Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 74

Onderwerp: Autohuur voor augustus 2021

  1. Top | #31
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Het is uiteindelijk gelukt, lid geworden van National en met de code een hele mooie prijs kunnen krijgen heb alleen 1 vraag mbt de verzekering Loss Damage Waiver en Extended Protection, deze staan er alleen op vermeldt voordat ik kan reserveren zijn deze voldoende? en nogmaals bedankt voor alle uitleg.
    Hoeveel heb je uiteindelijk per dag betaald?

  2. Top | #32
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    € 963 voor 28 dagen, dus beter kan denk ik niet op dit moment.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  3. Top | #33
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Is idd een goede prijs. Is dus zo'n 34 euro per dag. Ik kom zelf in Juli uit op 29 euro pd bij National. Ik gebruik dan code 8572154.

  4. Top | #34
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Met deze code, bedankt voor de code trouwens, kom ik op hetzelfde bedrag uit, maar ben er blij mee
    Had je al geboekt?
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 20-04-21 om 10:17.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  5. Top | #35
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Het is een prima prijs in vergelijking wat ik allemaal aan hoge prijzen zie.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Op dit moment (april, 21) zijn de huurprijzen voor een auto in de US belachelijk hoog. Verschillende stukjes gelezen in de amerikaanse pers en allemaal met dezelfde strekking: Veel verhuurbedrijven hebben hun autos uit de lease gehaald en hebben bijna geen voorraden meer. met name in populaire bestemmingen als Florida en Californie zijn de autohuurprijzen per dag soms wel 300 dollar. Niet leuk meer dit...Hopen dat het wat goedkoper wordt als we weer mogen reizen....en...dat ie er dan ook staat als je gereserveerd hebt!
    Laatst gewijzigd door elstars; 28-04-21 om 16:26.

  7. Top | #37

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Op dit moment (april, 21) zijn de huurprijzen voor een auto in de US belachelijk hoog. Verschillende stukjes gelezen in de amerikaanse pers en allemaal met dezelfde strekking: Veel verhuurbedrijven hebben hun autos uit de lease gehaald en hebben bijna geen voorraden meer. met name in populaire bestemmingen als Florida en Californie zijn de autohuurprijzen per dag soms wel 300 dollar. Niet leuk meer dit...Hopen dat het wat goedkoper wordt als we weer mogen reizen....en...dat ie er dan ook staat als je gereserveerd hebt!
    Ik heb gisteren een auto bij Hertz gehuurd, type minivan, voor 8 dagen in april/mei 2022 voor 342,22 USD dat is 280 euro ofwel 35 euro per dag
    In 2018 betaalde ik bij Hertz voor een groter type SUV (GMC Yukon XL) 1.150,50 euro (incl tolwegen, tarief weet ik niet meer exact) voor 25 dagen, ofwel 46 euro per dag

    Ook de cruiseprijzen (we gaan een weekje met een cruise voordat we die auto huren) zijn niet echt duurder, ik denk dat die zelfs goedkoper zijn vergeleken met een cruise uit 2017.

    Ik heb het idee dat huurauto's, net als vele andere producten, iets duurder zijn geworden. Maar niet schandalig duur. Ik hik veel meer tegen de ticketprijzen van vliegmaatschappijen en een hotels nabij Miami Airport en nabij Schiphol met Park, Sleep en Fly optie.

    Ik reserveer dus nu maar vast vanalles dat ik weer mag afzeggen zonder boete, maar hou wel de prijzen in de gaten... die moeten nog dalen bij bepaalde producten/diensten.

  8. Top | #38

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Wow, dankjewel voor de uitleg en codes. Ook wij waren enorm geschrokken van de huurprijzen van auto's tov vorig jaar. Zojuist bij National een nieuwe boeking gedaan en dat scheelt ons gewoon €1800 voor drie weken in augustus!!! We halen en brengen de auto nu op MCO ipv de eerdere boeking in Altamonte Springs (daar wonen vrienden).
    Ergens nog wel een twijfel of het klopt (vanwege het enorme prijsverschil) + een kleine angst dat er geen auto's op het vliegveld staan. Dat laatste had ik ook ergens gelezen dat dat nu kan voorkomen. Daarom laten we de oude boeking bij Budget in Altamonte Springs voor dag later nog maar staan.

  9. Top | #39

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Voor de periode 21 dec tot 6 januari zoek ik een Midsize SUV. Vorige keren boekte ik bij Alamo-brits en Driveusa.de maar nu zijn de prijzen niet grappig meer. Ik heb ook geprobeerd bij National maar weet niet wat ik verkeerd doe met de codes.

  10. Top | #40
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Maak een account aan bij National
    download de app en log in.
    Zet het knopje uit bij contract information en vul bij “other contract id” 8572154 in.
    ik krijg dan voor 21-1 tm 6-1 $566,- voor keuze uit de aisle en $659,- voor een mid size suv
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •