Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 46 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #241
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Het verschil van Economy en Compact prijs was Piep klein!
    Dus om het daar voor te gokken dat je een Compact meekrijgt ipv Economy zou ik toch niet willen durfen nemen!

    Maar ja, ieder zijn ding.
    Het is fijn als je een compact meekrijgt als je een economy hebt besteld natuurlijk!
    Maar ik ben verzekerd van mijn Compact auto!
    Groetjes marisca. :wink

    Ps: Ik vind upgraden zo'n gedoe!
    En ik heb het idee dat je altijd te veel betaald in Florida! Not?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #242
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard villa/apartement voor meerdere personen

    Hallo

    Wij hebben in 2003 in een apartementencomplex gezeten the enclave aan de international drive, heel erg leuk word elke dag schoongemaakt, winkels en restaurants genoeg in de buurt, 2 slaapkamer en 2 badkamers, helaas wel een slaapbank in de woonkamer, maar voldeed op zich wel www.enclavesuites.com

    Ga je langer als 2 weken zou ik eigenlijk wat meer ruimte aanraden
    Wij gaan de volgende keer naar windsor hills, 5* resort vlakbij de 192 highway met veel meer winkels en restaurants dan de international!
    Wij hebben een townhome geboekt met 3 slaapkamers 3 badkamers ruime keuken wasmachine+droger, zwembad,jacuzzi, internationaal bellen inbegrepen. www.windsorhills.com voor de prijs van $2650,-(ongeveer €2200,-) voor een maand!!!
    De eigenaar komt uit de UK en je moet dus wel een internationale betaling doen in $ of in pond, de kosten daarvan vallen echt mee hoor, ik heb het al gedaan en het is easy!
    Het is een gated communetie
    dat wil zeggen niet iedereen komt zomaar op het terrein, geeft mij wel een safe gevoel, ze hebben shuttel bussen naar de parken en belangrijke bestemmingen, alhoewel wij voor de vrijheid een auto huren.
    Ook hebben ze een super zwembad bij het "clubhuis" een restaurant klein winkeltje een grote speeltuin.
    Het voordeel van dit vind ik dat het allemaal van eigenaren is en geen time-share, dan kan je vaak merken dat het toch niet eigen is en ziet dit er toch veel beter uit!
    Ze maken een afdruk van je creditcard voor je borg($400,-)
    Je moet zo'n zelfde bedrag aan betalen en het resterende 6 weken voor aankomst.
    Ik zal je nog een adres geven van degene van wie wij het huren(Dee Croney), die werken ook met mond op mond reklame, dus als je wilt vermelden dat Elizabeth Hattink je hebt doorgestuurd graag(krijg ik korting) zo kan jij later ook weer korting krijgen als je weer iemand doorverwijst!!
    www.dforlandovacations.com hij pakt de site niet altijd ze zijn namelijk bezig met een nieuwe layout dan kijken bij 3bedroom townhome

    Wil je nog meer tips voor goedkopen vakantie in orlando/kissimmee/florida

    Hoor ik het wel

    Groetjes Lies

  3. Top | #243

    Standaard Gezocht: Hotels in Florida

    Misschien heeft iemand van jullie leuke aanraders voor een hotel met een gemiddelde prijs voor de volgende plaatsen die we willen gaan bezoeken?

    st.Augustine
    Clearwater
    Sarasota
    Fort myers
    Marco island
    Duck key
    Key west
    Miami

  4. Top | #244
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    22

    Standaard Re: Tips voor een leuk verblijf in de volgende plaatsen

    Key West - wij zaten in Angelina's Guesthouse, absoluut een aanrader. Het is een klein gezellig guesthouse met relatief kleine kamers (zonder tv), maar schoon, gezellig en niet te duur. Hele aardige owners ook. En niet te vergeten het fantastische zwembadje waarnaast je 's ochtends ook het ontbijt (incl) kan nuttigen.

    Clearwater - Radisson is okay maar niet bijzonder.
    Ft Myers - Holiday Inn (vroeger Quality Inn Historic District) is niet ook niet echt bijzonder. Deze hadden we via Exit geboekt, bij gebrek aan een fatsoenlijke optie via Priceline.

    Miami - Coral Gables als wijk is wel aan te raden. Heerlijk rustig en toch dichtbij veel dingen (maar het is geen south beach). Hyatt is fantastisch maar niet goedkoop.

    Veel plezier!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 21:47. Reden: full quote eruit

  5. Top | #245
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Hoi
    Wij zijn Erik en Cat en we willen samen in december (8 tot 18) voor de eerste keer naar Florida. Ik denk er aan om naar orlando te vliegen en daar 1 nachtje te slapen en met de huurauto 10 dagen rond te rijden. Maar heb geen enkele ervaring in Florida.

    Welke maatschappij is beter: martinair of United (niet qua reistijd, maar qua service en been ruimte en breedte stoelen- ben nogal breed LOL)? Martinair dan zou ik wel comfort class boeken, als dat beschikbaar is! Komt dan al met al 130 euro duurder uit dan United.

    Autohuur hier regelen of daar?

    Hotel Quinta Inn Orlando South leek me OK voor de 1e nacht, lekker dichtbij luchthaven. Iemand ervaring mee?

    Wat ben je kwijt aan slapen (als je niet te hoge eisen stelt maar wel normaal wilt slapen en zwembadje erbij etc)?
    Wat ben je gem. kwijt aan eten op een dag?
    En benzine?

    (ik vrees dat shoppen altijd de grootste kostenpost is...)


    We willen niet naar Disney, wel lekker eten, lekker shoppen, mooie stranden zien, leuke stadjes bezoeken. Ik denk dat ik op dit forum veel tips kan vinden. Ik hoop op jullie hulp

    Groetjes
    Cat

  6. Top | #246
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Hoi Catje,

    Mijn vriendin en ik zijn net terug (lees: 1 dag) van Florida. Dit was ook onze eerste ervaring met de staat. Het was in één woord: GEWELDIG!

    Wat betreft de luchtvaartmaatschappijen: we zijn vorig jaar met United naar New York gevlogen. Het personeel vond ik vriendelijk, het eten goed, iedereen had z'n eigen tv-schermpje met genoeg verschillende films om je over de oceaan te helpen. Het nadeel was dat de controles vóór het inchecken strenger waren.
    Dit jaar zijn we dan met Martinair gevlogen. Het grote voordeel is dat je nog snel dingen in het nederlands kunt vragen als er onduidelijkheden zijn. Ook dit personeel was vriendelijk. De service vond ik echter beduidend minder. Het leek op een chartervlucht naar Kreta ipv een 9 uur durende vlucht naar Amerika. Ook had je geen eigen tv. Comfort Class stelt niet veel meer voor. De mensen zitten net zo opgepropt als economy maar voor €50 meer. Wel heb je je eigen tv dan weer... Wat dat betreft merk je dat de Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen toch meer concurreren met elkaar.
    Kijk maar wat je er mee kunt doen. Wij hebben ons in elk geval voorgenomen om de volgende keer weer met United te gaan. Het zijn maar onbenulligheden maar als je 9 uur in een vliegtuig zit en je hebt weinig te doen, ga je er op letten..

    Wat betreft eten kan je het zo duur maken als je wilt. We hebben voor in totaal $20 gegeten maar ook eens een steak gegeten van $42 pp in Orlando! Was overigens wel ontzettend lekker!

    Succes met je keuzes.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:22. Reden: full quote eruit

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard

    dankjewel eric! Dat is duidelijke taal!
    We hebben een ticket met Delta geboekt, ik hoop dat die ook goed is (weliswaar geen tvtjes, maar goed) het was zo goedkoop (390 euro INCL alle taxen!) dat we Delta hebben genomen; van de 200 pp uitgespaarde euri kunnen we veel eten en slapen!
    Ik heb via Priceline alle hotels geboekt, in totaal ben ik 800 dollar kwijt voor 9 nachten, inclusief alle taxen, varierend van 2,5 tot en met 4 sterren (waarvan 2 nachten het Peabody en 2 nachten Intercontinental Miami, niet slecht dus!)

    Nu maar hopen dat er geen orcanen komen!

    Carina

  8. Top | #248

    Standaard Hotel gezocht: Golf van Mexico en I-drive

    Helllllupppppp. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Vandaar deze vraag: Ik zoek een goed en vooral goedkoop hotel of inn aan de Golf en in Orlando. Het liefst aan het strand en in de buurt van de International Drive. Ik reis met mijn dochtertje van 12 die nu al staat te stuiteren van enthousiasme en ik vetrek over drie weken. Ik ga voor twee weken en vlieg aan op Miami en terug via Orlando. Mijn plan is om eerst eerst een aantal dagen aan de Golf te zitten en daarnaa te gaan feesten in Orlando.
    Ik heb al veel gelezen over price.. etc. maar ik wil ietsje meer zekerheid. Graag advies. Dank dank dank...

  9. Top | #249
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard

    Wij hebben pas geboekt bij www.expedia.nl. Op deze site kan je zelf hotels zoeken die je kan uitzoeken op prijs en locatie. Wij boeken hier al jaren.

    Een andere site die je kan proberen is http://nl.hotels.com/. Dit is ook een goede site waar wij ook al eens hebben geboekt.

    Succes ermee!

    Groetjes Jaap

  10. Top | #250
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Help, voor de eerste keer naar Florida!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door catje1977 Bekijk Berichten
    Ik heb via Priceline alle hotels geboekt, in totaal ben ik 800 dollar kwijt voor 9 nachten, inclusief alle taxen, varierend van 2,5 tot en met 4 sterren (waarvan 2 nachten het Peabody en 2 nachten Intercontinental Miami, niet slecht dus!)
    Intercontinental in Miami? Dat is toch ook nog Financial District? Daar zou ik dus niet dood gevonden willen worden :-? Wij hebben in een hotel tegenover Intercontinental geslapen (in januari 2004), maar ik voelde me totaal niet op m'n gemak daar. Ik vraag me sowieso af wat je daar in de winter wilt gaan doen, zwemmen of iets dergelijks zit er niet in. Veel te koud (alhoewel het misschien begin december nog wel redelijk warm is??)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •