Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

  1. Top | #11
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Jammer... Hopelijk heeft het niet al teveel effect op de prijzen...
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Wel jammer, rechtstreeks op Sanford tegen een lage prijs, was leuk vliegen. Ook redelijk vlot door immigratie heen. Dan nog een uurtje sturen over de 417 naar Kissimmee
    en met een vroege vlucht, was je dan eind van de middag op plaats van bestemming. Koffertjes dumpen, even de Walmart in voor het broodnodige, lekker hapje eten in een restaurant en rustig aan de koffers uitpakken en naar bed. Voorheen vlogen we altijd met United met tussenstop en dan kom je toch een stukje later aan. Of er moet een vroegere vlucht gaan, maar je zit nog altijd met de tussenstop en MCO is nou eenmaal geen United hub.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Ik heb Tui ook net gebeld. Aanbiedingen/omboekingen gaan over 3-6 weken beginnen. Echter ze bieden alleen maar economy aan. Restbedrag krijg je dan terug (indien van toepassing) en als je zelf wilt upgraden of koffers meenemen dan zul je dat erna zelf moeten bijboeken.... Ik denk dat ik zelf iets ga regelen en mijn geld terug vraag.
    Als dat het verhaal is dan annuleer ik ook alles bij ze want dat is natuurlijk idioot als ik comfort stoelen bestel en een huurauto ze alleen de vlucht regelen, dan kan ik het zelf ook regelen. Thanks!

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Inmiddels tickets geboekt bij Delta, ook rechtstreeks, wel weer wat duurder helaas... Tui gebeld en die storten het bedrag binnen een paar werkdagen terug. Ik durf niet te zeggen wat ze met pakket reizen doen, maar voor de mensen met tickets die comfort of Deluxe hadden geboekt, ze boeken alles om naar economy. De rest zal je daarna zelf moeten regelen. En idd erg jammer, vond het altijd super relaxed om naar Sanford te vliegen. Ben in geen jaren meer op MCO geweest, dus ook wel weer leuk!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Inmiddels tickets geboekt bij Delta, ook rechtstreeks, wel weer wat duurder helaas... Tui gebeld en die storten het bedrag binnen een paar werkdagen terug. Ik durf niet te zeggen wat ze met pakket reizen doen, maar voor de mensen met tickets die comfort of Deluxe hadden geboekt, ze boeken alles om naar economy. De rest zal je daarna zelf moeten regelen. En idd erg jammer, vond het altijd super relaxed om naar Sanford te vliegen. Ben in geen jaren meer op MCO geweest, dus ook wel weer leuk!
    Maar had jij al geboekt bij Tui en wanneer? Waarom boek je dan zelf als Tui een omboeking gaat verzorgen?
    Welke periode vlieg je naar Florida?
    Ik krijg namelijk net te horen dat ze nog niks weten en ze in het nieuwe jaar met een plan komen en nu nog geen toezeggingen of wat dan ook kunnen doen.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Ik had al geboekt voor 11-5/1-6 en geboekt begin oktober. Ik boek zelf om omdat ik geen economy wil vliegen, maar comfort. Ze gaan pas over 3-6 weken mensen benaderen en dat wordt alleen maar economy class. Ik neem aan dat je het 088 nummer gebeld hebt, via hun heb ik een ander nummer gekregen en te horen gekregen dat hoewel Miami er nu nog in staat, heel Florida er uitgaat bij TUI. Vluchten in pakket reizen gaan dan door Delta verzorgt worden. Zoals ik al zei, ik heb eieren voor mijn geld gekozen en nu Delta comfort geboekt voor dezelfde data. Ik ga niet wachten tot ze voor mij economy gaan boeken en dat ik daarna zelf moet upgraden naar een hogere klasse, die er misschien dan niet meer is. Of ik er slim aan gedaan heb zal de tijd me gaan leren..... Ik weet nu alleen zeker dat ik op mijn data volgend jaar naar Florida ga, en tegen die tijd ben ik allang vergeten dat ik er extra voor heb moeten betalen ;-)

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk Berichten
    Ik had al geboekt voor 11-5/1-6 en geboekt begin oktober. Ik boek zelf om omdat ik geen economy wil vliegen, maar comfort. Ze gaan pas over 3-6 weken mensen benaderen en dat wordt alleen maar economy class. Ik neem aan dat je het 088 nummer gebeld hebt, via hun heb ik een ander nummer gekregen en te horen gekregen dat hoewel Miami er nu nog in staat, heel Florida er uitgaat bij TUI. Vluchten in pakket reizen gaan dan door Delta verzorgt worden. Zoals ik al zei, ik heb eieren voor mijn geld gekozen en nu Delta comfort geboekt voor dezelfde data. Ik ga niet wachten tot ze voor mij economy gaan boeken en dat ik daarna zelf moet upgraden naar een hogere klasse, die er misschien dan niet meer is. Of ik er slim aan gedaan heb zal de tijd me gaan leren..... Ik weet nu alleen zeker dat ik op mijn data volgend jaar naar Florida ga, en tegen die tijd ben ik allang vergeten dat ik er extra voor heb moeten betalen ;-)
    Ik heb net ook reactie ontvangen van het reisbureau dat wanneer ik wil annuleren dit mogelijk is alleen raden ze het niet aan, ja dat laatste snap ik ;-)
    Ik ga deze dagen maar is even kijken wat er is had namelijk vorig jaar niet echt goede ervaringen met Delta
    Welk 088 nummer bedoel je?

    Krijg net de mail vanuit het reisbureau dat ze nog niks kosteloos mogen annuleren eerder zij een voorstel hebben gedaan, oftewel ik moet dus nu minimaal 3-6 weken gaan wachten tot Tui mij een keer gaat berichten dat de vlucht niet doorgaat en zij een alternatief willen bieden met Delta, wat ik niet wil dus alsnog alles ga annuleren, erg logisch allemaal en triest dat dit zo moet, hoe raak je klanten kwijt....nou zo
    Laatst gewijzigd door verhagena; 17-12-19 om 16:29.

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Het kan zijn dat het reisbureau het niet aanraadt en nog niet kosteloos mag annuleren, maar ik heb rechtstreeks geboekt en zoals ik al zei, wil perse comfort vliegen, maar dat is een keuze. TUI gaat vluchten met Delta aanbieden en voor zover ze nu wisten, niet met een andere maatschappij. Ik hoop voor iedereen die hier mee te maken heeft, dat er een goede oplossing snel komt. En tja, hun Florida klanten zijn ze zowiezo kwijt!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Van Wikipedia Melbourne airport Florida

    …......…..
    n November 2019, British tour operator and airline
    TUI Airways
    announced that, from 2022, they would switch their Orlando operations, from their current base at
    Sanford
    , to Melbourne. This announcement will see daily flights to/from 8 British airports and is to bring their operations nearer to
    Port Canaveral
    where
    TUI Cruises
    will operate from in coming years. As a package holiday company this brings passengers closer to their cruises, although it has angered many TUI passengers who fly with the company to visit Orlando with
    Walt Disney World
    and
    Universal Resort Orlando........................


    en van de site van de airport zelf 2022???? http://www.mlbair.com/


    Lijkt me geen ideale luchthaven om een auto te huren.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 17-12-19 om 18:37.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Van Wikipedia Melbourne airport Florida

    …......…..
    n November 2019, British tour operator and airline
    TUI Airways
    announced that, from 2022, they would switch their Orlando operations, from their current base at
    Sanford
    , to Melbourne. This announcement will see daily flights to/from 8 British airports and is to bring their operations nearer to
    Port Canaveral
    where
    TUI Cruises
    will operate from in coming years. As a package holiday company this brings passengers closer to their cruises, although it has angered many TUI passengers who fly with the company to visit Orlando with
    Walt Disney World
    and
    Universal Resort Orlando........................


    en van de site van de airport zelf 2022???? http://www.mlbair.com/
    is tot op heden alleen Tui UK, Nederland stopt per mei op Orlando en later ook Miami



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •