Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 25 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 242

Onderwerp: Wanneer Travel ban opgeheven?

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Mijn partner is volledig gevaccineerd en ik hoop in juni klaar te zijn.
    Wij hopen dan echt weer te kunnen vliegen als dat mogelijk is naar FL en hebben voor september geboekt (onder voorbehoud).
    Hoop echt dat er snel iets bekend gemaakt wordt over mogelijkheden met minder beperkingen voor mensen die gevaccineerd zijn.
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  2. Top | #92
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ik mag toch hopen dat de grenzen straks voor iedereen weer open gaan. Wij hebben met zijn allen maatregelen opgelegd gekregen om ouderen en kwetsbaren te beschermen; als de groep die nu eerst gevaccineerd wordt alles mag, vraag ik me serieus af waarom iedereen zo hard liep te roepen dat we ons met zijn allen aan de maatregelen moeten houden.
    En hoe durven we dan te zeggen dat jongeren, die toch een klein beetje willen genieten van het leven, egoïstisch zijn...

  3. Top | #93
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @Roy Reuter;
    Ik mag toch hopen dat niet alleen gevaccineerden voordelen krijgen. Ook wij hebben ons netjes aan alle regels gehouden en wachten netjes op onze oproep maar zou het niet eerlijk vinden als andere al eerder voordelen krijgen. Of allemaal of niet.

    Ook wij kunnen niet wachten om weer naar Florida te mogen en zijn erg benieuwd naar wat er komen gaat.

  4. Top | #94
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @JeroenB;
    Reizen vind ik onnodig in deze tijd. Sociaal contact op geringe basis vind ik wat anders als doodleuk reizen en dat overal liggen te verkondigen alsof je er trots op bent. Slaat nergens op. Je zit het overal breeduit te verkondigen op forums en Facebook. Echt onnodig en dat zet mensen aan om dit ook te doen. Als je het toch doet hou dan je mond erover.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:20. Reden: -q

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @ronenivonne;
    Dat jij iets onnodig vindt hoeft voor een ander niet hetzelfde te zijn, daarbij reis ik puur om zakelijke redenen waar flinke bedragen mee gemoeid zijn en bezoek geen toeristen trekkers of wat dan ook. Ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik jouw toestemming niet nodig heb om ergens iets te plaatsen, stoor jij je er aan dan lees je mijn berichten maar niet. En anderen hier op het forum waarvan meerdere ook met eigen OG in Florida willen gewoon graag weer naar hun eigendom toe, net zo graag als dat jij het nodig en verantwoord vindt om je niet te houden aan de bezoekrsregeling omdat sociaal contact voor jou nu zo belangrijk is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:18. Reden: -q

  6. Top | #96
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Moet je allemaal zelf weten kerel. Je leeftijd boeit me niet, en enig respect verdien je vanuit mij al helemaal niet met die reacties naar mensen die idd graag naar hun huis zouden willen. Vind het gewoon ongepast!

    Wat betreft reizen naar de USA wachten wij gewoon tot het weer veilig en verantwoord kan. Ook voor andere mensen in NL.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:17. Reden: -q

  7. Top | #97
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @ronenivonne;
    Ik ben het he-le-maal met je eens betreft dat de persoon in kwestie dit overal verkondigd, dat is is me zelf ook opgevallen, maar ik hield er mijn mond over.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:17. Reden: -q
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @ronenivonne;
    Wat een egoïstische opmerking maakt u!
    Wij zijn een gezin dat zonder corona al heeeeeel weinig sociaal contact heeft. Maar onze reizen zijn wel onze uitlaatklep.
    dat we dit al een jaar moeten missen, doet veeeeeel meer met me dan dat ik me aan de regel van 4 buiten, 1 binnen moet houden.
    Ik kan zeker zonder restaurant of cafe, maar mijn zo geliefde Florida dit jaar weer niet kunnen bezoeken, doet mij hartkloppingen krijgen.

    Dit enkel om te zeggen dat er heus wel andere mensen bestaan, die anders ingesteld zijn dan u. Dus aub voor u uitspraken doet, denk mss zelf effe na?

    Ik geef je dan wel weer gelijk dat je het niet overal moet verkondigen. Maar we leven nu eenmaal in een social media wereld. Waar mensen elkaar het liefste zo jaloers mogelijk maken. Daarvoor hoeft het geen corona te zijn ��
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-05-21 om 13:18. Reden: -q
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  9. Top | #99
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Zo heeft ieder zijn eigen struggles door Corona. Ik snap waarom iemand zegt dat reizen onnodig is, omdat het verstandiger is. Maar gevoelsmatig... Zou er ook wat voor geven om even naar Florida te kunnen.
    Was voor mij ook altijd mijn uitlaatklep, even "ontsnappen" aan de zorgen thuis, voor mijn moeder die lang ziek is geweest, en in verpleeghuis woonde. Wat heeft dat alleen al vorig jaar een hoop stress opgeleverd i.v.m. het niet meer mogen bezoeken, en haar struggle met alle maatregelen.

    Nu is ze helaas overleden in november. En mijn vader is in december aan de dood ontsnapt, heb zeg maar een heftige tijd achter de rug.
    En verder ben ik vaak alleen door alle maatregelen, best eenzaam...
    Dus ja, mijn behoefte aan een reis is nu ook groter dan ooit. Als er ook maar een manier was om te gaan zou ik vandaag nog mijn koffer pakken.

    Zelf kan ik dit soort opmerkingen, van Ronenivonne, dus wel relativeren. Een ieder spreekt toch vanuit zijn eigen beleving. En we zijn (gelukkig) allemaal verschillend.

    Vooralsnog verheug ik me op mijn weekje Landal in mei, toch even er tussenuit. En gisteren mijn ticket Las Vegas toch omgezet naar ticket Florida voor januari. Hopelijk kan het dan weer, en ondertussen er toch voorpret van hebben (waar ga ik verblijven, waar zal ik naar toe gaan)
    En maar hopen dat er betere tijden gaan aanbreken, voor ons allemaal!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #100
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Waarom nou zoveel negatieve reacties?
    Jeroen had toch aangegeven dat hij daar zwaarwegende zakelijke belangen had?
    Dan staat het je toch volkomen vrij om met inachtneming van alle voorzorgsmaatregelen naar Florida af te reizen?
    Of heb ik iets gemist?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •