Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 38 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #211
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Heb ook de petitie getekend want ik vind ook dat social distancing nog beter kan in vakantiehuizen dan in hotels.

  2. Top | #212
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Afgelopen vrijdag een klein lichtpuntje. De Santis is genegen om vakantieverhuur toe te staan en vraagt alle counties een plan in te dienen hoe zij denken dat ze dat veilig kunnen open stellen. Dat is een eerste heel kleine stapje, maar.... als verhuur weer wordt toegestaan mag dat voorlopig alleen nog maar aan Florida ingezetenen. Om weer volop te mogen verhuren zullen we moeten wachten op fase 3. Ik verwacht dat we voor de zomer wel richting fase 3 gaan, maar dan zitten we nog steeds met de travel-ban. Aangezien wij alleen maar gasten uit Europa hebben (en ik een beetje klaar ben met verhuur aan Amerikanen) lijkt het er sterk op dat onze villa de komende zomer nog wel een tijdje leeg blijft. Onze volgende trip eind augustus hebben we min of meer al wel uit ons hoofd gezet, Hopelijk kunnen we in november weer gaan. Tot die tijd verwacht ik niet veel van de verhuur. Dat klinkt misschien somber maar is wel een reëel scenario.
    Voor de rest zien we het zonnig in hoor. Gelukkig kunnen we alle boekingen die vanaf maart tot nu zijn geannuleerd omzetten naar volgend jaar.

  3. Top | #213
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    In ieder geval een begin ,nu de travelban nog.
    In Nederland lijkt het echt al de goede kant op te gaan, dus we houden hoop op september misschien???
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  4. Top | #214

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ik heb zojuist vernomen dat onze vlucht is geannuleerd. We zouden 18 juli vertrekken vanuit Brussel naar Miami. TuiFly België heeft alle vluchten tot eind oktober naar Amerika geannuleerd. Ik hoop dat jullie nog kunnen gaan, ben eigenlijk ook wel een beetje opgelucht. Wij zouden voor het eerst naar Amerika gaan en had mezelf daar dan toch iets anders van voorgesteld. Wij gaan nu kijken voor volgend jaar.
    Over onze voorbereidingen en straks de reis ben ik een blogje gestart. https://florida202.blogspot.com/

  5. Top | #215
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Omdat ik de petitie getekend heb, krijg ik net een update dat de gouverneur inmiddels een aantal counties in de Panhandle vrijgegeven heeft voor vakantieverhuur.

  6. Top | #216
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Jastali, verhuur aan Amerikanen niet fijn?

  7. Top | #217
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Osceola County heeft de verhuur van vakantiewoningen vrijgegeven inmiddels (gisteren/vannacht). Ons huis op Solterra ligt in Polk County, dichtbij dus, en we hopen vandaag of morgen ook groen licht te krijgen !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #218
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    wij wachten hier ook in spanning af Robert-jan.

  9. Top | #219
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Geldt alleen nog voor verhuur aan Amerikanen jammer genoeg
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  10. Top | #220
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    En in veel gevallen tenminste 14 dagen verhuren, alsof gasten eerst in quarantaine moeten. Bovendien hele strenge (schoonmaak) regels. Wordt lastig om gastvrijheid waar te maken.
    Hou de thermostaat maar hoog en de zwembadpomp op lage toeren. Gaat nog wel een tijdje duren.
    Laatst gewijzigd door jastsali; 21-05-20 om 19:00.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •