Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 38 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #311
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Op het moment dat ik type zijn er in FL 3,285 oveledene aan het virus op 109,014 bevestigde besmettingen op 20,48 miljoen inwoners. Zijn de recente pieken veroorzaakt door meer testen ? Zijn de recente gevallen allemaal mensen met klachten of niet ? Hoe zorgvuldig word er getest ? Vrienden van ons hebben namelijk bij hun test geen adres of persoonsgegevens hoeven achterlaten dit was in het conventie center. En als je kijkt naar NL 6,097 overledene op 17,28 miljoen mensen doen wij het kwa overledene cijfers schrikbarend veel slechter. Enige nuance is dus wel gepast lijkt me zeker als je naar de cijfer ratio van overledene inwoners en bevestigingen kijkt.

  2. Top | #312
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BarryDH Bekijk Berichten
    En als je kijkt naar NL 6,097 overledene op 17,28 miljoen mensen doen wij het kwa overledene cijfers schrikbarend veel slechter. Enige nuance is dus wel gepast lijkt me zeker als je naar de cijfer ratio van overledene inwoners en bevestigingen kijkt.
    Persoonlijk vind ik dit niet zo relevant. Alsof het percentage overledenen maatgevend zou moeten zijn om wel of niet naar Florida te gaan. De nieuwsberichten bevestigen wel dat er, nu de doelgroep om in aanmerking te komen om getest te worden is verruimd qua leeftijd, er nu meer jongere mensen positief getest worden. Uiteindelijk zorg dit voor een beeld wat misschien qua schrikbarendheid alleen maar groter is/wordt. Want je kunt niet ontkennen dat de stijging per dag van gemiddeld tussen de 3500 en 5500 besmettingen ook bijdraagt aan het beeld dat er in Florida dus best wel veel besmette mensen rondlopen, zeker in de gebieden rond Miami/Orlando/Tampa. Waarmee het risico om zelf besmet te raken alleen maar toeneemt.

  3. Top | #313
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BarryDH Bekijk Berichten
    Op het moment dat ik type zijn er in FL 3,285 oveledene aan het virus op 109,014 bevestigde besmettingen op 20,48 miljoen inwoners. Zijn de recente pieken veroorzaakt door meer testen ? Zijn de recente gevallen allemaal mensen met klachten of niet ? Hoe zorgvuldig word er getest ? Vrienden van ons hebben namelijk bij hun test geen adres of persoonsgegevens hoeven achterlaten dit was in het conventie center. En als je kijkt naar NL 6,097 overledene op 17,28 miljoen mensen doen wij het kwa overledene cijfers schrikbarend veel slechter. Enige nuance is dus wel gepast lijkt me zeker als je naar de cijfer ratio van overledene inwoners en bevestigingen kijkt.
    Het is heel simpel... Als JIJ denkt dan je moet gaan, Ga dan... Maar probeer geen anderen te overtuigen dat het goed gaat in Florida, want dan krijg je een " Trumpiaans gebeuren".
    Ik HAD OOK vrienden daar.. Nu niet meer... ze zijn slachtoffer geworden van Covid19.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #314
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    De getallen vergelijken is complete onzin. Nederland testte aanvankelijk erg weinig, pas als je in het ziekenhuis terecht kwam en dus heel erg ziek was, werd je getest. Niet gek dat je dan weinig geregistreerde gevallen had en dat er daar relatief heel veel van doodgingen.

    De piek in Amerika ligt later dan hier, dus bestaat de kans dat bij goed beleid over 1-2 maanden het er heel anders uit ziet en dat Europa en Amerika elkaar op dit gebied weer voldoende 'vertrouwen' om reizen toe te staan. Wat goed beleid is daar kun je over veel over twisten.

    Ik ben gestopt met me beroerd te voelen onder het idee dat ik in september misschien wel weer niet kan. We zien het wel. Het enige waar ik me zorgen over maak is de staat van mijn tuintje.

  5. Top | #315
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    alle gepubliceerde cijfers omtrent COVID-19 zijn op zijn minst twijfelachtig: het enige wat betrouwbaar (in NL) is zijn het totaal aantal overleden mensen en het totaal aantal mensen in zkh/IC (beide cijfers al dan niet COVID-19 gerelateerd).

    Er zijn totaal geen betrouwbare cijfers over hoeveel mensen positief COVID-19 zijn, hoeveel mensen zijn overleden aan COVID-19 en hoeveel mensen van COVID-19 genezen zijn.
    Ik ben gestopt met naar de cijfers kijken want ze zeggen helemaal niets over hoe goed/slecht het gaat.
    If it ain't Dutch it ain't much

  6. Top | #316
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Het valt voor jouw niet mee om rustig en niet aanvallend te reageren zeg jeetje. Ik probeer niemand te overtuigen maar als je nuchter naar de cijfers kijkt is er niet veel aan de hand. Er gaan of je nu wilt of niet zo heel veel mensen dood hoor aan corona. Of vind nog geen 3100 veel voor het totale aantal in Florida ? Dan zal je hier in Nederland wel doodsbang zijn aangezien ons sterfte cijfer ruim 2x hoger ligt.

  7. Top | #317
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Het is zeker wel relevant als je bijna 110.000 bevestigde gevallen hebt en nog geen 3100 doden tegenover een klein 50.000 bevestigingen tegen ruim 6000 is er statistisch gezien meer kans het hier op te lopen dan daar. De bevolking word daar nu veel meer getest zeker ten opzichte van hier dus is het niet meer dan logisch toch dat de gevallen veel hoger uitvallen ? Plus zoals ik aangeef ben ik benieuwd in hoe verre mensem daadwerkelijk op de ic liggen of klachten hebben.

  8. Top | #318
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Het blijft gissen naar juistheden van getallen en wat die getallen echt weergeven. In de meeste overzichten heeft de dood in ieder geval geen weekenddienst Maar zonder gekheid, dan weet je dus gelijk dat je die getallen anders moet interpreteren dan hoe ze getoond worden. Of er is in het weekend opeens een medicijn dat er dinsdag dan niet meer is. En dat vind ik vooral vervelend. Ik wil juiste, duidelijke informatie en ook weten waar die info vandaan komt en hoe ze er toe zijn gekomen. Ik ben wetenschapper van origine (in dit gebied) en heb behoefte aan die informatie. Dat stelt mij gerust (ook al is die info niet altijd fijn). Hoe het nu gaat daar erger ik mij mateloos aan om veel verschillende redenen maar dat valt buiten dit forum. Ik probeer met niet al te druk te maken en hoop dat ik ooit mijn gemiste Florida vakantie weer in kan halen samen met mijn (niet meer al te jonge) moeder. Eerlijk gezegd zie ik de (nabije) toekomst somber in. Niet vanwege het virus maar vanwege de reactie er op. Gelukkig mag ik vanaf 1 juli weer met mijn ouders of zus en kinderen in 1 auto zitten zonder crimineel bezig te zijn. Een wandeling (naast elkaar) of gezellig uit eten (aan 1 tafel) met ze mag niet en als het aan dit kabinet ligt mag dat de komende jaren niet meer. Het lot van een alleenstaande blijkbaar. Wat ben ik blij dat mijn werk echt helemaal niet op 1,5m afstand kan en ook heel essentieel is maar liever nog had ik legaal met mijn naasten het leven willen leven.
    Ik ga mij net als Koen proberen alleen nog maar zorgen te maken over mijn tuintje. Moet eerijk zeggen dat die tuin best wat aandacht kan gebruiken. En stiekem droom ik van een mooie Florida vakantie.

  9. Top | #319
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ik ga mij net als Koen proberen alleen nog maar zorgen te maken over mijn tuintje. .
    Mijn tuintje ligt in Florida, waar ik niet heen kan, en daarom maak ik me er zorgen om ;-)

  10. Top | #320
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Mijn tuintje ligt in Florida, waar ik niet heen kan, en daarom maak ik me er zorgen om ;-)
    O ik lees het nu inderdaad anders! Ach, hoe dan ook was voor mij wel een goed advies . Ik hoop dat jij binnenkort weer aan de slag kan in je Florida tuin en anders positief zien, heb je wat te doen als je er weer bent (al zullen er genoeg andere bezigheden zijn).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •