Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 38 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij vliegen 30 juli met Tap naar Miami, ik hoop echt dat wij gewoon kunnen gaan, dus als we mogen gaan we ook!��
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  2. Top | #192
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij vliegen 9 juli met Delta naar Orlando, met tussenstop op Atlanta. Ook nog niets gehoord nog. En ook wij gaan als we mogen/moeten. Kunnen we niet wordt het weer een tripje naar Oostenrijk. :-)

  3. Top | #193
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ik had (helaas, of gelukkig, net hoe je het bekijkt) niets in de planning dit jaar. Ik weet nog niet wanneer ik in 2021 wil, denk februari, maar kan ook april worden. Durf echter nog geen ticket te boeken
    September zou ik een weekje naar Spanje, maar vrees dat die zijn grenzen tot oktober dicht gaat houden. Bij Sunweb mag ik tot 3 weken van te voren omboeken. Denk dat ik omboek naar Turkije.
    Als het weer mag in september wil ik ook graag weer weg. Mocht het zo zijn dat er nog steeds niet mag worden gevlogen krijg je toch een voucher, ook al heb je omgeboekt. Vind dat wel fijn geregeld.
    Mocht het toch zo zijn dat niks doorgaat heb ik een back up boeking staan, midweek Zeeland, in een Bed and Breakfast, gratis te annuleren via Booking.com.
    Wil toch wel even weg in september, werk ook thuis, dus even andere omgeving
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #194
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik had (helaas, of gelukkig, net hoe je het bekijkt) niets in de planning dit jaar.
    Eehhhh jioj bent al geweest

  5. Top | #195
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat lijkt al eeeeeeeeeuwen geleden
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #196
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat gevoel ken ik Cindy!

  7. Top | #197
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij hebben tickets voor 14 juli, en voor begin december. De kans op 14 juli lijkt me inmiddels niet zo groot ... Overigens hoor ik wel van mensen die in Amerika wonen (in New York, New Jersey, etc) dat er toch best wel wat open is, en dat je dus best wel eea kan doen. Misschien niet de grote musea, pretparken, etc. Maar wel de kleinere natuurparken en zo. Restaurants gaan ook alweer overal open. Dus ja, er is onderweg best wel wat te doen. Of je dan wel of niet wil gaan, is natuurlijk heel persoonlijk. Ik hoop ook nog steeds dat we 14 juli kunnen gaan. De kans is niet zo groot, denk ik, alle berichten lezend. Maar goed, Florida is alweer redelijk aan het opstarten, heleboel andere staten ook. Het is afwachten of Trump de USA open zet deze zomer. Het is een land wat natuurlijk sterk kijkt naar economische belangen, zeker met Trump aan het hoofd ;-) ! Nogmaals, ik denk dat de kans niet zo groot is, maar ik heb het ook zeker nog niet opgegeven. Wij gaan wel, als we mogen van Trump ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #198
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Voor ons staat de vlucht naar Miami op 25 juli gepland. De vlucht van Londen naar Miami (met BA) gaat ook nu nog gewoon dagelijks, maar wij mogen het land nog niet in. Wij hopen ook nog steeds dat er toch snel een verandering komt en dat de USA open gaat voor Europeanen. De kans is zeker klein, maar er is nog een kans.
    Dit jaar voor ons geen rondreis, eerst een paar nachten Miami en daarna bijna 3 weken in een villa op Solterra. Prima te doen! (En als we gaan is dat natuurlijk ook fijn voor de huiseigenaren, want dan kunnen zij ook weer verhuren.)

  9. Top | #199
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    de verhuur ligt nu stil . we mogen nog niet verhuren we moeten eerst nog toestemming krijgen dat de woning verhuur weer mag van de gouvenneur.

  10. Top | #200
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij wachten ook met smart op openstelling van in ieder geval Florida, dan nog een luchtvaartmaatschappij die er naar toe vliegt en gaan met die banaan! In augustus hopelijk. Onze reis in april zat er helaas niet in.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •