toch om zelf e.e.a. te regelen. Is ook leuk om te doen!!

    Effe een andere vraag; Graag zou ik een dagje naar Daytona gaan. Wij vertrekken dan vanuit Orlando en komen hier 's avond weer terug. Is dit qua afstand te doen en is Daytona de moeite waard om te bekijken??

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    17

    Standaard

    Ik heb het ook een keertje gereden vanuit Orlando (en 'savonds terug). Het is wel te doen, maar ik vond het zelf te kort. Als je de Speedway wilt bekijken en op het strand wilt zijn dan is de dag zo om.

    Je kunt bijv. als je hotels zelf wilt regelen ook een kortingskaart van een hotelketen nemen. Holiday Inn ofzo, misschien een goede combi van toch het geregeld willen hebben en toch de zekerheid van een goed hotel. Ik weet niet precies welke ketens dat hebben, maar ons werd meerdere malen zo'n kaart aangeboden.

    Maar ik heb nooit echt een slecht hotel/motel gehad hoor, en ik regel altijd alles zelf. TJa, een enkele keer wel eens in een soort inloopkast geslapen maar dat was dan ook 29 $ met z'n 2-en ofzo. Ook een belevenis: how low can you go.... :roll:

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Hoi Bob,

    Het is zeker de moeite waard om ook even op priceline.com te kijken als je zelf wilt boeken. Wij hebben nu een lamer voor $ 45,00 per nacht op Int. Drive in het Sheraton. En we gaan met z'n 3-en. In Amerika is alles per kamer en niet zoals in NL per persoon. Dat scheelt ook al aanzienlijk.
    Daarnaast hebben we op een reisburo via Hotelplan een auto bij Hertz geboekt met het super-navigatiesysteem Never Lost. Op deze manier is het zelfs not steedgoedkoper dan bij Herz zelf. Die konden trouwens in dezelfde periode zelf niet een auto regelen met Never Lost en via Hotelplan dus wel.

    Groetjes en veel plezier met Jan Doets en doe volgende keer spannend lekker zelf. Is zeker de moeite waard.
    Beppie :shock:

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard

    hallo Bob
    de afstand orlando - daytona is ongeveer 80km dus dat is goed te doen

  7. Top | #87
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hoi Bob,

    Orlando - Daytona is heel makkelijk te doen. Als je bijtijds weggaat heb je voldoende tijd om alles te bekijken. Een must in Daytona is de Speedway (uitgebreide tour) en op het strand rijden. Verder is het centrum nog wel leuk om doorheen te lopen. Verder is er net buiten Daytona nog een automuseum waar, alr het goed is, de orginele batmobiel staat.

    Veel plezier.

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard Overnachten Everglades + Key west

    hallo iedereen,
    we zitten in april 2 weken in Kissimmee en we willen ook graag naar de everglades + key west.
    We willen nadat we de everglades hebben bezocht, graag daar ergens overnachten (ik dacht aan Naples...maar geef gerust jullie mening) en 's morgens dan vertrekken naar Key West (om daar ook een dag te verblijven+overnachting). Is dit een goed idee ???
    Of zouden jullie elders overnachten dan bv. Naples om zo door te reizen naar Key West ??,

    alvast bedankt.
    Glenn

  9. Top | #89
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: overnachten Everglades + Key west

    Glenn,
    Volgens mij zit je in een rustige tijd en buiten weekend, maar dat zie je vanzelf als je er zit. Ik zou niets reserveren, maar gewoon rond 4 a 5 uur 's middags wat zoeken wat je aanstaat of via de kortingscoupons die je in iedere MacDo of Burgerking enz. vindt.
    Je kunt ook als je in Kissimmee zit wat uitzoeken.
    Als je in Kissimmee in een hotel zit kan je ook in de directory kijken of er van dezelfde keten een hotel is wat je aanstaat.
    Voor Key West kan je ook onderweg op de hogere Keys bij een Tourist Information voor KW wat zoeken.

    Groeten
    Knaapje

    P.S. Ik ga er vanuit dat je 1 kamer nodig hebt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 17:20. Reden: full quote eruit

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    heb waarschijnlijk 2 kamers nodig.
    We gaan nog met een ander koppel. Raad je dan ook nog aan om niet te reserveren, en ter plekke wat te zoeken???

    alvast mercikes voor de tip



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •