Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

  1. Top | #1
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Als ik op de site kijk van Disney kunnen gekochte tickets maar tot 15 december opnieuw gebruikt worden,
    klopt dit en geldt dit ook voor de overige pretparken?
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Klopt. Als je niet voor 15 december naar Disney gaat dan kan je de waarde van je tickets gebruiken als aanbetaling voor je nieuwe tickets.
    De Ultimate Tickets zijn bruikbaar tot 30 september 2021. Is bij mij in de app ook al aangepast.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Ik zag het ook Mushu.
    Wat mij nog niet duidelijk is, of ik ook nog een mail moet sturen naar het aangegeven adres op attractionticketsdirect op het moment dat we onze reis verplaatsen naar volgend jaar.
    Wij beslissen eind mei/begin juni wat we gaan doen met onze geplande vakantie in juli. Er valt nog zo weinig te zeggen op dit moment, maar wij zien het somber in. Helaas!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Als je Ultimate tickets hebt dan hoef je niets te doen. Ze gaan in op het moment dat je ze voor het eerst gebruikt en dat kan tot september 2021.
    Ik ben helemaal gestopt met enigszins proberen te voorspellen. Ga ook pas wat nieuws boeken (verplaatsen) als er meer duidelijkheid is anders is al die moeite straks voor niets. Ik hoop er nu op dat ik misschien nog een paar daagjes naar een huisje of hotel kan in Nederland ipv de geplande vakantie in Amerika. En anders misschien toch maar gewoon doorwerken want dat zal het wel worden als ik thuis zit, om een soort van niet te werken moet ik er namelijk echt wel helemaal uit.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Ik heb mijn in februari dit jaar bij attractiontickets.com gekochte tickets (die ik pas in september nodig heb) nog niet eens geactiveerd. Zal ik deze ook tot 16-9-2021 verlengd krijgen?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Ik heb mijn in februari dit jaar bij attractiontickets.com gekochte tickets (die ik pas in september nodig heb) nog niet eens geactiveerd. Zal ik deze ook tot 16-9-2021 verlengd krijgen?
    Je activeert je tickets pas als je door het poortje van een van de Disney parken gaat. Alle ultimate tickets voor 2020 die gekocht zijn voor 11 april worden automatisch verlengd tot september 2021. Dat kan je zien in My Disney Experience als je ze daaraan gekoppeld hebt (dat is dus wat anders dan activeren).

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Museum, ik bedoelde inderdaad dat ik de tickets nog niet in My Disney Experience heb gekoppeld. Maar dat maakt dus eigenlijk helemaal niet uit? Ik heb ze inderdaad ruim voor 11 april gekocht.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hoe zit het nu met tickets pretparken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Museum, ik bedoelde inderdaad dat ik de tickets nog niet in My Disney Experience heb gekoppeld. Maar dat maakt dus eigenlijk helemaal niet uit? Ik heb ze inderdaad ruim voor 11 april gekocht.
    Dat maakt voor het activeren niet uit. Zolang je niet door een poortje van een Disney park loopt worden ze niet geactiveerd. Maar in My Disney Experience worden de tickets natuurlijk wel aan een bepaald persoon gekoppeld.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •