Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Het kan zijn dat het reisbureau het niet aanraadt en nog niet kosteloos mag annuleren, maar ik heb rechtstreeks geboekt en zoals ik al zei, wil perse comfort vliegen, maar dat is een keuze. TUI gaat vluchten met Delta aanbieden en voor zover ze nu wisten, niet met een andere maatschappij. Ik hoop voor iedereen die hier mee te maken heeft, dat er een goede oplossing snel komt. En tja, hun Florida klanten zijn ze zowiezo kwijt!
    ik heb mijn reservering volledig weten te annuleren na een vermoeiende middag met veel heen en weer gemail en bellen dus nu wachten op de aanbetaling zodat we een andere vlucht kunnen kiezen.
    Inmiddels is de aanbetaling retour dus gisteren direct andere vlucht geboekt☺
    Laatst gewijzigd door verhagena; 19-12-19 om 12:39.

  2. Top | #22

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Erg jammer omdat wij deluxe zouden vliegen en nu dus economy. We hadden niet voor niks gekozen voor deluxe. We moeten ook onze huurauto aanpassen naar Orlando International Airport omdat we dus zouden landen en vertrekken via Sanford. We wachten het af wanneer we alles kunnen veranderen. We laten de boeking wel.staan want we hebben ook.een villa en tickets voor Universal studio's geboekt.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizzy2018 Bekijk Berichten
    Erg jammer omdat wij deluxe zouden vliegen en nu dus economy. We hadden niet voor niks gekozen voor deluxe. We moeten ook onze huurauto aanpassen naar Orlando International Airport omdat we dus zouden landen en vertrekken via Sanford. We wachten het af wanneer we alles kunnen veranderen. We laten de boeking wel.staan want we hebben ook.een villa en tickets voor Universal studio's geboekt.
    Mag ik je 1 advies geven... annuleer gewoon alles, het duurt minimaal nog 6-8 weken voor je iets gaat horen, wij hebben dit ook kunnen doen en heb een dag erna me geld retour gestort gekregen en boek het lekker zelf, als voorbeeld 3 weken Full size SUV (i.c,m. Fly en Drive) bij Tui €1489,00, exact dezelfde auto via Alamo voor €998,00. Tickets van Universal kun je via diverse sites ook krijgen en bij bepaalde sites kun je nu een aanbetaling doen en 6 weken voor vertrek het restant betalen, Villa kun je ook stukken voordeliger vinden al hebben wij deze via een Nederlandse reisagente kunnen reserveren, dus advies ga niet wachten en boek lekker zelf
    Laatst gewijzigd door verhagena; 23-12-19 om 17:47.

  4. Top | #24

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk Berichten
    Mag ik je 1 advies geven... annuleer gewoon alles, het duurt minimaal nog 6-8 weken voor je iets gaat horen, wij hebben dit ook kunnen doen en heb een dag erna me geld retour gestort gekregen en boek het lekker zelf, als voorbeeld 3 weken Full size SUV (i.c,m. Fly en Drive) bij Tui €1489,00, exact dezelfde auto via Alamo voor €998,00. Tickets van Universal kun je via diverse sites ook krijgen en bij bepaalde sites kun je nu een aanbetaling doen en 6 weken voor vertrek het restant betalen, Villa kun je ook stukken voordeliger vinden al hebben wij deze via een Nederlandse reisagente kunnen reserveren, dus advies ga niet wachten en boek lekker zelf
    Ook wij hadden geboekt met TUI, wij hebben je advies ter harte genomen en geannuleerd. Wel via TUI belgië nu deluxe tickets naar Miami geboekt.
    We hadden ook deluxe geboekt naar Orlando vanuit Amsterdam, ze wilde ons ook economy boeken bij Delta maar hadden nog geen concreet voorstel. Daarom alles geannuleerd.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vera12345 Bekijk Berichten
    . Wel via TUI belgië nu deluxe tickets naar Miami geboekt.
    Huh, vliegt TUI België weer naar Miami?

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Nou net gekeken.
    Ik zie dat ze vanaf Mei weer vliegen.
    Daar ben ik erg blij mee want wij vliegen terug eind maart van Miami naar Amsterdam met Tui Nederland.
    En nu kunnen we begin oktober weer vliegen van Brussel naar Miami.
    Blij mee.

  7. Top | #27

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Nou net gekeken.
    Ik zie dat ze vanaf Mei weer vliegen.
    Daar ben ik erg blij mee want wij vliegen terug eind maart van Miami naar Amsterdam met Tui Nederland.
    En nu kunnen we begin oktober weer vliegen van Brussel naar Miami.
    Blij mee.
    ik kwam er bij toeval achter inderdaad!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •