Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Eugenie

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Eugenie

    Ik zal mij ook netjes voorstellen: ik ben Eugenie (ook wel Genie voor vrienden en ik beschouw iedereen hier als vriend(in). Ik ben sinds oktober 2018 lid van het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen of reageren op berichten. En ik weet niet waarom. Maar goed, het kan nu wel. Fijn. Hartelijk dank aan degene die dit voor elkaar heeft gekregen.

    Ik ben getrouwd en we hebben twee kids. We zijn nu zes keer naar Florida geweest. Twee keer in de zomervakantie en vier keer in de voorjaarsvakantie. Vanwege de kinderen zijn we aan de schoolvakanties gebonden. We huren altijd een huis in de Orlando area (Davenport, Clermont, Kissimmee). Eerst altijd aan de I27 maar de laatste keren in Windsor Hills en Windsor Palms. Verblijven op een van de Windsor communities bevalt ons toch beter. Je zit dichter bij Disney en Universal en aangezien we daar veel tijd doorbrengen, is Windsor voor ons de ideale lokatie. Daarnaast vinden we het ook leuk dat er in Windsor een centrale plek is (zwembad, winkeltje, bioscoop, ontspanningsruimte, fitnessruimte) waar ook wat is te beleven.
    We zijn dus gek op pret- en waterparken en komen ook graag in Disney Springs en City Walk vinden we erg leuk (vooral 's avonds. Erg gezellig). Ook SeaWorld en Busch Gardens vinden we erg leuk.

    De volgende trip naar Florida stond gepland voor volgend jaar. Maar omdat onze reis van dit jaar (naar een ander deel van de VS) niet doorgaat, schuiven we beide reizen een jaar op. Tenminste dat hopen we. We hopen dat we volgend jaar weer enigzins normaal naar de USA kunnen. We wachten het maar af.

    We zijn dus redelijk bekend in Florida en zullen niet zo veel meer te vragen hebben. Maar ik vind het erg leuk om hier mee te lezen en misschien heb ik zelf nog wat handige tips al komen hier natuurlijk mensen met veel meer ervaring en kennis dan ik.

    Leuk om nu "volwaardig" lid te zijn en ook berichten te kunnen posten. En al sjullie nog meer over ons willen weten: vraag maar raak hoor.
    Laatst gewijzigd door EugenieB; 16-07-20 om 16:47.

  2. Top | #2
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Eugenie

    Welkom ook als echt deelnemend lid , maar toch al heel bekend in Florida begrijp ik....
    Hopelijk dat we volgend jaar wel weer mogen, had niet verwacht zelf dat het zo lang zou duren, maar goed we houden de moed erin
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Eugenie

    Welkom! Fijn dat je nu berichten kunt plaatsen, is toch even wat leuker dan alleen meelezen.
    En ervaren Florida gangers dus, maar ook dan leuk om hier berichten te lezen.
    Ik hoop ook dat alles volgend jaar weer een beetje normaal is. Heb zelf in juni een ticket geboekt naar Florida voor januari a.s., in de verwachting dat het dan wel weer zou kunnen. Maar ben er bang voor....
    Maar goed, flexibel geboekt, dus anders maar weer doorschuiven. Maar je wil gewoon graag heen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Eugenie

    Welkom hier ! En hopelijk kun je hier nog tips opdoen, en hopelijk kunnen wij ook van jouw tips leren !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Eugenie

    Welkom Eugenie. We plannen ons volgende verblijf in een huurvilla. Ik som eens wat vraagjes op en laat ze dan weten.

  6. Top | #6
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Eugenie

    Welkom als “volwaardig” lid. Wij hopen ook net als jij volgend weer te kunnen gaan. We gaan wel alleen als er of een vaccin is of het virus daadwerkelijk zal doven.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Eugenie

    Wat een leuke reacties! Bedankt hoor.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •