Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 38 EersteEerste ... 263435363738 LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #351
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat zeiden ze hier in NL ook, na drukte met Pasen. Geen toename. Toen Hemelvaart, ook geen toename. Maar daar was bijna alle drukte in de buitenlucht, dat scheelt. Daar misschien veel mensen ergens binnen geweest op 4 juli.
    Denk zelf ook dat vooral in de zuidelijke staten de airco debet is aan het de toename van het aantal besmettingen. Lage temperatuur, slechte ventilatie. Najaar is wellicht juist goed voor die staten, als het minder heet is.
    Maar goed, niemand weet precies hoe het zit, helaas...En een vaccin zie ik de eerste jaren ook niet komen. Als je al gevaccineerd wil worden.
    Zelf hou ik hoop voor mijn Florida trip januari 2021. Hoop doet leven En anders schuif ik het gewoon door naar later in het jaar.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #352
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ik begreep ook dat mensen die klachten hebben of al een keer positief getest zijn pas aan het werk mogen als ze negatief getest zijn. Die mensen gaan zich dus meerdere malen laten testen. Hierdoor lopen de testaantallen en de positieve testen natuurlijk wel op, maar dit zijn dus vaak ook dezelfde mensen.

  3. Top | #353
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Laten we niet roomser zijn dan de paus, ook in NL houden veel mensen zich niet aan de voorschriften. Afstand houden wordt voor velen steeds lastiger en in het OV een mondkapje juist gebruiken is voor velen ook teveel gevraagd.

    En qua testen, als je positieve test hebt in NL dan moet je thuis blijven. Zijn je symptomen 24 uur weg dan mag je weer aan het werk zonder verdere test.

    Probleem in de USA is dat ze te vroeg versoepeld hebben en dat veel mensen uit New York een tweede huis hebben en daar naartoe zijn gegaan met het virus blijkbaar onder de leden waardoor besmettingen nu elders flink de kop op steken. Hadden ze daar de staten afzonderlijk in Lockdown gezet dan was het niet zo uit de hand gelopen.
    Laatst gewijzigd door JeroenB; 10-07-20 om 12:07. Reden: taalfout

  4. Top | #354
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Het gehele beleid in US met deze pandemie is verkeerd gelopen. Net zoals de beeldenstorm en de BLM storm. Extremen, maar dan in de minst goede richting. Zo lijkt het wel.

  5. Top | #355
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Triest dat zo cijfers kunstmatig omhoog worden gekrikt.



    https://www.fox35orlando.com/news/fo...L6VSqfxHtTajMo

  6. Top | #356
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Fox zegt ALLES wat Trump wil.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #357
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ben zeker geen Trump fan (en dat is een understatement) en Fox nieuws vind ik ook niet betrouwbaar maar het klopt wel degelijk dat de cijfers van Florida niet bruikbaar zijn om iets zinnigs over dit virus te zeggen.

    Hier wat info over hoe FL de cijfers bijhoudt (https://covidtracking.com/data):
    We report using the raw data provided by FDOH but we include both Florida residents and non-residents. On March 26, the dashboard stopped including non-residents in its visible counts, but they're still tracked behind the scenes.
    On March 21, negatives jumped due to a methodology change: tests of people not investigated as PUIs are now included. As of May 15, Florida is reporting both specimens (PCR and antibody) and people tested. We report positives and negatives based on the number of people tested. However, the "people tested" number reported on Florida's dashboard has come into question as of May 31, because this number is not fully de-duplicated. Florida's report states that: "People tested on multiple days will be included for each day a new result was received." As of July 10
    , Florida is reporting current hospitalizations as those with a "primary diagnosis of COVID-19

    Opvallend is dat FL antibody test en pcr uitslagen
    samenvoegt (dus zitten er positief geteste mensen bij die al veel langer niet ziek meer zijn) en ze verwerken aantal testen en niet aantal nieuw geteste mensen. Dus als je 6x op een dag gaat en 6x positief test dan komt je 6x in de statistieken. Nou lijkt me niet dat er veel mensen zijn die meerdere keren op een dag gaan testen maar ze doen dit ook voor meerdere dagen. Dus als je woensdag positief test sta je op woensdag in de lijst van aantal nieuwe positieve testen en als je vrijdag weer gaat en positief test dan sta je vrijdag weer als nieuw positief getest er bij.
    Niet om iets minder erg te maken dan het misschien is maar aan deze cijfers het je echt vrij weinig als je conclusies wil trekken en iets wil weten over verspreiding etc vh virus in FL. Al deze info is ook hier: https://floridahealthcovid19.gov te
    vinden. Open vooral het state report. Hier vind je het percentage van positief geteste mensen per dag (dus wel met dubbelen van eerdere dagen) en dan zie je ook dat toen er in alle kranten stond dat er records waren gebroken van aantal positieven dit op zo'n 11% lag en dat is tot nu toe het laagste van de afgelopen twee weken. Ik vraag me echt af of die journalisten ooit basale wiskunde hebben gehad

  8. Top | #358
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ben zeker geen Trump fan (en dat is een understatement) en Fox nieuws vind ik ook niet betrouwbaar maar het klopt wel degelijk dat de cijfers van Florida niet bruikbaar zijn om iets zinnigs over dit virus te zeggen.

    Hier wat info over hoe FL de cijfers bijhoudt (https://covidtracking.com/data):
    We report using the raw data provided by FDOH but we include both Florida residents and non-residents. On March 26, the dashboard stopped including non-residents in its visible counts, but they're still tracked behind the scenes.
    On March 21, negatives jumped due to a methodology change: tests of people not investigated as PUIs are now included. As of May 15, Florida is reporting both specimens (PCR and antibody) and people tested. We report positives and negatives based on the number of people tested. However, the "people tested" number reported on Florida's dashboard has come into question as of May 31, because this number is not fully de-duplicated. Florida's report states that: "People tested on multiple days will be included for each day a new result was received." As of July 10
    , Florida is reporting current hospitalizations as those with a "primary diagnosis of COVID-19

    Opvallend is dat FL antibody test en pcr uitslagen
    samenvoegt (dus zitten er positief geteste mensen bij die al veel langer niet ziek meer zijn) en ze verwerken aantal testen en niet aantal nieuw geteste mensen. Dus als je 6x op een dag gaat en 6x positief test dan komt je 6x in de statistieken. Nou lijkt me niet dat er veel mensen zijn die meerdere keren op een dag gaan testen maar ze doen dit ook voor meerdere dagen. Dus als je woensdag positief test sta je op woensdag in de lijst van aantal nieuwe positieve testen en als je vrijdag weer gaat en positief test dan sta je vrijdag weer als nieuw positief getest er bij.
    Niet om iets minder erg te maken dan het misschien is maar aan deze cijfers het je echt vrij weinig als je conclusies wil trekken en iets wil weten over verspreiding etc vh virus in FL. Al deze info is ook hier: https://floridahealthcovid19.gov te
    vinden. Open vooral het state report. Hier vind je het percentage van positief geteste mensen per dag (dus wel met dubbelen van eerdere dagen) en dan zie je ook dat toen er in alle kranten stond dat er records waren gebroken van aantal positieven dit op zo'n 11% lag en dat is tot nu toe het laagste van de afgelopen twee weken. Ik vraag me echt af of die journalisten ooit basale wiskunde hebben gehad
    Je kunt hier wel met feiten statistieken en harde cijfers aankomen , maar als 3x roept Trump is slecht staan mensen meer voor open. Of je pro Trump of anti Trump bent is niet relevant in het hele verhaal.omdat staten grotendeels zelf de dienst uit maken omtrent het heropenen. En dat er bij meerdere staten veel mis gaat met registratie testen etc is een feit. Maar sommige mensen roepen liever Trump is boe.

  9. Top | #359
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    SVP geen lappen tekst onnodig citeren.

  10. Top | #360
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Die cijfers zullen (marginaal?) niet kloppen, maar de IC's liggen overvol. Florida heeft grote problemen en die zijn niet ineens weg omdat de cijfers niet helemaal kloppen. Als dit nu ook nog eens aanleiding is om het beleid niet aan te scherpen, worden de problemen alleen maar groter.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •