Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 38 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #161
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maikel1981 Bekijk Berichten
    Moet onze vlucht wel gaan natuurlijk.
    Mijn vlucht lijkt wel te gaan. Maar ik mag van oom Donald niet mee ...

  2. Top | #162
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Onderstaand komt uit een gesprek tussen Gov DeSantis van Florida en Trump. Hoopgevend...

    Trump also asked DeSantis if he wanted a travel ban on any particular countries. While Florida usually has a huge number of international travelers, the governor said most of the virus spread has come from places like New York.

    "In spite of all the international travel - I mean we have so many people that go to Orlando, Miami and all that - if you look at our outbreak, not a lot of it is tied to that. It's mostly tied to New York City travel," DeSantis said.

    But he did say Miami is a popular destination for residents of Brazil and other Latin American countries and that could trigger another outbreak. He said airlines should be testing passengers before allowing them to travel.

    "Would you ever want to ban certain countries?" Trump asked him.

    "If they were seeding the United States, I think you should ban them, for sure," DeSantis said.

  3. Top | #163
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Goh, waarom is juist Florida zo interessant voor trump? oh ja....mar a lago....hij doet nagenoeg alles alleen uit eigen belang of om er zelf beter van te worden....
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #164
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Kan ie daar óók nog even laten zien dat ie een loser is.
    En niet alleen met golfen..
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #165

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Mijn vlucht lijkt wel te gaan. Maar ik mag van oom Donald niet mee ...
    Mag ik vragen wanneer je zou gaan en waarom je niet mee mag?

  6. Top | #166
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ehhh... er geldt nog steeds een inreis verbod vanuit Europa, ook op 14 mei
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #167
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ondanks alle onzekerheid ga ik aankomend weekend toch de fastpasses maar vastleggen voor 9 t/m 15 juli. Dan zouden we verblijven in het Pop Century resort van Disney. Als Delta onze vluchten niet annuleert en Disney is volledig ge-opent dan gaan we gewoon heen. Zelf annuleren gaan we vanwege de kosten niet doen. Dus Delta zal dan de vluchten moeten schrappen. Ook als Delta vliegt en Disney is niet of gedeeltelijk ge-opent gaan we alsnog richting Florida. Zoals eerder gezegd is er buiten Disney en Universal nog zoveel meer te genieten. Dan annuleer ik de fastpasses weer en gebruiken we de parktickets voor 2021. Gelukkig zijn alle tickets verlengt tot tenminste september 2021.

    Maar even voor de duidelijkheid, ik denk dat het dit jaar niet doorgaat...

  8. Top | #168
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Hoi! Eens een vraagje, in de hoop dat wij misschien weten wat we moeten doen;
    Wij zouden eigenlijk van 20 april tot en met 1 mei in Orlando zitten. Uiteraard (of jammer genoeg) is dat niet doorgegaan.
    Vlucht was gepland met British Airways via route: Amsterdam-Londen-Orlando Int. (en deze route ook terug).

    We zouden een voucher ontvangen van BA als we willen omboeken (regelt het reisbureau voor ons), maar blijkbaar MOET je exact dezelfde route kiezen voor een nieuwe vlucht op een andere datum.
    We willen nu van 19 oktober tot en met 30 of 31 oktober (herfstvakantie zuid + 1 week extra gekregen in overleg met manager omdat dit buiten de schoolvakanties valt, en ik sta voor de klas)
    Natuurlijk zijn deze vluchten het dubbele van wat we eigenlijk zouden betalen. We hadden in eerste instantie een vlucht van € 545,- pp.
    Annuleren kan ook, maar je moet 9 tot 12! maanden wachten op de terugstorting van het bedrag van je vlucht. Als het allemaal al teruggestort wordt.

    Nu zijn we in dubio: of omzetten en een bedrag bij betalen, maar wel aan exact dezelfde route vast zitten OF een hele nieuwe vlucht boeken, het reisbureau had er nu gevonden voor ons met United 19 oktober tm 31 oktober, voor € 555,- pp. (met tussenstop in NY)
    Dit betekent natuurlijk dat we het bedrag van €555,- gewoon moeten betalen, en we van BA nog niets terug hebben gehad.

    We willen super graag dit jaar gewoon gaan (aangezien we het vorig jaar zomer al geboekt hadden).
    Hadden al WDW tickets via ATD gekocht, en dat is ook een van de meest belangrijke dingen om te gaan voor ons, naast natuurlijk shoppen, omgeving, uit eten en dat soort dingen.
    (Om privé redenen is het voor ons niet mogelijk om in 2021 op vakantie te gaan naar Orlando.)

    Wellicht zitten meer van jullie met een dilemma, maar ik vraag me gewoon af wat jullie in ons geval zouden doen.

    Groet, Michel en Anne

  9. Top | #169
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Als je het geld hebt dan een nieuwe vlucht boeken. Ik begrijp dat het geld vd oude vlucht na een jaar teruggestort kan worden? Lijkt mij dat je zo het voordeligst uit bent.

  10. Top | #170
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Klopt, als we pech hebben niet, maar ik ga het dan via de verzekering proberen terug te halen. Geen idee of dat lukt.

    Ik hoop wel dat WDW tegen die tijd open is, al is het dan met aanpassingen...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •