Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 25 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 242

Onderwerp: Wanneer Travel ban opgeheven?

  1. Top | #201
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Hannie, je moet die negatieve test natuurlijk wel kunnen bewijzen en daarvoor moet deze voor de USA wel in het Engels zijn.

  2. Top | #202
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Daar raakte ik eerst ook door in de war. Maar volgens mij heb je helemaal geen reiscertificaat nodig, alleen een negatief testresultaat.
    Verder moet je ook een gezondheidsverklaring invullen. Die kan ik voor onze reis via de Delta site invullen.
    Ik heb nog even ruggespraak gehouden met het testcentrum die vaker hebben getest voor mensen die binnen de uitzonderingen naar de US mochten vliegen. Uiteindelijk gaat het erom dat je kunt aantonen dat je binnen drie dagen voor vertrek negatief getest bent en dat kan je dus niet zelf doen. Je krijgt dus een verklaring van het testcentrum, of dat nu reiscertificaat of testresultaat heet doet niet ter zake, het gaat erom dat je een "officiële" verklaring krijgt van een instantie die bevoegd is om de test bij je af te nemen. Wij moesten bijvoorbeeld ook onze paspoortgegevens doorgeven zodat die ook op het certificaat vermeld worden.
    Omdat inderdaad nog niet duidelijk is om welke test er uiteindelijk gevraagd gaat worden, heb ik met het testbedrijf afgesproken dat we een afspraak inplannen voor een antigeen-test, die we altijd nog om kunnen zetten naar een PCR-test als daar uiteindelijk toch om gevraagd gaat worden. Voor beiden is de eerste handeling (en dus ook de tijd voor de afspraak) namelijk hetzelfde, namelijk "een stok in de gok". Voor de PCR gaat de stok echter naar een laboratorium en de antigeen-test wordt gewoon ter plaatse uitgevoerd. Voor de PCR moet je alleen meer betalen.

  3. Top | #203
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ik krijg dit erbij:

    Wat staat er op een (non)COVID-19 Certificaat?
    Het (non)COVID-19 Certificaat is een Engelstalig document welke per e-mail in PDF-vorm wordt verstuurd. Hiermee kun je je (negatieve) testresultaat aantonen. Hierop zijn de naam, geboortedatum, geboorteplaats en ID/Paspoortnummer, de afname- en resultaattijd van de test, soort testafname, QR code, handtekening van ons toeziend arts en gegevens/stempel van ons laboratorium vermeld.


  4. Top | #204
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Hannie, dat zou voldoende zijn.

  5. Top | #205
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Lijkt mij ook!

  6. Top | #206
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    En hier de press briefing van het Witte Huis:

    https://www.whitehouse.gov/briefing-...travel-policy/

  7. Top | #207
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Eigenlijk is er dus niets veranderd en zijn de regels zoals verwacht.

  8. Top | #208
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Precies ja, dat denk ik ook. Belangrijkste denk ik kinderen tot 18 jaar, dat die niet gevaccineerd hoeven te zijn (maar speelt voor ons al niet meer, hahaha). En dat een digitaal vaccinatiebewijs geldig is (onze corona check App), maar nog eerst zien hoe dat gaat werken.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #209
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Volgens mij kan ik bij Delta een week van te voren documenten uploaden. Nog niet de antigeen test uiteraard want die kan pas 3 dagen van te voren.
    Neem aan dat ze dan niet meer bij iedereen die aan boord gaat nog een papieren versie gaan checken. Misschien steekproefgewijs.

  10. Top | #210
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Bij United kan je ook voor vertrek alles uploaden, en het vaccinatiebewijs neem ik ook uitgeprint mee met de corona check app.
    Zijn benieuwd hoe het zal gaan de eerste dagen. Wij gaan op 12 November.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •