Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 46 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #151
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Ik weet niet waar de reis precies langsloopt, maar wij hadden op Marathon Key een leuk hotel, King Sail Resort (65 dollar) en in Ft. Lauderdale (langs de 1) ook een leuk Motel, Bali Hai (49 dollar). Ook in Ft. Meyers hadden we een leuke, Budget Inn (langs de Tamiami Trail) voor 55 dollar. Misschien hebben jullie hier iets aan? Verder raad ik je aan, als je op de bonnefooi stopt ergens, vraag eerst of je de kamer mag zien voor je definitief incheckt! Goedkoop kan soms erg tegenvallen qua hygiene!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  2. Top | #152
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Brielle
    Berichten
    5

    Standaard slaaplaatsen Florida

    Leuk al die berichten van iedereen, hier kunnen we zeker wat mee en gaan nu ook wat meer gerust op vakantie zodat we zeker zijn dat we wel een redelijk goedkoop plaatsje kunnen vinden.
    Al vast bedankt en we houden ons nog aanbevolen voor meer tips en prijzen.
    al vast bedankt!

  3. Top | #153
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De Days Inn is ook een heel goedkope keten waar mestal wel een plaatsje te vinden is. En anders is er vlakbij nog wel een Days Inn ....
    Of een Travelodge ... of een .....

    Hotels genoeg en eigenlijk alleen tijdens spring break en kerst is alles vol.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #154

    Standaard

    Heb alleen ervaring met Comfort Inn in Orlando (Lake Buena Vista) niet super de luxe. Maar prima !! Dichtbij Disney-parken en 10 min rijden van Intern. Drive. $59,00 per nacht max 5 personen per kamer.

  5. Top | #155
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Voor het eerst naar Florida: tips gevraagd

    goedenavond alle,

    wij zijn van plan om in oktober voor een dag of 8 voor het eerst naar florida te gaan, ja maar 8 dagen om te kijken of het bevalt. Daarom ben ik op zoek naar een goedkope organisatie, en we willen graag een van miama naar orlando of zo dus een vakantie met huurauto.
    Wie heeft er tips of suggesties.

    Jacquelien

  6. Top | #156
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Hm... misschien kun je het beste even zelf rondzoeken op het forum. Over huurauto's zijn zeker veel topics voorbijgekomen, reisorganisaties waarschijnlijk ook wel. Ik heb zelf alleen ervaring (overigens wel een goede) met Hotelplan. Maar je kunt zelf natuurlijk het beste eerst nagaan wat voor jou belangrijk is, wat voor eisen jij hebt en wat jij (niet) wilt.
    Rond en tussen Miami en Orlando is veel te doen, waar ben jij (en je reisgenoten!) het meest in geinteresseerd? Gaan er (kleine) kinderen mee? Neem ook maar even een kijkje in de speciale Miami en Orlando fora... misschien kun je daar ook al wel iets vinden. Er is zoveel op te noemen, het is makkelijker om tips en advies te geven als je specifiekere vragen enzo hebt.

  7. Top | #157
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Een reisorganisatie heb je niet echt nodig denk ik. Als je met een huurauto reist, doe je eigenlijk het meeste al zelf. Al wat je nog nodig hebt zijn hotels. Die kan je ook zelf reserveren, of eventueel niets reserveren en ter plaats telkens een hotel zoeken.
    Wij gaan ook eind september voor de eerste keer, voor 8 dagen, en wij hebben gewoon hotels gereserveerd op 3 plaatsen, en een huurauto. Dit vinden wij leuker dan met een reisorganisatie die zegt dat je op die nacht in die stad moet overnachten enz.
    Veel plezier!

  8. Top | #158
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    maar is alles bij elkaar vlucht hotels auto enzz dan niet veel duurder als een georganiseerde reis????

  9. Top | #159
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacqdick
    maar is alles bij elkaar vlucht hotels auto enzz dan niet veel duurder als een georganiseerde reis????
    Vlucht + auto kun je eventueel wel via een organisatie als Exit-Reizen boeken. Zeker voor de vlucht geld hoe vroeger hoe goedkoper.

    Als je via een reisorganisatie een hotel boekt dan betaal je meestal per persoon. In Amerika zijn de prijzen per kamer. Dit kan dus veel schelen.
    Bedenk dat de reisorganisatie er ook aan moet verdienen. Op vluchten en autohuur zit niet zoveel marge maar met de hotels maken ze de winst..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #160
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Als je via een reisorganisatie een hotel boekt dan betaal je meestal per persoon. In Amerika zijn de prijzen per kamer. Dit kan dus veel schelen.
    Njit,

    Ik kan me maar ten dele vinden in deze opmerking.
    Als je in de reisgidsen kijkt zie je meestal dat de prijs p.p. staat maar dat de prijs van een 1 pers kamer 2 keer zo hoog is. M.a.w. de prijs is op 2 pers. bezetting gebaseerd.
    Waar ik in deze vergelijking wel voor wil waarschuwen is, dat de prijs in de gidsen hier vrijwel altijd inclusief alle kosten is of het staat er duidelijk bij, terwijl de prijzen in de US meestal ex-Tax (zo'n 10 %), servicefee voor telefoon, kluisje en weet ik wat meer (zo'n 1 a 3 dollar per dag) en dikwijls ook nog zonder resortfee (zo'n 5 a 10 dollar per dag) zijn.

    Zeker voor degenen die de eerste keer gaan is het wat dat betreft goed uitkijken en rekenen.

    Groeten
    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •