Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Gelijk heb je, en als je bijna alles nog kunt annuleren, waarom niet? Heb zelf nog geen ticket geboekt. Net wat je zegt, ticketprijzen zijn nu redelijk goed, straks verdubbelen ze ofzo...
    Heb zelf voorkeur voor United, maar wat als die over de kop gaat? Volgens mij kun je dat dan via je CC nog terug krijgen, maar zeker weten doe ik dat niet.
    Moet dat van de week even uitzoeken.
    Zou zelf in september nog een weekje naar Spanje, denk niet dat dat doorgaat, en ga daarvoor een midweek Zeeland boeken als back up, dat ik in ieder geval wel íets heb in september.
    Bij Booking, wat een week voor vertrek nog gratis te annuleren is.
    Weet dat het niet het belangrijkste is, maar het is zo fijn om een reisje in het vooruitzicht te hebben... En idd, zal nooit meer hetzelfde zijn.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #12
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk Berichten
    Dus wij hebben er het volste vertrouwen in dat we tegen die tijd een heerlijke reis naar de VS kunnen maken... ook al zal het nooit meer het zelfde zijn...
    Ik hoop het zo dat volgend jaar alles weer normaal is. Het zou toch wel weer heel leuk zijn om terug te gaan! Maar jouw laatste zin......daar ben ik dus bang voor. Ik ga pas echt weer terug als het weer normaal is. Ik zie mezelf ook echt niet in Florida met een mondkapje op lopen. Of mensen ontwijken en al die andere maatregelen....

  3. Top | #13

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Vooral dat 'weer ergens naar uit kijken' hadden wij zo hard nodig! Dit jaar hadden we Samos (Griekenland) op de planning maar dat is Markermeer geworden... Ach, is ook fijn... Wat betreft de vluchten hebben we gekozen voor Lufthansa... Is ons in 2018 eigenlijk wel goed bevallen...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  4. Top | #14

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Maar jouw laatste zin......daar ben ik dus bang voor. Ik ga pas echt weer terug als het weer normaal is. Ik zie mezelf ook echt niet in Florida met een mondkapje op lopen. Of mensen ontwijken en al die andere maatregelen....
    Begrijp je reactie wel... Maar, als dat tegen die tijd nog van toepassing is, zijn we daar aan gewend denk ik... We vinden het er te leuk om ons tegen te laten houden door mondkapjes... Maar, ik hoop idd dat het allemaal niet meer nodig is tegen die tijd...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  5. Top | #15

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Dachten we in mei echt dat volgend jaar april weer 'normaal' genoeg zou zijn om te gaan, hebben we daar nu een stuk minder vertrouwen in...
    En toen kwam die mail van Walt Disney World, die ons de kans gaf met full refund te annuleren... We krijgen alles terug op de vluchten na... maar daar bleken we ook 'geluk' te hebben, want we hebben voor 15 mei 2020 geboekt en konden de vluchten daarom omzetten naar 'open tickets' die we uiterlijk 31/12/21 moeten gebruiken voor een bestemming naar keuze. Waarheen en wanneer we dat doen weten we nog niet...

    wat betreft Florida... We hopen op 2022... Pfff das nog lang...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  6. Top | #16
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Pfff 2022 dat klinkt idd nog erg ver weg. Wij boeken ook nog niks maar blijven echt hopen op 2021.

    Erg fijn dat je alles zo makkelijk en zonder kosten hebt kunnen annuleren.

    Op naar andere mooie plannen.

  7. Top | #17
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    2022 klinkt nog zoooo ver weg! Ik hoop nog steeds op zomer 2021, al heeft 2022 ook z’n voordelen. Dan zijn bijv. alle nieuwe attracties open die ze nu aan het bouwen zijn

  8. Top | #18

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Kon het best goed van me af zetten... Maar vandaag ben ik me toch in een rot-stemming! Had nu op de luchthaven moeten zijn.... Boarden zou bijna beginnen... ��
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  9. Top | #19
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Kan me voorstellen dat dit even een enorme baaldag is. Hopelijk kunnen we weer heeeeel snel die kant op. Hier kunnen we ook niet wachten

  10. Top | #20

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Kan me voorstellen dat dit even een enorme baaldag is. Hopelijk kunnen we weer heeeeel snel die kant op. Hier kunnen we ook niet wachten
    Kijk, en daarom had ik dit berichtje dus op het Florida forum gezet! Hier begrijpen de mensen me tenminste!
    Een volgende kans is voorjaar 2022, en we hebben besloten pas weer te boeken als het reizen vanuit Europa weer op gang is gekomen... Dus niet meer 'te gokken dat het dan wel weer kan'... Voor nu kijk ik dus eigenlijk vooral uit naar het moment dat we weer kunnen boeken... Geduld... Pff...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •