Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Ja, het is gewoon heel erg balen. En de laatste dagen zakt de moed me ook echt in de schoenen hoor, al dat gedoe met die vaccins...
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #22

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Onze vaccin afspraken staan, dus dat geeft hoop! Maar ik heb zojuist een prognose voor 2022 gemaakt en dat was echt huilen! DUUR! niet normaal...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  3. Top | #23
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk Berichten
    Onze vaccin afspraken staan, dus dat geeft hoop! Maar ik heb zojuist een prognose voor 2022 gemaakt en dat was echt huilen! DUUR! niet normaal...
    Vandaag heb ik voor mezelf een afspraak kunnen maken, ik hoop morgen dat mijn man een afspraak kan maken....
    Maar dit wil ik niet horen...is het echt veel duurder dan normaal?

  4. Top | #24
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Wat is er nu dan al duur? Vluchten en autohuur zijn wel iets hoger maar niet echt duur of wel?
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #25

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Wat is er nu dan al duur? Vluchten en autohuur zijn wel iets hoger maar niet echt duur of wel?
    Met name Disneycruise en WDW vallen echt duurder uit. Het was al een behoorlijk prijzige reis waarvan ik eigenlijk niet durf toe te geven dat we zo veel spenderen en nu is die zelfde reis nog eens 10% duurder... Had het wel verwacht, maar was toch ff huilen...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  6. Top | #26
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    De dollar staat ook inmiddels een stuk beter dan vorig jaar dus dat is dan wel weer een voordeel
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #27
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje Bekijk Berichten
    Met name Disneycruise en WDW vallen echt duurder uit. Het was al een behoorlijk prijzige reis waarvan ik eigenlijk niet durf toe te geven dat we zo veel spenderen en nu is die zelfde reis nog eens 10% duurder... Had het wel verwacht, maar was toch ff huilen...
    Alsof het niet prijzig genoeg was idd. Een cruise doen wij nooit maar we zijn met z’n vieren en dat tikt sowieso al aardig aan. Ik heb me er nog niet in verdiept maar hoop volgend jaar toch echt een keer terug te kunnen. (Goh ...ik val in herhaling).

    Gisteren heeft mijn man een afspraak kunnen maken en hij kan aanstaande dinsdag al terecht voor Janssen. Dus 1 prik en klaar, nog eerder beschermd dan ik.

  8. Top | #28
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: Orlando/Cruise/Disneyworld, Voorjaar 2021

    Oh ja, cruise en parken zullen wel duurder zijn geworden ja.
    Kom nooit in Disney parken en cruise doe ik ook nooit, dat scheelt.
    Mijn reis voor januari 2022 heeft wel een leuke prijs, leuke aanbieding voor vlucht gevonden.
    Hotelprijzen vallen me ook mee, en voor het eerst bij National auto gehuurd, ook voor een mooie prijs.
    Nu maar hopen dat het door kan gaan.
    Gevaccineerd ben ik al, doe mee als proefkonijn voor Curevac, die wordt volgende maand goedgekeurd. En toen ik de oproep kreeg voor
    een reeds goedgekeurd vaccin kon ik mijn deelname laten deblinderen (wist niet of ik de echte had ontvangen of placebo)
    En toen bleek dat ik in januari en februari mijn beide echte shots al had gehad.
    Nu nog bewijsje, maar dat komt na de goedkeur. Ergens begin juli. Prima!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •