Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 38 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #261
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Hopelijk gaat Delta dan ook weer rechtstreeks vliegen. Vind ik toch wel een meerwaarde met 3 kids.

  2. Top | #262
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat zou in ieder geval aansluiten bij deze tweet van Virgin Atlantic; (LINK)
    "We’re taking to the skies again. We’ll be flying from @HeathrowAirport
    to Orlando, New York, Los Angeles, Hong Kong and Shanghai from the 20th July. And with our brand new health and safety measures in place, you can be sure you can fly safe, and fly well: https://virg.in/pGE"
    Dit heeft er alle schijn van dat ook zij verwachten vanaf 20/7 weer intercontinentaal te kunnen vliegen, zeker gezien de video. Spannend!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #263
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat ziet er hoopvol uit! Nu maar afwachten of er geen tweede golf komt na al de demonstraties.

  4. Top | #264
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Die gaat er zeker komen, dit jaar blijven de grenzen voor ons dicht richting de USA, naar mijn mening
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  5. Top | #265
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Die gaat er zeker komen, dit jaar blijven de grenzen voor ons dicht richting de USA, naar mijn mening
    Gelukkig zijn er ook nog positief denkenden onder ons. Gelukkig ieder zijn mening. Spreuk van de dag: "Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk heeft." Ik houd me daar maar even aan vast als je het niet erg vindt.

  6. Top | #266
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Gelukkig zijn er ook nog positief denkenden onder ons. Gelukkig ieder zijn mening. Spreuk van de dag: "Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk heeft." Ik houd me daar maar even aan vast als je het niet erg vindt.
    Helemaal mee eens, ik wordt een beetje moe van bepaalde personen die de laatste tijd hun uitgesproken mening uiten. Laat iedereen gewoon zelf bepalen of ze willen gaan of niet, neem aan dat iedereen zelf zo verstandig is om die beslissing te maken.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #267
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Eens! Hoewel ik zelf ook niet zo'n ster ben in positief denken, vooral de laatste maanden met zorgen om mijn ouders en werkstress, probeer ik nu ook positief te denken.
    Ben vandaag ook heerlijk bezig geweest met van alles te boeken voor mijn Florida tripje in januari. Alles annuleerbaar uiteraard.
    Maar het plannen, het uitzoeken, heerlijk! Dat doet me meer goed dan continu denken aan alle beren op de weg die eventueel nog kunnen komen.
    En komen die, is daar ook wel weer een oplossing voor.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #268
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Heerlijk zo'n vooruitzicht, het plannen alleen geeft weer een beetje vooruitzicht en hoop dat het dan weer mag!
    Wij hopen ook al voorzichtig op misschien dan toch maar oktober en anders december.
    Inmiddels al 2 x tickets geannuleerd van afgelopen april en juli voor Las Vegas, we durven nog niet te boeken en te plannen, mijn baas ziet me aan komen , al kunnen we niet wachten
    om de vouchers in te wisselen, ik durf geen vouchers in te wisselen om dan weer een voucher te krijgen voor oktober bv.
    Kan dat eigenlijk wel vraag ik me af, met een voucher een nieuwe vlucht boeken en als deze vlucht ook wordt geannuleerd of je dan wederom een voucher ontvangt?
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 08-06-20 om 14:10.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  9. Top | #269

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij hebben een gezins-rondreis (pakketreis) geboekt met vertrek op 11 augustus. Op de site van de aanbieder (Travel trend/NBBS) staat nu dat zij (vrijwel) alle reizen hebben geannuleerd tot 31/7. Nu gaan wij er eigenlijk vanuit dat onze reis ook geannuleerd zal worden. Maar stel nou dat er bv vanaf 1/8 weer wel gevlogen gaat worden (wij zouden met United vliegen met overstap op Newark); is het dan überhaupt mogelijk om een rondreis te maken zoals wij geboekt hebben. In de reisomschrijving zitten bv aan begin en eind van de reis een paar dagen Orlando voor bezoek aan de parken. Is het straks niet zo dat het gewoonweg niet lukt om op korte termijn aan toegangstickets te komen voor Disney of Universal. En dan lijkt het mij ook niet super om met +30graden verplicht met een mondkapje te moeten lopen.
    Stel dat wij gaan omboeken; is de algemene verwachting in Florida dat het in de kerstvakantie allemaal al iets makkelijker is of zou het advies van de Florida-experts onder jullie zijn om gewoon een jaartje uit te stellen naar 2021?

  10. Top | #270
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat blijft moeilijk inschatten Rosa. In pricipe lijkt het er momenteel op dat de wereld iets 'versoepelt' en maatregelen zoals de mondkapjes van tijdelijke aard zijn. Maar alles valt of staat natuurlijk met de ontwikkeling van het virus en de eventuele beschikbaarheid van een vaccin en/of medicijn. Een jaartje uitstellen geldt over het algemeen als de meest veilige optie en ik zie ook dat veel mensen dat doen. Ik denk dat het zeker mogelijk zal zijn om dit jaar nog een reis naar de US te maken, maar dat zal een andere ervaring zijn dan een reis waarbij geen beperkingen gelden. Ook moet je er rekening mee houden dat wanneer de grenzen weer openen er veel mensen zullen zijn die alsnog zullen afreizen, zit zal mogelijk resulteren in grote drukte rondom de (oa) kerstvakantie. Of dit 'het waard' is, bepalen jullie natuurlijk zelf.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •