Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 46 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #1
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Favoriete hotel in Florida

    We hebben al verschillende "Wat is jouw favoriete..." topics gehad, maar deze nog niet: wat is jullie favoriete hotel (of hotelketen) in Florida?

    Ikzelf heb erg goeie herinneringen aan twee hotels waar ik vroeger met mijn ouders kwam: het Hyatt Regency Grand Cypress bij Orlando en het Sonesta op Key Biscayne. Vooral het Hyatt is erg gaaf; dat zwembad is echt super!!

    De laatste jaren gaan we voornamelijk de grote ketens af: Howard Johnson, Holiday Inn, Days Inn, etc. Eigenlijk maakt het niet veel uit in welk van deze hotelketens je komt te zitten; de standaard is overal ongeveer gelijk. Je moet alleen niet een onbekend "sleazy" motel boeken; ik denk dat je daar nog wel eens een wisselende kwaliteit kan tegenkomen :wink:

  2. Top | #2

    Standaard

    Courtyard Key West on the Gulf


  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Westgate Lakes Resort.
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    2

    Standaard Hotel gezocht: Florida

    Hoi,

    Wie heeft er suggesties voor goede (3 sterren of meer) goedkope hotels in Miami en Orlando?

    Karin

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Tampa Bay

    Ik ben een reisschema aan het maken om over enkele maanden naar Florida af te reizen en ben zodoende wat info aan het inwinnen. Ik zie diverse onderdelen op dit forum, maar nergens iets gespecificeerd over Tampa Bay. Mijn vraag is hoe het stadscentrum is van Tampa en is dit de moeite waard om te bezoeken met de huurauto. Wat zijn de mooie strandgebieden aldaar of is het veel van hetzelfde.

    Bedankt voor de tip(s).

    PS Hoe is de bagageruimte van een Intermediate auto (bv Pontiac Grand Am) of een Full-size auto (bv Buick Century)?

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Wat betreft de binnenstad van Tampa kan ik je niet helpen, de omgeving en St Petersburg zijn mooi. Goede stranden, veel natuur zoals overal in Florida.

    De kofferruimte van deze auto's kan je vergelijken met Opel Vectra/Omega of Ford Mondeo, alles 4 deurs. Tussen intermediate en fullsize zit meestal niet veel verschil. Het hangt van het merk en type af.
    Hou het op 3 a 4 koffers (hangt van de maat af) en een paar tassen.
    Als je veel hebt: koffers beperken en meer tassen, dat stouwt gemakkelijker.
    Succes.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik ga 14 december naar Tampa. Als ik leuke dingen tegen mocht komen dan zal ik je zeker hierover informeren. Ik heb er in totaal maar twee dagen dus echt veel zul je niet aan me hebben.

    Ik heb van de zomer een Lincoln Towncar LS tot mijn beschikking gehad. Ik moet je zeggen dat ook van die auto de kofferruimte niet meer dan drie koffers kon hebben.....wil je echt veel spullen meenemen, huur dan gewoon een mini-van :lol: :!:

  8. Top | #8
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Tampa downtown is volgens mij niet heel bijzonder. Er zit een leuke mall dichtbij de airport; de International Mall dacht ik. Ik denk toch dat de grote attraktie van de Tampa Bay Area de stranden zijn. Het strand van Clearwater Beach is schitterend, maar dat geldt eigenlijk voor alle stranden daar in de buurt. Zie ook http://www.drbeach.org/drbeach/ voor een overzicht van de beste stranden van Amerika. St. Peterburg is ook heel aardig; Salvador Dali museum vond ik de moeite waard om te zien.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard

    Bedantk voor jullie reacties.

    Het is ook niet dat wij met z'n 2-en heel veel hutkoffers meenemen, maar de diverse websites van autoverhuurders kunnen wel zoveel zeggen met de hoeveelheid bagage dat je kwijt kan. Heb liever wat antwoorden van mensen uit de praktijk. Zal bij ons twee reiskoffers zijn en een grote tas denk ik, dus kan ik voor Intermediate gaan en kijken voor aanbieding van upgrade.

    Ik las dat rijden in Tampa bumper rijden is gezien de drukte en als het dan niet zoveel de moeite waard is sla ik dat liever over.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Ybor City

    Ik vind Ybor City in "oude" Tampa heel leuk. Het is een voor amerikaanse begrippen oud centrum wat gedomineerd wordt door de Italiaanse gemeenschap. Je hebt er veel restaurantjes, bars en clubs en een mall met een supermooie Muvico bioscoop. Zeker in het weekend is het de "place to be",het heeft bijna een Europese sfeer. ik vond het voor Amerika erg gezellig. Wij hebben een motelletje in St. Pete's Beach gehuurd en binnen een half uurtje zit je midden in Tampa. St. Petersburg is verder niet zo spannend, maar wel erg mooie stranden. Have fun!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •