Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Gate1

  1. Top | #1

    Standaard Gate1

    Wij hebben tickets via Gate1 geboekt op 25 april, vertrek naar Frankfurt en dan naar Orlando. We kregen een boekingsnummer en onze reis stond hier in. Als ik inlog op de website staat er 'this trip has been cancelled'.
    We hebben al een aantal keer gemaild met Gate1 alleen geen gehoor. Lufthansa kan niks voor ons doen, het moet via gate1. Lufthansa geeft gratis omboeken tot 31 augustus.

    Bij wie staat hetzelfde en/of heeft al iets van Gate1 gehoord?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Gate1

    ik heb ivm een eerdere vraag (pas rond de kerst) met ze gebeld, was overigens in het pré-corona tijdperk. daar werd wel vlot op gereageerd

  3. Top | #3

    Standaard Re: Gate1

    Helaas sinds de start van Corona kan er niet meer gebeld worden maar moet het via een formulier op de site.
    Vandaar dat ik dus benieuwd ben of er iemand al iets van contact gekregen heeft.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gate1

    Ik heb ook al problemen met Gate 1. Als ze geld moeten ontvangen zijn ze thuis. In geval van terugbetaling ineens niet meer.
    Formulier ingevuld en antwoord gehad. Er staat doodleuk in dat je maanden kan wachten op een terugkoppeling.
    Ook de laatste keer dat ik daar iets geboekt heb.
    Voortaan boek ik mijn vliegticket wel 1 week vooraf. Dan maar iets meer betalen.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: Gate1

    Dit staat op hun website
    Dus er komt vanzelf een email
    Wie heeft dit al gehad ?
    klanten aan het benaderen met een gepland vertrek binnen 5 dagen. Enkel op deze wijze kunnen wij klanten op volgorde van vertrek assisteren.

    Wanneer kan ik een antwoord van jullie verwachten?
    We vragen klanten die een boeking hebben met een gepland vertrek binnen 5 dagen goed hun email inbox in de gaten te houden. Je zal een mail van ons ontvangen met meer informatie voor je vertrek.

    Is jouw vertrek gepland na deze 5 dagen? Dan vragen we je om geen contact met ons op te nemen. In verband met de extreme drukte zijn wij niet in de mogelijkheid om je mail in behandeling te nemen.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Gate1

    Er zijn mensen die vorige week zouden vliegen die tot nu toe niets gehoord hebben.
    Als er geen problemen zijn dan gaat het inderdaad goed, maar nu.........
    Als wij rond onze vertrekdatum nog niets gehoord hebben dan gaan wij maar onze rechtsbijstandverzekering aanspreken.

    Had hoop dat er wellicht mensen al wel een positieve ervaring hebben gehad tijdens alle annuleringen.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Gate1

    Dit ( zie link) staat er op je website van Gate1. Je vliegt pas 25 april, maw heb wat geduld. Of denk je dat je de enige bent?

    https://help.gate1.nl/nl/support/sol...virus-covid-19
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Gate1

    Dit is ook al aan de orde geweest bij de ANVR
    Eigenlijk heb je niet veel rechten, zoals de directeur van de ANVR ook al zei
    De airline zou een coulance regeling kunnen aanbieden, maar zijn dit wetstechnisch zeer zeker niet verplicht.
    Dus rechtsbijstand kan hier niets mee.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #9

    Standaard Re: Gate1

    Beste Ruud,

    Dank voor de informatie welke ik ook al zelf gevonden had. Ik begrijp even uw (onaardige) reactie niet daar ik gewoon een normale vraag stel. Ik denk zeker niet de enige te zijn maar ik was gewoon benieuwd naar of mensen al iets gehoord hadden. Maar nogmaals dank!

  10. Top | #10
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Gate1

    Wellicht ten overvloede maar Gate1 is onderdeel van Tix, misschien kun je met hen contact opnemen (via google vond ik direct een 020 nummer) en kunnen zij je verder helpen. Ik begrijp namelijk heel goed dat je niet wilt wachten tot vijf dagen voor vertrek maar gewoon zsm antwoord wilt hebben.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •