Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Ragjee

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Ragjee

    Hoi allemaal!

    Ik ben Ragjee, 25 jaar en woon in België. Ik hou van reizen, fotografie, gaming, films en series, technologie, ...
    Al voor zover dat ik me kan herinneren, ben ik gek van Amerika, ook als kind. Mijn droom was om naar New York City te gaan. in 2016 ben ik voor de eerste keer naar Amerika gegaan, en jawel, naar NYC. De liefde voor Amerika was enkel maar groter geworden. In 2017 ben ik opnieuw afgereisd naar NYC en in 2019 heb ik voor het eerst een 4 weken lange roadtrip door het zuidwesten van Amerika gemaakt. Sindsdien zijn mijn partner en ik hélemaal verkocht!
    We zouden afgelopen zomer voor de eerste keer naar Florida afreizen maar dit is uiteraard omwille van Covid-19 niet doorgegaan. We zouden mijn broer kennis laten maken met Amerika, hij is er nog nooit geweest maar zijn interesse was opgewekt door onze verhalen en het enthousiasme.
    Samen met mijn partner en mijn broer hopen we in de zomer van 2021 te herkansen.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Even voorstellen: Ragjee

    Hallo Ragjee, zie dat nog niemand je verwelkomt heeft. Dus bij deze! Het is momenteel, begrijpelijk, erg rustig op het forum. Ik hoop dat we snel weer reizen kunnen plannen. Ik zou eigenlijk over een week gaan met mijn dochter maar dat gaat natuurlijk niet door. Erg jammer maar niets aan te doen. Hopelijk kun je in de zomer van 2021 wel gaan, wat willen we allemaal graag terug naar de tijd dat we vrij waren in waar we naar toe wilden reizen en gaan en staan waar we wilden.Aan de andere kant ben ik blij dat dit eigenlijk een luxe probleem is, en is het belangrijkste is dat we allemaal gezond blijven. Stay safe Ragjee, maar ook deze wens voor alle andere forumleden waar ik al zo vaak heb mogen meegenieten van plannen, reizen en alle informatie die we met elkaar delen.
    Laatst gewijzigd door Esther43; 07-10-20 om 22:04.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •