Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Gate1

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Gate1

    De Nederlandse regering gaat de scherpe maatregelen verlengen in ieder geval tot 30 april.
    M.a.w. met 1,5 meter afstand, geen samenscholingen van meer dan 3 personen, en geen bijeenkomsten van 30 mensen of meer.
    En aangezien er geen lijnvluchten bestaan met cabines van min der dan 30 personen, wordt er ook niet gevlogen.
    Dus je kunt maar beter gaan annuleren, ik weet 't, het is niet leuk, maar niemand vindt het leuk om z'n vakantie te annuleren.
    Bovendien als je te lang wacht, is het wat dat betreft steeds drukker, waardoor je ook nog langer op je geld moet wachten.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Gate1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steffieb Bekijk Berichten
    Wij hebben tickets via Gate1 geboekt op 25 april, vertrek naar Frankfurt en dan naar Orlando. We kregen een boekingsnummer en onze reis stond hier in. Als ik inlog op de website staat er 'this trip has been cancelled'.
    We hebben al een aantal keer gemaild met Gate1 alleen geen gehoor. Lufthansa kan niks voor ons doen, het moet via gate1. Lufthansa geeft gratis omboeken tot 31 augustus.

    Bij wie staat hetzelfde en/of heeft al iets van Gate1 gehoord?
    Ik hebt gisteren mijn tickets voor oktober aangepast en toen vertelde de dame van Delta/KLM dat zij veel boze klanten aan de telefoon krijgen die via prijsvechters zoals Gate1 hun tickets gekocht hebben en ten einde raad maar rechtstreeks bij de maatschappij hun gal spuwen omdat er niet thuis wordt gegeven. Inderdaad kan de maatschappij niets doen omdat het om fixed tickets gaat die alleen de tussenpersoon kan wijzigen.

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Gate1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steffieb Bekijk Berichten
    Beste Ruud,

    Dank voor de informatie welke ik ook al zelf gevonden had. Ik begrijp even uw (onaardige) reactie niet daar ik gewoon een normale vraag stel. Ik denk zeker niet de enige te zijn maar ik was gewoon benieuwd naar of mensen al iets gehoord hadden. Maar nogmaals dank!
    Niet onaardig bedoeld hoor, maar luchtvaartmaatschappijen en brokers (zoals Gate1) worden overspoeld met dit soort vragen en dat is lastig voor ze. Zoals anderen ook aangeven, het is nog geen 25 april en meerdere mailtjes helpen dan niet. Ook ik zou voor onze reis in juni nu al willen weten waar ik aan toe ben, maar berust in het feit dat het op het moment niet zo werkt. Ik heb ook geboekt via een broker en die heeft mij (hun initiatief) laten weten dat mijn reis/belang door hun wordt bewaakt en ik tzt van hun hoor hoe (in ons geval American Airlines) met onze boeking om wil gaan.

    Wat ik niet doe, is mijn reis zelf annuleren, ik laat het initiatief over aan de luchtvaartmaatschappij. Zo behoudt ik mijn (EU)rechten. Ik ga ook niet akkoord met een voucher cq direct een nieuwe boeking, maar een totale refund. Zal wel niet zo makkelijk gaan, maar ik zie wel. Tot op dit moment kijkt AA niet verder dan 31 mei.
    Kijk ook eens op https://forum.allesamerika.com/index.php (mag toch wel een keertje verwijzen?) Daar staan inmiddels ruim 55 pagina's aan informatie op hoe luchtvaartmaatschappijen en/of brokers met hun klanten om gaan.

    @Corrus: Als het om losse tickets gaat, hoeven we van de ANVR niets te verwachten.
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gate1

    Nou, ik vertrok 21 maart en heb nog steeds niks gehoord van die ballentent.
    Formulier al lang ingevuld. Op een mail van een week geleden hoor je ook al niks.
    Nooit meer boeken bij die oplichters dus.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Gate1

    Opzich altijd goede ervaringen gehad met Gate1, hebben mij al 2x goed geholpen ten tijde van de vluchtannulatie m.b.t. een orkaan.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Gate1

    Nu is er geen contact mogelijk met al deze goedkopen brokers
    Nu pas kom j er achter als er iets is je niet kan terugvallen op iets
    Ik had een ticket geboekt bij hun
    De andere 4 bij expedia , waar het al wel gelukt is om de tickets om te boeken al duurde het wel even voor je de juiste persoon aan de lijn hebt die ook iets kon doen
    Eerste 2x ook afgescheept met een smoes
    Denk dat er nu ook veel mensen op die callcenters zijn neergezet die niet de juiste ervaring hebben om te weten hoe en wat precies
    Verder is er gelukkig makkelijk contact te krijgen met expedia maar met gate 1 totaal niet
    Ik zal in het vervolg ook zeker nooit meer in zee gaan met brokers zoals gate1,supersaver,tix e.d
    Heb nog een kleine hoop om via united iets te kunnen doen

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gate1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    Nu is er geen contact mogelijk met al deze goedkopen brokers
    Nu pas kom j er achter als er iets is je niet kan terugvallen op iets
    Ik had een ticket geboekt bij hun
    De andere 4 bij expedia , waar het al wel gelukt is om de tickets om te boeken al duurde het wel even voor je de juiste persoon aan de lijn hebt die ook iets kon doen
    Eerste 2x ook afgescheept met een smoes
    Denk dat er nu ook veel mensen op die callcenters zijn neergezet die niet de juiste ervaring hebben om te weten hoe en wat precies
    Verder is er gelukkig makkelijk contact te krijgen met expedia maar met gate 1 totaal niet
    Ik zal in het vervolg ook zeker nooit meer in zee gaan met brokers zoals gate1,supersaver,tix e.d
    Heb nog een kleine hoop om via united iets te kunnen doen
    Idd, voortaan boek ik wel een week vooraf mijn vliegticket rechtstreeks bij de maatschappij. Dan maar een paar honderd meer betalen.
    Aan die ticket brokers heb je niks en aan de uitgebreide reisverzekering ook niet.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Gate1

    Hoezo heb je niks aan een uitgebreide reisverzekering ??? Ik heb een uitgebreide van de ANWB, en gewoon verzekerd voor deze Corona crisis.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Gate1

    Dat is afhankelijk vanaf wanneer je reisverzekering ingaat. Ook ANWB heeft per januari corona uitgesloten in hun verzekering.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gate1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Hoezo heb je niks aan een uitgebreide reisverzekering ??? Ik heb een uitgebreide van de ANWB, en gewoon verzekerd voor deze Corona crisis.
    Ik heb al 10 jaar een uitgebreide doorlopende reisverzekering bij Allianz.
    Ze dekken niks. Tussentijds stiekem de voorwaarden aanpassen mag schijnbaar. Omdat ie per maand opzegbaar is ga je elke maand automatisch akkoord met eventuele nieuwe voorwaarden.
    De grootste oplichters zijn het.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •