Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 74

Onderwerp: Autohuur voor augustus 2021

  1. Top | #61
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Je geeft bij de exit booth de rijbewijzen (leeftijd 25+) af Dan worden ze bijgeschreven zonder extra kosten.
    je hoeft niets te laten zien bij gebruik codes.
    je loopt naar de EC aisle en je zoekt een auto uit (sleutels liggen erin) vervolgens stap je in en rijd je naar de exit booth.

    zo simpel is het
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #62
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Thx en top geregeld dus.
    We zijn erg blij met de prijs van 623,63 euro voor een mid size SUV ophalen op Orlando AirPort voor 16 dagen

  3. Top | #63
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Je boekt een midsize sedan…geen midsize suv….
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #64

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Op advies van vrienden woonachting in Florida hebben we per email contact gezocht met National. We hebben bij hen een booking staan (3 augustus), maar ook ervaringen gelezen van anderen dat er mogelijk geen auto staat bij aankomst vanwege het tekort aan verhuurauto's. We hebben bij National gecheckt hoe dit zit en een antwoord gekregen dat ik ter info met jullie deel. Het komt er op neer dat National adviseert mensen vroegtijdig een auto te reserveren, zoals wij dat gedaan hebben. Ze kunnen ons geen specifiek model of kleur (!!) garanderen, maar wél een auto in de gereserveerde klasse.
    Rondom alle stress of we uberhaupt kunnen gaan, geeft me dit wel rust. Uiteraard neem ik dit mailtje mee ;-)

  5. Top | #65
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Je kunt bij national zonder problemen en kosten twee reserveringen maken: een voor de auto klasse die je wilt en een voor de EC boeking (betaal en boek een midsize sedan, en kies een auto uit de EC en/of EC Executive rij). Als je daar bent kun je ter plekke in ieder geval de gewenste klasse rijden.
    ik weet niet welke klasse je wilt boeken maar een midsize SUV (EC rij) of standard SUV (EC Executive rij) kun je altijd wel meekrijgen op je EC boeking.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #66
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    ik weet niet welke klasse je wilt boeken maar een midsize SUV (EC rij) of standard SUV (EC Executive rij) kun je altijd wel meekrijgen op je EC boeking.
    Let op : het kan zo maar gebeuren dat er zelfs op de EC Executive aisle geen SUV's beschikbaar zijn ( dit overkwam mij februari 2020 op IAD )
    At the moment on a roadtrip through Texas

  7. Top | #67
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Je boekt toch ook geen SUV maar een midsize sedan. Als je een SUV wilt moet je die klasse boeken (al dan niet als backup).
    je krijgt waar je recht op hebt cq. betaalt… vandaar de backup boeking.

    jij kreeg toch ook na vriendelijk vragen een SUV mee op je EC boeking? Als er in de EC aisles geen SUV staat, maar in de SUV rij wel, kun je drie dingen doen: vriendelijk vragen of je eentje uit die rij mag uitzoeken op je EC boeking, je backup boeking voor je gewenste klasse gebruiken of (als je een beetje lef hebt) een SUV uit de midsize SUV of standard SUV (en als je heel veel lef hebt: full size SUV) meenemen en nietsvermoedend naar de exit booth rijden met je EC reservering.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 22-07-21 om 23:30.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Als je Emerald member exeutive bent en je boekt midsize sedan dan kan je toch wegrijden met een midsize suv (minimaal)?
    Ik heb altijd weg kunnen rijden met een standaard suv en soms een full size suv.

  9. Top | #69
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Nee alleen als er een in de Emeraldrij staat, staat er geen suv dan heb je pech hebben, of vriendelijk vragen.
    Wij hebben ook altijd wel een suv kunnen pakken, maar nu schijnt dat anders te zijn.

  10. Top | #70
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur voor augustus 2021

    Er staan nu (zeer waarschijnlijk) gewoon minder auto’s Dan voor de corona crisis, dus nu beter een tweede boeking maken voor het type wat je wilt rijden. Op het flyertalk forum staan hele horrorverhalen van mensen die een uur of langer moeten wachten tot er überhaupt een auto is, en dan is het take it or leave it, anders gaat ie naar de volgende wachtende…
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •