Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Dollar wordt gunstiger, bij Disney prijzen in euro's

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Dollar wordt gunstiger, bij Disney prijzen in euro's

    Wij waren van plan onze 2 Day Base tickets voor onze vakantie in april deze week bij Disney zelf te bestellen. Maar nu de dollarkoers gunstiger wordt, is dat minder aantrekkelijk geworden. Bij Disney zelf betalen we namelijk € 1018 (dollars kiezen kan niet) en bij Undercovertourist $ 1047, dus € 940. Bij Undercovertourist krijgen we ook e-tickets. Zijn daarmee ook de Fastpassen 30 dagen van tevoren te boeken? Doe je dat dan met een code die op die e-tickets staat of iets dergelijks?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dollar wordt gunstiger, bij Disney prijzen in euro's

    Als je het e-ticket koppelt aan My Disney Experience (via het ticketnummer op je e-ticket) dan kan je 30 dagen vooraf fastpass boeken. Dollars kiezen op de Disney site kan als je een VPN gebruikt en volgens mij ben je iets goedkoper uit bij Disney zelf. Verder is Undercovertourist een prima partij om tickets bij te kopen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •