Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Als alles weer mogelijk is dan vliegen wij op 27 september weer naar Tampa. Omdat onze rechtstreekse vlucht gecancelled is, hebben wij bij KLM omgeboekt met een overstap in Minneapolis. Ik heb net even de vluchtgegevens bekeken en zie dat we maar een overstaptijd hebben van 1 uur en 15 minuten. Is dit voldoende als we daar ook nog door immigrations moeten?

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Mmm, dit is voor een Port Of Entry wel erg kort hoor. Met een beetje vertraging kom je al snel in tijdnood. Nu zullen er die dag nog wel meer vluchten naar Tampa vliegen, maar niet fijn. Ik zou KLM bellen en vragen om een "betere" transfer, een beetje meer tijd is wel zo fijn aan het begin van je vakantie.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruud2004 Bekijk Berichten
    Mmm, dit is voor een Port Of Entry wel erg kort hoor. Met een beetje vertraging kom je al snel in tijdnood. Nu zullen er die dag nog wel meer vluchten naar Tampa vliegen, maar niet fijn. Ik zou KLM bellen en vragen om een "betere" transfer, een beetje meer tijd is wel zo fijn aan het begin van je vakantie.
    Thanks Ruud, ik heb je advies opgevolgd en ik moet zeggen dat ik toch zeer tevreden ben over de service van KLM. Ik kreeg inderdaad de bevestiging dat deze transfer wel heel krap gepland was, zeker omdat je ook je koffer nog van de band moet halen en dan naar de immigrations.
    Heenvlucht is nu omgeboekt naar een Delta-vlucht via JFK met een betere transfer-tijd. De vlucht van JFK naar Tampa bleek ook over een comfort class te beschikken. Omdat we comfort stoelen op de long haul hadden geboekt, hebben we op deze vlucht als extra service ook comfort stoelen gekregen, eerste rij direct achter de business. Ik ben tevreden, nu afwachten of alles door mag gaan.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Ah, mooi Leo. Heeft de KLM goed voor je opgelost. Het is trouwens wel zo dat je eerst de Immigration krijgt en dan je ruimbagage van de band moet halen, om (vaak) gelijk weer af te geven.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Netjes geregeld !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    . Ik ben tevreden, nu afwachten of alles door mag gaan.

    Ik help het met je mee hopen. Zelf wil ik boeken een enkele reis rond 1 oktober maar durf het nog steeds niet aan. Fijn om te horen dat er optimistische mensen zijn.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Leo, heb jij je tickets rechtstreeks bij de KLM geboekt?

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Leo, heb jij je tickets rechtstreeks bij de KLM geboekt?
    Ik heb rechtstreeks bij Delta geboekt omdat wij deze keer graag rechtstreeks wilden vliegen op Tampa en de prijzen van Delta op het moment van boeken gunstiger waren dan die van de KLM. Omdat ik na annulering van Delta moest omboeken en ik ervoor koos om in het NL te woord gestaan te willen worden, kwam ik vanzelf bij de servicedesk van de KLM terecht en die hebben zowel de eerste als de tweede omboeking voor mij in orde gemaakt.
    Laatst gewijzigd door Bullyleo; 03-05-20 om 19:35. Reden: edit

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Ik heb rechtstreeks bij Delta geboekt omdat wij deze keer graag rechtstreeks wilden vliegen op Tampa en de prijzen van Delta op het moment van boeken gunstiger waren dan die van de KLM. Omdat ik na annulering van Delta moest omboeken en ik ervoor koos om in het NL te woord gestaan te willen worden, kwam ik vanzelf bij de servicedesk van de KLM terecht en die hebben zowel de eerste als de tweede omboeking voor mij in orde gemaakt.
    Prima geregeld. Wij hopen er in oktober ook te zijn.
    Ach laten we zeggen hoop doet leven.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Overstappen Minneapolis 1 uur 15 min?

    Hootchiekootchie! Je moet in deze tijden echt dagelijks de status van je geboekte vluchten bekijken. Gisteren was in ene de terugvlucht van Tampa naar Atlanta gecancelled. Maar weer gebeld en een latere vlucht kunnen boeken. Daardoor ook weer een andere terugvlucht naar Amsterdam geboekt. Ach, hoop doet leven zoals Frans hiervoor ook zei. Elk nadeel heeft zijn voordeel, we hebben nu wel weer een bijna volle laatste dag om van te genieten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •