Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 38 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 374

Onderwerp: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

  1. Top | #221
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunnyrojo Bekijk Berichten
    Geldt alleen nog voor verhuur aan Amerikanen jammer genoeg
    Ik had niet anders verwacht; er zijn immers nog geen buitenlanders in de USA ;-) ! Ik vind het een goede start, en had vorige keer toen iedereen 'dacht' dat we per 30 april zouden opengaan, al 4 aanvragen (Amerikanen) voor die eerste weken. Uiteindelijk mocht dat dus toch niet ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #222
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Dat is hartstikke snel, hopelijk gaat inderdaad Polk ook snel open, weet jij trouwens of de grens met Canada wel open gaat of is? Aangezien we al een aantal Canadezen als huurder hebben gehad en dat tot nu toe goed beviel.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  3. Top | #223
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Nee, voorzover ik weet en lees, is die grens ook nog dicht, zeker tot ergens in juni.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #224
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Wij hebben vandaag een mail gehad van ons management over alle bijzondere maatregelen nadat de verhuur weer open gaat. Wij zitten in Lake dat ergens in de komende weken wel open zal gaan. Gezien alle voorwaarden hebben wij de keuze gemaakt om alle verhuur voorlopig op te schorten. We vinden het maar weinig gastvrij op deze manier. Bovendien willen we elk risico uitsluiten dat in ons huis mensen besmet kunnen raken. We maken ons ernstig zorgen over het gedrag van sommige mensen en dus daarmee een hoger risico op verspreiding.
    In de praktijk zal het tijdelijk bevriezen niet zo veel uitmaken want voorlopig kunnen onze gasten toch Amerika niet in. Maar ook als dezelfde strenge maatregelen blijven gelden na opheffen van de travelban zullen we voorlopig niet verhuren.

  5. Top | #225

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Maar ook als dezelfde strenge maatregelen blijven gelden na opheffen van de travelban zullen we voorlopig niet verhuren.
    Nu zijn wij, tenminste ik, nieuwsgierig wat zoal de strenge maatregelen voor jullie zijn. Geeft ons hier ook een beeld hoe Florida, USA ermee om gaan. Alvast bedankt.

  6. Top | #226
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Extra schoonmaak met desinfectie (alles wat handen kunnen aanraken) extra wassen linnengoed e.d., steeds 3 dagen vrijhouden tussen de verhuur, met heel protocol wanneer management controleert, wanneer schoonmaak erin kan.
    Wij zijn niet afhankelijk van de verhuur, maar heel veel andere eigenaren zijn dat wel. Zij zullen blij zijn dat de boel weer open gaat. Wij zitten daar anders in. Snappen eerlijk gezegd ook niet wat een vakantieganger nu in Florida wil zoeken met overal beperkte bezetting of opening. Maar da’s een heel andere discussie.
    We maken ons nu op voor een bovengemiddeld zwaar hurricane seizoen. Als je de verhalen kunt geloven tenminste. Daar maak ik me meer zorgen om dan dat de verhuur on hold staat. De ervaring en schade die we hadden met Irma staat nog vers in het geheugen

  7. Top | #227
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Aangezien Disney, Seaworld en Universal in juni weer open gaan (Bron), zie ik de kansen van onze juli Florida bezoek iets toenemen (van 5% naar 10% kans).

  8. Top | #228
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Lake en Orange zijn ook open nu. Polk zal wel snel volgen.
    “ Reservation will be limited to residents from U.S. states with a COVID-19 case rate of less than 700 cases per 100,000 residents as of May 19, according to the plan. Any person coming from a highly-infected area, as defined per the Florida Governor’s guidelines, must reserve a minimum stay of 14 nights”

    Kleinere attracties (o.a. Starflyer, Gatorland, Fun spot) gaan nu ook open, maar uiteraard social distancing en minder bezoekers. Legoland op 1 juni, Universal 5 juni. Als de gouverneur akkoord gaat met de plannen, wat wel de verwachting is. Disney heeft nog geen datum voor heropening genoemd. Idem SeaWorld.
    Ook minder leuk nieuws. Hertz heeft uitstel van betaling gevraagd. Tot het Hertz concern behoren ook Dollar en Thrifty.

  9. Top | #229
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Persoonlijk zou ik het niet erg vinden om nu in mijn eigen huisje te zitten en daar lekker te genieten, genoeg te doen is er uiteraard ook als je je niet blind staart op de pret parken alleen.
    Wij zijn zelf zeer verknocht aan de natuurparken waarvan er verscheidene al weer open zijn, misschien komt dat omdat we ook geen 30 meer zijn en dat we de flora en fauna in die parken ook heel mooi vinden, lekker in een kano door een park en onderweg alle dieren spotten is erg leuk en rustgevend in deze gekke tijd.
    Wij zijn daar echt niet de enige in, en alleen daarom zou een openstelling van Polk wel welkom zijn, aangezien onze Villa daarin ligt ( Watersong).
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  10. Top | #230
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Reisverbod van 30 dagen van EU naar VS afgekondigd

    Helemaal eens. Hopen zelf ook dat we er snel weer naar toe kunnen. Maar verhuur voorlopig even on hold. Gisteren nog even daarover gebeld met Ron en Monique, die jullie ook heel goed kennen 😉. Alle begrip voor onze keuze.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •