Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 25 EersteEerste ... 132122232425 LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 242

Onderwerp: Wanneer Travel ban opgeheven?

  1. Top | #221
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Dat ga ik ook zeker niet doen.
    Was alleen benieuwd. Heb afspraak met certificaat gemaakt
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  2. Top | #222
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ik wil de mensen die de komende dagen gaan vliegen (oa. @hannie en @mickey) een voorspoedige reis toe! We horen graag jullie ervaringen!

  3. Top | #223
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Dankjewel Bullyleo, wij vertrekken dinsdag, ik laat weten hoe de reis verlopen is

  4. Top | #224
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ook van ons goede reis gewenst, wij zijn ook erg benieuwd en wachten in spanning jullie berichten af.

  5. Top | #225
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Bedankt en ik laat weten hoe het ging.

  6. Top | #226
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Goede reis allemaal en hopelijk gaat alles voorspoedig. En een fijne vakantie!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #227
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het allemaal verloopt. Wij vetrekken de 20ste en zie gewoon door de bomen het bos niet meer over wat ik nu wel of niet moet invullen.
    Sowieso een PCR test (gepland op de 17de, drie dagen voor de vertrekdatum) en volledig gevaccineerd. Maar las ook iets over een formulier, wat volgens mij klinkt als een locator form, maar kan dat nergens vinden.

    Is de QR code uit de Coronacheck app (en een uitgeprinte versie) voldoende in Amerika voor de overstap (Atlanta)? of moet ik mij op een andere manier bewijzen dat ik gevaccineerd ben?
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  8. Top | #228
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het allemaal verloopt. Wij vetrekken de 20ste en zie gewoon door de bomen het bos niet meer over wat ik nu wel of niet moet invullen.
    Sowieso een PCR test (gepland op de 17de, drie dagen voor de vertrekdatum) en volledig gevaccineerd. Maar las ook iets over een formulier, wat volgens mij klinkt als een locator form, maar kan dat nergens vinden. Is de QR code uit de Coronacheck app (en een uitgeprinte versie) voldoende in Amerika voor de overstap (Atlanta)? of moet ik mij op een andere manier bewijzen dat ik gevaccineerd ben?
    Kan je deze info niet bij je vliegmaatschappij opvragen? Waar vlieg je mee?

  9. Top | #229
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Kan je deze info niet bij je vliegmaatschappij opvragen? Waar vlieg je mee?
    KLM/Delta. Ik heb zelf het idee dat er nu tegenstrijdige berichten rondgaan omdat mensen verwarren wat er nodig is t/m 7 november en wat er nodig is vanaf 8 november. Ik wilde zelf de komende dagen kijken wat de informatie wordt en de ervaringen van mensen die aankomende week al gaan reizen.
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  10. Top | #230
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    KLM/Delta. Ik heb zelf het idee dat er nu tegenstrijdige berichten rondgaan omdat mensen verwarren wat er nodig is t/m 7 november en wat er nodig is vanaf 8 november. Ik wilde zelf de komende dagen kijken wat de informatie wordt en de ervaringen van mensen die aankomende week al gaan reizen.
    Ik heb net even op de site van de KLM gekeken en ik moet je gelijk geven dat die niet uitblinkt in duidelijkheid op dat vlak. Als je de internationale versie van het uitgeprint vaccinatiebewijs (2-delig voor elke prik een) hebt dan moet dat lukken want deze heb ik gebruikt op de app van American Airlines en is akkoord bevonden. De gezondheidsverklaring die je in moet vullen verschijnt pas bij het inchecken:
    All passengers travelling from, via or to the Netherlands need to fill out a health declaration. This form will appear while checking in: on klm.com, at the self-service kiosk, the KLM app and the check-in desk.
    Delta heeft wel de FlyReady app waar je van te voren alles kunt uploaden. Wellicht wordt die nu ook door de KLM geaccepteerd, dat zal je evebn moeten informeren. Scheelt een hoop gedoe bij de balie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •