Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Auto boeken via american estates of vacation

  1. Top | #1
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Auto boeken via american estates of vacation

    Ik wil een auto boeken via american estates of american vacation bij alamo. Nu kan ik nergens iets terugvinden over de anneleringsmogelijkheden. Je kunt wel kiezen uit nu en later betalen. Weet iemand hier iets van? Ik heb gechat met av en zij geven aan dat je kunt annuleren, maar ook niet hoe en wat. Een auto via deze site is op dit moment de goedkoopste optie. Ik kom op 34 euro per dag voor een midsize SUV, alamo gold.
    Laatst gewijzigd door marcelis10; 23-06-20 om 22:44. Reden: Aanvulling

  2. Top | #2
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Klinkt duur...waarom perse daar boeken? Welke periode denk je te kunnen gaan en welke locatie?
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Zo duur is dat niet, als je tenminste 100% zekerheid wil hebben dat je ook echt een midsize suv krijgt.
    Je kunt daar best boeken maar kies altijd voor later (op locatie dus) betalen, doe je dat niet en wil je toch annuleren moet je erg lang op je geld wachten.
    Na het boeken, of je nu kiest voor later of meteen betalen maakt niet uit, krijg je een mail met een code. Met deze code kun je inchecken en kiezen voor skip the counter of als je dat wil met dezelfde code en de link uit de mail weer annuleren.
    Ook na het inchecken kun je nog gewoon annuleren. Als je kiest voor later betalen en je komt niet opdagen om de auto te halen dan vervalt de reservering kostenloos.
    Goedkoper is het om te boeken bij National of Hertz waar Terpies waarschijnlijk mee gaat komen, maar dan ben je niet verzekerd van een bepaalde klasse auto.
    Kijk ook eens bij germanwho, die bieden hetzelfde aan als american vacation maar (onlangs in mijn geval) tegen een iets lagere prijs (let wel op de juiste verzekeringen, bij de goedkoopste optie zit geen EP)
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  4. Top | #4
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    We gaan pas volgend jaar april. 24 tot 15 mei. Normaal boek ik bij rentalcars of autoeurope. Deze zijn nu veel duurder. Prijzen kunnen nog wel wijzigen. Voor dit jaar was ik 571 kwijt voor 18 dagen. is iets goedkoper. Ik wacht nog maar even. Voorlopig mogen we waarschijnlijk nog niet binnen dit jaar. Vakantie eind november Florida/NY valt ook in duigen. locatie is trouwens Tampa. Ik wil ook graag alamo gold. hertz gaat het niet meer worden denk ik en National is meestal duurder. Heb de Duitse sites ook al gecheckt.
    Laatst gewijzigd door marcelis10; 24-06-20 om 13:32. Reden: Aanvulling

  5. Top | #5
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    KevinB, ik heb ook eens gekeken op Germanwho, inderdaad nog goedkoper. Ik kom daar op 676 voor Alamo gold, midsize suv. Ziet er hetzelfde uit inderdaad als bij av en ae. Ik denk er eens over na. Bedankt voor de tip.

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Je kunt bij germanwho ook kiezen om achteraf te betalen, ergens halverwege het boekingsproces, de prijs bleef bij mij gelijk.
    Als de prijs je aanstaat zou ik gewoon boeken, annuleren kan altijd. Wie weet gaan de prijzen straks flink omhoog als iedereen het land weer in mag.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  7. Top | #7
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Goedkoper is het om te boeken bij National of Hertz waar Terpies waarschijnlijk mee gaat komen, maar dan ben je niet verzekerd van een bepaalde klasse auto.
    de kans dat je een midsize meekrijgt via National EE of Hertz PC is 99,9999% (zelfs als er geen enkele midsize SUV in de rij staat is dat nagenoeg altijd te regelen.)
    Als je perse een full size SUV wilt kan ik de redenering prima volgen om een type te boeken, maar een midsize of zelfs Standard SUV is bijna altijd te regelen.

    Los daarvan vind ik €34 per dag voor een midsize SUV in April/mei in Florida nog steeds een veel te hoge prijs, dat moet lager kunnen, en niet zo’n klein beetje ook. Ik heb de afgelopen jaren in mei/juni in Florida nooit meer betaald dan $25 (en de laatste twee jaar zelfs $21! Per dag en heb altijd minstens een standard SUV mee kunnen nemen.

    wat bedoel je trouwens met EP?
    Laatst gewijzigd door Terpies; 24-06-20 om 21:00.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Bij Alamo Brits 585 euro met fully inclusive pakket en gratis extra bestuurder.

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    https://www.alamo.com/en_US/car-rent...rotection.html

    De discussie over Hertz PC / National EE vs een reservering voor een bepaald type auto is hier volgens mij al vaker gevoerd. Er zijn nou eenmaal mensen die graag de zekerheid hebben dat ze een bepaald type auto meekrijgen, en dan is Alamo prima. Ik heb zelf een National reservering staan en een Alamo reservering voor een full size suv, staat er niks bij National wat mij aanstaat ( en dan ga ik het ook nog vriendelijk vragen) dan loop ik naar de buurman.
    Laat iedereen lekker doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, ook al valt dat soms duurder uit.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  10. Top | #10
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Auto boeken via american estates of vacation

    Jij bent degene met het oordeel...ik geef alleen aan dat €34 per dag imho hoog is, geef in mijn reactie gewoon alternatieven, maar jij weet bij voorbaat al wat waar is...verrassend.

    overigens...EP voor een Europeaan is een zinloze add-on omdat alles al ruim gedekt is bij huur in de US.

    nogmaals (al aangegeven in mijn post) een full size suv is heel wat anders dan een midsize suv.

    je hebt recht op wat je huurt...alles wat je als upgrade krijgt is meegenomen...
    Laatst gewijzigd door Terpies; 25-06-20 om 00:12.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •