Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Paspoort opsturen

  1. Top | #1

    Standaard Paspoort opsturen

    Wij moeten ivm verkoop van ons huis een ITIN aanvragen, nu moeten we ons paspoort opsturen, heeft iemand hiervoor tips via wie en hoe?

    we probeerde het via de ambassade maar die is voorlopig nog gesloten ivm corona.

  2. Top | #2
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Paspoort opsturen

    Geen idee, maar ik zou ivm identiteitsfraude nooit mijn paspoort ergens naar toe sturen. Daar wordt zo vaak voor gewaarschuwd.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Paspoort opsturen

    Hadden jullie dan nog niet meteen een ITIN opgevraagd en gekregen toen jullie het huis kochten? Neem toch aan dat jullie in de VS belastingaangifte hebben moeten doen. Of hadden jullie wellicht het huis in een LLC. Onze ITIN is onlangs na 10 jaar verlengd. De IRS schoont af en toe het ITIN bestand op en dan moet je opnieuw een ITIN opvragen, in feite dus verlengen, want het nummer blijft het zelfde. Hoop voor jullie dat jullie wel de afgelopen jaren "negatief" rendement hebben opgebouwd, (gemaakte kosten en investeringen) anders gaat de IRS nog behoorlijk meeplukken op de eventuele winst die jullie op het huis hebben gemaakt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •