Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 25 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 242

Onderwerp: Wanneer Travel ban opgeheven?

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @JeroenB… Je verwoordt het perfect volgens mij. Dank hiervoor!

    @Ritchie… idd mensen ‘kiezen’ voor kinderen. Ik hoop dat jij voor jezelf de juiste keuze hebt gemaakt
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  2. Top | #132
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Hey Lisje, kan je geen PM zenden. Kan je eens contact opnemen aub? Thx

  3. Top | #133
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    WASHINGTON, Aug 4 (Reuters) - The Biden administration is developing a plan to require nearly all foreign visitors to the United States to be fully vaccinated against COVID-19 as part of eventually lifting travel restrictions that bar much of the world from entering the United States, a White House official told Reuters on Wednesday.
    The White House wants to re-open travel, which would boost business for the airlines and tourism industry, but is not ready to immediately lift restrictions because of the rising COVID-19 case load and highly transmissible COVID-19 Delta variant, the official said.
    The Biden administration has interagency working groups working "to have a new system ready for when we can reopen travel," the official said, adding it includes "a phased approach that over time will mean, with limited exceptions, that foreign nationals traveling to the United States (from all countries) need to be fully vaccinated."

  4. Top | #134
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Erg benieuwd wat ze met kinderen onder 12 jaar gaan doen. Mogen hun wel de US in zonder vaccinatie?

  5. Top | #135
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Laten we eerst maar afwachten wat het definitief gaat worden, er zijn zoveel geruchten geweest afgelopen maanden. Eerst maar eens afwachten tot er definitief een besluit is genomen en hopelijk duurt het niet te lang meer.

  6. Top | #136
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Das ook helemaal waar

  7. Top | #137
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Ik hoop het niet maar ik verwacht dat het nog wel een tijdje zal duren. Het blijft nog altijd stil omtrend de travelban.
    Het zou mij niks verbazen als de US het beleid van Nieuw Zeeland als voorbeeld neemt en de boel voorlopig nog dicht houdt.
    En als de grens dan weer open gaat, zal dat misschien heel gefaseerd gaan:
    Eerst het zakelijk verkeer en in een latere fase de toeristen, al dan niet nog per land.....
    Laatst gewijzigd door elstars; 12-08-21 om 10:02.

  8. Top | #138
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Het gaat zo oneerlijk nu. De halve wereld mag daar wel naar binnen en wij met hoge vaccinatieaantallen niet. Het lijkt mij ook niet veiliger om na 14 dagen in een niet Schengen land verbleven te hebben, Amerika binnen te mogen. Het is een politiek spelletje geworden, al begrijp ik niet met welk doel.
    Zie ook dit artikel: https://www.nytimes.com/2021/08/10/w...-european.html


    Ik heb een mooi plaatje van welke landen wel en niet onder de travelban vallen maar krijg het helaas niet geplaatst.
    Laatst gewijzigd door hannie; 12-08-21 om 11:54.

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    @Elstars, Amerika houdt het land niet gesloten, ze hebben het land maar voor een beperkt deel van de wereld gesloten en dat is juist zo vreemd. Vooral omdat er veel landen tussen zitten welke al een hogere vaccinatie graad hebben dan Amerika zelf. Daarnaast mogen mensen uit landen waar het veel slechter gaat met de bestrijding van de besmettingen en ook met het vaccineren juist wel reizen naar Amerika.

    Als iemand dat kan uitleggen dan hoor ik het graag.

  10. Top | #140
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Wanneer Travel ban opgeheven?

    Klopt Jeroen, geldt niet voor heel de wereld. Ik doelde ook eigenlijk op de EU (Schengen) en UK. Tja het beleid van de US snap ik wat dat betreft ook niet.
    Maar ja, ondertussen weer een (niet zo gunstig) nieuw bericht gespot:

    https://www.forbes.com/sites/alexled...h=316ae4a67474



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •