Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Reisschema kerstvakantie

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Reisschema kerstvakantie

    Gaan we wel of gaan we niet...hopelijk is het in de Kerstvakantie gewoon weer mogelijk (al dan niet met restricties).
    Wij hebben nu in ieder geval ons rondje gemaakt en vastgelegd. Alle hotels zijn nog wel tot kort voor aankomst te annuleren, je weet maar nooit.
    De vlucht was oorspronkelijk AMS - Cancun (waar we nu eigenlijk hadden moeten zitten) maar is nu omgeboekt naar kerst in FLorida.

    We zijn van plan het volgende rondje te maken :

    19 december - 3 nachten Miami, RIU hotel
    22 december - 2 nachten Marathon, Banana Bay Resort
    24 december - 2 nachten Fort Lauderdale, Fort Lauderdale Marriott North
    26 december - 2 nachten Bonita Springs, Homewood Suites
    28 december - 5 nachten Orlando, Tru by Hilton Convention Center

    Heen vliegen we via Detroit naar Miami en terug vanaf Tampa (via Atlanta).

    Mochten jullie nog leuke tips hebben voor bovenstaande plaatsen dan hoor ik dat graag!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Reisschema kerstvakantie

    Bereid je in ieder geval maar voor op drukte, drukte en nog meer drukte! Wij zijn in 2020 met Kerst in de omgeving van Orlando geweest.
    Celebration is geweldig in kerstsfeer; als je naar de malls gaat: vooral heel vroeg gaan, Disney Springs hebben we tot 2 x toe niet gehaald (overvolle parkings) dus ook hiervoor zou ik vroeg gaan, het inkopen in de supermarkt is een feestje rond Kersttijd, de pretparken puilen uit maar oh...wat een heerlijke sfeer hangt er in de Kerstperiode! Gelukkig zijn er dan altijd nog de natuurreservaten (Lake Apopka blijft hier favoriet) om even uit de drukte te ontsnappen.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisschema kerstvakantie

    Zijn jullie tijdens de travelban geweest dan?

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Reisschema kerstvakantie

    Nee, december 2019 moest dat zijn dus. Foutje

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Reisschema kerstvakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angeline Kievits Bekijk Berichten
    Bereid je in ieder geval maar voor op drukte, drukte en nog meer drukte! Wij zijn in 2020 met Kerst in de omgeving van Orlando geweest.
    Celebration is geweldig in kerstsfeer; als je naar de malls gaat: vooral heel vroeg gaan, Disney Springs hebben we tot 2 x toe niet gehaald (overvolle parkings) dus ook hiervoor zou ik vroeg gaan, het inkopen in de supermarkt is een feestje rond Kersttijd, de pretparken puilen uit maar oh...wat een heerlijke sfeer hangt er in de Kerstperiode! Gelukkig zijn er dan altijd nog de natuurreservaten (Lake Apopka blijft hier favoriet) om even uit de drukte te ontsnappen.
    O dit is een oude post zie ik, toen dacht ik nog dat we de kerst van 2020 in Florida zouden vieren. Helaas ging dat toen niet door maar we hopen deze kerst wel te kunnen gaan. Vluchten en hotels zijn geboekt. We zijn een aantal naar geleden ook met kerst geweest en ondanks de drukte vonden we het heerlijk om er te zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •