Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

    Ik heb vorigjaar ook uploaden gebruikt. Weet nog wel dat ik iets moest aanpassen
    omdat dat niet helemaal goed overgenomen was.. Dus zeker alles even goed controleren.

  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

    Hopelijk zie ik het volgende keer wel in de Edge-browser. Maar dat is pas over 2 jaar
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

    Ik zag vandaag een bericht in de telegraaf over een vrouw die bij het inchecken op Schiphol werd geweigerd op een vlucht naar Amerika. Tijdens het aanvragen van ESTA was er niks geks aan de hand. Ze zou samen met haar man en kinderen naar NYC gaan. Maar zij kreeg als enige een foutmelding op Schiphol. Ze moest maar een visum aanvragen. Haar gezin is wel naar NYC gegaan en zij heeft twee weken op een visum moeten wachten, wat natuurlijk geen zin meer had. Misschien overbodig om te vermelden, maar het betreft een Nederlandse vrouw.
    Ik vraag me af of je zelf ook van te voren zo'n foutmelding zou kunnen zien? Want anders kom je dus echt voor een verrassing te staan op Schiphol.
    Ze konden ook niet zeggen wat de foutmelding was. Wel gaven ze aan dat er wel veel fouten zijn met het ESTA-systeem. Dit heeft dus hele vervelende gevolgen voor reizigers naar Amerika.
    Wij moeten dit jaar weer een nieuwe ESTA aanvragen, omdat onze huidige eind maart verloopt. Ik ben benieuwd. Ook nu weer met dat uploaden. Ik kan me niet herinneren dat ik twee jaar geleden wat heb moeten uploaden?
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #14
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Wij moeten dit jaar weer een nieuwe ESTA aanvragen, omdat onze huidige eind maart verloopt. Ik ben benieuwd. Ook nu weer met dat uploaden. Ik kan me niet herinneren dat ik twee jaar geleden wat heb moeten uploaden?
    Wij hebben eind vorig jaar nieuwe Esta aangevraagd en het paspoort niet geupload, het hoeft niet. Alles is goed gegaan, we zijn nu in Florida.

  5. Top | #15
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Belangrijke wijziging in aanvragen Esta

    uploaden is een service geen must.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •