Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 46 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #31
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik heb zelf net de zomer folder van Jan Doets ontvangen. Hier staat ook een mooie rondreis door Florida in. Kijk anders even op hun site www.jandoets.nl Als het goed is kun je die folder ook online bekijken in pdf.

    Succes :lol:

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    17

    Standaard

    In de reisbrochures kun je een beetje een idee krijgen wat men voor reizen aanbied. Daarna zou ik een keuze van wat je perse wilt zien of doen.

    Ik heb in Florida veel aan de Capitool reisgids gehad. Vooral Miami was heel goed en duidelijk.

    Ik heb mijn reisverslag zojuist online gezet, moet je maar eens lezen.
    Wij hadden de villa vooraf al geregeld en zijn de 2e week gewoon gaan rijden.... prima te doen.

    Groeten

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    17

    Standaard

    Het maakt niet uit waar je begint...
    Ik ben toevallig meestal in Orlando begonnen. Het is daar wel wat relaxter dan het drukke Miami. Maar je zou moeten kijken hoe het aansluit vanuit west-amerika.

    Qua shoppen vond ik Orlando beter, zeker als je nog maar een paar uur hebt voordat je terugvliegt. Of nog even naar de Wall-mart voordat je naar Nederland gaat 8)
    In de buurt van Miami airport heb je wel een mall, maar die is niet zo bijzonder. Een volgende keer zou ik inderdaad van Miami naar Orlando gaan en vanuit daar weer naar Nederland.

    Maar het blijft natuurlijk allemaal heel persoonlijk

  4. Top | #34
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard parkeren in Tampa

    Parkeren is geen probleem. Er zijn grote bewaakte parkeerterreinen (wel wat stoffig of modderig, afhankelijk van het weer.....), ongeveer $10,- per avond. ook zijn er parkeerplaatsen met een parkeermeter. Je betaalt pas na 21:00, is niet duur, dacht iets van $1,- per uur, maar je kunt niet om bijv. 19:00 al betalen dus je moet terug om geld in de meter te gooien. Is allemaal best beloopbaar, maar toch. Controle is streng dus neem de gok niet om niet te betalen....
    Parkeren is i.i.g. geen probleem.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Douane en rondreizen

    Hallo, wij gaan in mei naar florida. We hebben alleen een vlucht en auto geboekt en zien wel waar we gaan slapen en terecht komen. Nou hoorden we bij kennissen dat je bij de douane een formulier in moet vullen waar je verblijft. Dat weten we dus niet en daar doen ze dan schijnbaar erg moeilijk over. Is dit zo? en hoe los je dit op? gewoon een reisgids pakken en maar wat opschrijven? Of is dit weer een indianen verhaal waar niets van klopt?????
    Groetjes en alvast bedankt, Saskia

  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Het is geen indianen verhaal. Ze vragen inderdaad op het visumwaiver formulier waar je verblijft. Als je niets invult zullen ze daar zeker moeilijk over gaan doen. Zeker als er net veel intercontinentale vluchten zijn geland..... :?

    De meeste mensen boeken voor de eerste nacht een hotel. Dat is ook verstandiger omdat de meesten na een lange vlucht niet echt meer de vut kunnen opbrengen om nog even een hotel op te zoeken. Je vult op het visumwaiver forumulier je eerste verblijfsplaats in (dus de naam en het adres van dat hotel).

    Groetjes,
    Danny

  7. Top | #37
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als je geen hotel hebt geboekt kun je ook een willekeurig hotel uit de gids invullen, met daarbij de plaatsnaam. Wij hebben wel eens een villa gehuurd waarvan we geen idee hadden waar die zou zijn, en je moet toch wat invullen. Dat werd dus gewoon Days Inn, Lake Buene Vista, waar we ooit eens verbleven hadden. Het eerste de beste wat me te binnen schoot en het gaf geen problemen. Succes & Have Fun
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #38

    Standaard

    Allemaal bedankt voor de reacties, hier hebben we wel wat aan.
    Zoals het nu lijkt gaan we van Miami naar Orlando.
    Nog even één vraagje, we blijven ongeveer 8, misschien 10 dagen.

    Wat moeten we beslist zien?

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ga rondtouren of blijf je alleen in de buurt van Miami en Orlando :?:

  10. Top | #40

    Standaard

    We willen in Miami beginnen en dan in 8 of 10 dagen naar Orlando rijden.
    En dan onderweg een heleboel proberen te zien.
    Nu zullen we wel een keuze moeten maken om via de
    west of de oostkust richting Orlando te rijden.
    Daarom wil ik graag wat tips.

    Groetjes Antoinette



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •