Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 46

Onderwerp: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

  1. Top | #11
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Los van deze inentingen , heb ik het gevoel dat vliegtickets veel duurder zijn geworden. Is dit ook een gevolg van Corona?

  2. Top | #12
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    De vliegtuigmaatschappijen weten ook wel dat wij toch wel weer heel graag willen vliegen zodra het enigszins mogelijk is toch?
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  3. Top | #13
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Ook ik laat me vaccineren, wij werken alle 2 in de zorg dus we worden vanzelf door onze werkgever opgeroepen.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Ook wij laten ons gelijk vaccineren. Ik val in de risicogroep en mijn vrouw heeft geen bezwaar. Kunnen we eindelijk weer reizen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Zeker laat ik mij vaccineren, ook omdat ik in de doelgroep val. Mijn belangrijkste motivatie is echter dat wij hier pas vanaf gaan komen als zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren. Laat ik voorop stellen dat iedereen hierin de vrijheid moet hebben om daarin zijn/haar eigen keuzes te maken, maar ik word wel een beetje moe als ik bij Beau een jonge dame zie vertellen dat zij er wel moeite mee heeft omdat ze niet weet wat er in het vaccin zit en wat de gevolgen op de lange termijn zou kunnen zijn. Onnodige bangmakerij wat mij betreft. Nog afgezien van de mensen die deze hele crisis zien als een samenzwering van de regering. Waar is dan het vertrouwen in de wetenschap die pas medicijnen op de markt mag brengen als dat veilig kan. Alsof iedereen bij alles wat je in je mond stopt ook kijkt wat er precies in zit en wat de gevolgen daarvan op de lange termijn zijn. Die heeft zeker nooit in haar leven een frikandel gegeten of haar haar gewassen met shampoo waar parabenen in verwerkt zitten. Ik hoop in ieder geval dat ik volgend jaar weer lekker maar vooral veilig naar Florida kan, heb het dit jaar echt gemist.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Helemaal mee eens. En wat dacht je van al die festival-bezoekers, die pillen kopen waarvan ze maar moeten hopen dat er in zit wat de verkoper beweert en waarvan niet alleen de effecten op lange termijn onbekend zijn, maar ook het risico van vergiftiging (soms met fatale afloop) op korte termijn groot is.

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Hoorde net dat het voor bv KLM nog niet aan de orde is om te denken aan verplicht vaccineren.
    Ik begrijp niet dat er niet massaal gebruik wordt gemaakt van sneltesten voor instappen(en eventueel uitstappen)in de luchtvaart.
    Nu hebben ze buiten bij Schiphol een XL teststraat aangelegd, maar deze is niet bedoeld voor reizigers!!! Snappen jullie het nog?
    IK denk dat ik me wel ga laten vaccineren.
    Los van het feit dat ik geen probleem met vaccineren heb, wel een zorg hoe landen c.q. Airlines gaan controleren of je wel gevaccineerd bent. Ik verwacht dat een simpele brief of aantekening in je gele vaccinatieboekje niet meer voldoende zal zijn, te fraudegevoelig. Ik begrijp dan ook best dat de KLM de boot nog even afhoudt. KLM nu dus nog niet, maar als het land v bestemming dit verplicht zal er toch iets moeten gebeuren.

    Dat die XL teststraat niet expliciet voor "Schipholreizigers" (om het zo maar te noemen) wordt gebruikt, begrijp ik wel. Lokale opstappers kunnen een dergelijke test in hun eigen omgeving ondergaan en transitpassagiers hebben daar of de tijd niet voor, of mogen de internationale lounge niet verlaten. Die tent staat er omdat er nu minder gebruik van de parkeerplaatsen wordt gemaakt. Heeft dus niets met reizen te maken en reken er maar op dat die XL-straat op P4 (Personeelsparkeerplaats) er niet gratis staat.


    https://www.nhnieuws.nl/nieuws/27600...is-krijgt-vorm
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Meteen! Kan niet wachten, wil mijn leven weer terug en heel graag weer naar Florida. Ik werk in de zorg, ben dus waarschijnlijk vrij snel aan de beurt. Ik hoor echter wel veel mensen met veel twijfels en angst voor het vaccin. Het verbaast me dat ik hier eigenlijk alleen positieve berichten zie; we zijn denk ik geen gemiddelde afspiegeling van de Nederlandse maatschappij. ��

  9. Top | #19
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Meteen! Kan niet wachten, wil mijn leven weer terug en heel graag weer naar Florida. Ik werk in de zorg, ben dus waarschijnlijk vrij snel aan de beurt. Ik hoor echter wel veel mensen met veel twijfels en angst voor het vaccin. Het verbaast me dat ik hier eigenlijk alleen positieve berichten zie; we zijn denk ik geen gemiddelde afspiegeling van de Nederlandse maatschappij. ��
    Tja verbaast mij ook zeker, misschien omdat we allemaal op dit forum wel heel graag weer de sloot over willen.
    Als je op social media kijkt toch heel vaak negatieve reacties en zelfs in werksfeer zijn de meningen heel erg verdeeld misschien door angst, maar ook sommigen omdat ze het echt niet willen.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vaccin in zicht, wie laat zich inenten?

    Wellicht zijn mensen met bedenkingen tegen vaccinatie wat meer uitgesproken, waardoor hun mening op social media oververtegenwoordigd is. Ik verwacht/hoop dat de zwijgende meerderheid zich gewoon laat vaccineren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •