Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 38 EersteEerste ... 2735363738 LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #361
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Je kunt hier wel met feiten statistieken en harde cijfers aankomen , maar als 3x roept Trump is slecht staan mensen meer voor open. Of je pro Trump of anti Trump bent is niet relevant in het hele verhaal.omdat staten grotendeels zelf de dienst uit maken omtrent het heropenen. En dat er bij meerdere staten veel mis gaat met registratie testen etc is een feit. Maar sommige mensen roepen liever Trump is boe.

    Dat is dus een tweede probleem, het gaat ook heel erg om politiek. Voor mij dus niet, ik ben echt geïnteresseerd in wat voor virus dit is maar dan moet je heel goed zoeken naar (juiste) informatie. Uiteindelijk moeten we dealen met hoe de politiek er op reageert. Ik ga verder op dit forum ook niet in discussie wat die cijfers betekenen en welk beleid je daar op zou moeten voeren. Wilde alleen bevestigen wat BarryHD schreef, de cijfers geven geen informatie waar je wat aan hebt. Ze kloppen (meer dan marginaal) niet of ze zeggen iets anders dan wat er (in de media) wordt beweerd. Mijn mening: dat vind ik erg en beangstigend (misschien had ik iets te veel vertrouwen in mensen, overheid, wetenschappers etc.). Ik hoop gewoon ooit weer leuke vakantieblogs te lezen op dit forum!

  2. Top | #362
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Met een nog altijd in volle vaart toenemende pandemie blijft het toch bijzonder dat veel mensen hun keuzes maken aan de hand van wat van de overheden wel of niet mag. En dit dan vooral ter discussie stellen. Altijd weer wijzen naar cijfers en dan vooral daarvan gebruiken wat past binnen de eigen waarheid. Altijd weer op TV dezelfde discussie over wat nog wel mag bij een bepaalde maatregel. Het gaat zelden over de maatregel zelf, vooral over wat als dit en wat als dat. Altijd weer de grenzen willen opzoeken en als het even kan er over heen. Waar is toch de eigen verantwoordelijkheid van een ieder gebleven. En het besef dat dit ook van belang is voor de gezondheid van een ander. Zolang ik maar kan doen waar ik zin aan heb dan is het prima. Ikke, ikke, ikke.
    Als de vogelgriep uitbreekt dan worden alle kippen opgehokt of geruimd. Idem met varkenspest. Dieren hebben geen keuze, wij mensen wel en zelf met alle beperkingen blijft er voor ons mensen nog voldoende bewegingsvrijheid over. Is het nu echt zo onoverkomelijk om je een aantal maanden te beheersen en bepaalde zaken uit te stellen totdat er een vaccin of medicijn is.
    Er gaat op dit moment een dodelijk virus rond en als het al niet dodelijk is dan is dat virus in staat om blijvende schade te veroorzaken, ook bij jonge mensen. Altijd weer die kortzichtige vergelijking met griep. Ik snap daar helemaal niets van. Gelukkig is de grote meerderheid in dit land wel verstandig. Van een aantal domoren op dit forum hoop ik oprecht dat hen niets overkomt, en met hen niemand in hun omgeving. Jezus riep het al aan het kruis: "vader vergeef ze, ze weten niet wat ze doen".

  3. Top | #363
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ja Jastsali dat is jouw mening. Jij vindt het blijkbaar fijn om je keuzes te maken aan de hand van wat de overheid zegt en dat verder niet ter discussie te stellen maar dat kan voor anderen anders zijn. Jij veroordeelt die anderen nu en vindt dat ze alleen aan zichzelf denken (ikke, ikke, ikke schrijf je). Ik wil hier op dit forum niet te veel op in gaan want dit gaat natuurlijk niet meer over Florida en onze mooie vakanties daar maar ik vind het wel belangrijk dat je weet dat die mensen die er anders over denken meestal (juist niet) egoïstisch zijn. Ik ga er van uit dat jij mij tot zo'n persoon rekent en dan kan ik je vertellen dat ik het beste met iedereen op de wereld voor heb. Juist daarom maak ik mij enorm zorgen om deze maatregelen. Ik heb menig uurtje huilend doorgebracht de afgelopen maanden omdat ik veel ellende zag en wist dat het nog veel erger ging worden. En vanuit mijn kennis en alle nieuwe kennis die ik opdeed kon ik niet achter de maatregelen staan. Ik maak me heel veel zorgen om de toekomst. Ik heb in mijn werk direct met deze maatregelen te maken gehad (en dan bedoel ik niet dat ik thuis moest werken), het was blijkbaar de bedoeling dat ik slecht werk ging leveren en daardoor risico's moest nemen die gingen over leven en dood. Dat heb ik niet gedaan maar ook dat heeft mij kopzorgen bezorgd, veel stress en verdriet. Maar ik ben blij hoe ik het gedaan heb en kan daar voor de volle 100% achterstaan. Als ik zeg dat ik hoop snel weer leuke verslagen over Florida vakantie te kunnen lezen hier dan bedoel ik dat ik wil dat het allemaal voorbij is en wij Florida liefhebbers onze zo geliefde (en wel verdiende) vakanties kunnen gaan vieren.

  4. Top | #364
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wat een kortzichtige reactie Jastsali. Dus als iemand een andere mening heeft ben je een domoor?
    En jij hebt de wijsheid in pacht?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #365

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Ik heb het al eerder gezegd en zeg het weer: lieve mensen. We zijn hier om zaken mbt ons favoriete florida te bespreken en niet om de hele Corona crisis door te lopen en elkaar aan te vallen. Een mening is een mening. De meesten van ons zijn geen viroloog en een ieder baseert zich op info die hij/zij als waarheid ervaart.

    Mijn waarheid is dit: ik hoop dat de wereld heel gauw beter wordt en dat we snel weer naar ons geliefde Florida kunnen. Wij hopen maart 2021 de oversteek te kunnen maken.
    Kunnen we aub stoppen met ruzie maken en weer respect hebben voor elkaar? We delen allemaal 1 ding, en dat is dat we zo gauw het kan weer naar ons tweede thuis willen. Ik stem er voor om hier met elkaar op een positieve manier in gesprek te gaan.
    thanks!

  6. Top | #366
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Is het nu de verkeerde indruk die ik heb, of zijn de vliegtickets nu plots duurder geworden? In 2019 hebben we voor BRU-MIA heen en terug in conform+ bij Delta 1400€ betaald in september. Nu moeten we al minstens 600€ meer ophoesten...

  7. Top | #367
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Tja... Dit heeft te maken met beschikbaarheid te maken...
    Hoe minder beschikbaar hoe duurder het wordt.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #368
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Tja... Dit heeft te maken met beschikbaarheid te maken...
    Hoe minder beschikbaar hoe duurder het wordt.
    Uiteraard klopt dit, maar volgens mij komt er nog bij dat de airlines geld nodig hebben. Nu er toch steeds meer mensen met vouchers willen betalen, worden de prijzen omhoog geschroefd, zodat er toch bijbetaald moet worden.

  9. Top | #369
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    https://www.nbc12.com/2020/07/20/con...er-got-tested/

    Kom er maar in Corrus ook nbc12 zegt zeker alles wat Trump wil.

  10. Top | #370
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Nee joh, het gaat geweldig. En de verwachtingen zijn nog veel beter: https://covid19.healthdata.org/unite...merica/florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •