Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 46 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #131
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Wat is eigenlijk de temperatuur ongeveer in Juni want ik lees heel veel veschillende dingen?
    De één zegt dat het bloedheet is en de ander zegt dat het wel meevalt?

    Maureen.

  2. Top | #132
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Juni is een prima maand, wel heet, maar niet ondragelijk, 's-middags vaak een flinke (onweers) bui, en dan een zwoele avond.
    Wel altijd een extra vestje of jasje voor binnen, want anders vat je kou na de warmte buiten. gewoon in de auto laten liggen, kun je het pakken als het nodig is.
    Eric

  3. Top | #133
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    nog even over het waterverhaal:

    ik sluit me volledig aan bij het advies van TA2Gerrit om water niet uit de kraan te drinken of voor koffie en zo te gebruiken. Ik heb er een paar keer flinke diarree van gehad :evil: .

    De eerste keer dat ik een huis huurde (Crescent Lakes, Kissimmee - of bijna Poinciana) rook en smaakte het water naar een beerput!
    Dus altijd kopen. Bij Walmart kost een gallon niet veel. De goedkoopste soort is goed genoeg.

    stay well
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #134
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maureen
    Wat is eigenlijk de temperatuur ongeveer in Juni want ik lees heel veel veschillende dingen? De één zegt dat het bloedheet is en de ander zegt dat het wel meevalt?
    Inderdaad warm, maar niet overdreven. Gemiddeld gezien dan, want er zijn altijd uitschieters naar boven en beneden.

    Het is allemaal best uit te houden. Smeer je wel altijd goed in met een zonnecreme met hoge factor (No-Add factor 15 of 25 is goed en goedkoop bij Publix of Walmart) en zorg dat je vooral veel drinkt. Neem zelf al genoeg mee de parken in en koop nog extra ($ 2,50 per halve liter) als je dorst hebt. Bezuinig daar zeker niet op. Zorg ook vooral dat je kind veel drinkt, vooral water en zeker niet teveel vruchtensappen en zo (Diarree!!). Melk is in de parken wel verkrijgbaar, maar alleen in hele kleine verpakkingen (alles wat gezond is, is in kleine verpakkingen).

    Trouwens, toen ik nog in hotels zat in Florida kocht ik de eerste dag altijd een koelbox van piepschuim bij de publix, kost een paar dollar. Die zet je in je hotelkamer en vult hem met ijsblokjes uit de ijsblokjesautomaat. Daar kun je dan lekker je grote fles melk, eventueel wat broodbeleg en zo in koel houden. Tenminste, als je niet de luxe hebt van een ijskastje op de kamer. Door grote verpakkingen (2 liter of meer) te kopen en je kleine flesjes daar dagelijks mee te vullen kun je redelijk wat onnodige kosten besparen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #135

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Diverse hotels

    :?: wie heeft er ervaringen met deze hotels :?:

    als ik deze zomer een rondreis maak door florida slaap ik in deze hotels.
    wie is er aleens een keer geweest en wil er wat over kwijt positief of negatief laat het me weten.

    1) cardozo hotel in miami beach
    2) doubletree grand key resort in key west
    3) quinta inn lakeside in orlando
    4) quinta inn historic area in st. augustine
    5) the helmsey sandcastle in sarasota
    :P :P :P

  6. Top | #136
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard leukste hotel

    Het waren maar 2 nachtjes (niet te betalen), maar op nr. 1 staat bij mij Disney's Wilderness Lodge hotel. Dit hotel is zo indrukwekkend. Het restaurant beneden is uniek. Cowboys en girls bedienen daar en houden de gasten(vooral de kleine gasten) regelmatig voor de gek. Vraag bv. niet om een rietje, want je krijgt er 100 naar je hoofd. Het eten is lekker grof. Alles uit 1 pan en van de BBQ natuurlijk. Het ontbijt is het beste wat ik ooit gekregen heb. 3 kilo zwaarder van tafel!! Als je nou echt wat te vieren hebt.....een aanrader =P~ Wist je trouwens dat als je ergens in Orlando slaapt buiten het Disney complex, je gewoon overal kan eten in deze Disneyhotels. Je kan dan gelijk de hotels bewonderen. Wie weet win je de postcode loterij en zit je volgend jaar in de Grand Floridian!!! Je moet dan toch weten welke van de 21 Disneybeauties je moet kiezen.....
    Floridian Francien

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    19

    Standaard

    Maureen,

    Wij zijn net terug uit Florida (Davenport) en hebben ook ontdekt dat het kraanwater een chloorsmaak (en geur) heeft. Als je geen zin hebt om (veel) flessenwater te kopen kun je ook eenvoudig een grote pan met kraanwater koken vervolgens laten afkoelen en in de koelkast zetten.
    Chloorsmaak is voor 99% verdwenen en lekker water om (je eerder gekochte flessen) mee te vullen.

    Jelle.

  8. Top | #138
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Marriott World Centre
    Prachtig hotel, goede service, prima ontbijtbuffet en een
    heel mooi zwembad

  9. Top | #139
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Voor mijn werk een keer in het Rosen Centre gezeten, erg aangenaam.

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Hyatt Beach House, Key West. Mooi hotel, luxe suite met alles erop en eraan: tweepersoons bubbelbad en afwasmachine, en dan ook nog supervriendelijk personeel!

    Helaas ook het duurste hotel van onze vakantie.....

    Bai,

    Maartje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •