Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Beste allemaal,

    ik krijg zojuist te horen dat Tui per mei 2020 NIET meer op Orlando Sanford vliegt en dan alle klanten die geboekt hebben worden omgeboekt, de beste mevrouw gaf aan dat ze bezig zijn met Orlando MCO in het programma op te nemen Vanaf 2022 Gaan ze vliegen op Orlando Melbourne.


    iemand van jullie al iets vernomen hierover?
    Laatst gewijzigd door verhagena; 14-12-19 om 23:20.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Als ik een proefboeking maak voor een vakantie in jui 2020 naar Orlando staat er een vlucht naar MCO met Delta bij.

    Vluchten naar Sanford houden in het schema in mei 2020 op.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Als ik een proefboeking maak voor een vakantie in jui 2020 naar Orlando staat er een vlucht naar MCO met Delta bij.

    Vluchten naar Sanford houden in het schema in mei 2020 op.
    klopt daar kwam ik dus ook achter en kreeg het direct benauwd��, vandaar mijn belletje aan Tui zojuist en zij gaf aan dat Tui bezig met vluchten naar MCO
    Laatst gewijzigd door verhagena; 14-12-19 om 23:11.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Zag hier een tijdje geleden iets over voorbij komen. Google levert dit op, meer kan ik er niet over vinden: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...bourne-airport
    Jammer, vond het altijd fijn met TUI naar Sanford te vliegen. Hoewel de laatste keer United erg goed beviel, met een fijne break. Dus in februari weer.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Melbourne in plaats van Sanford vind ik in ieder geval geen slechte keuze.
    Voor mij is de afstand volgens Google precies even ver wat tijd aangaat.
    Precies 2uur en 2 minuten.
    Maar...... rijden over de I4 is eigenlijk altijd ellende en voegt zeer veel tijd toe.
    Veel zal ook afhangen met hoelang de immigratie er over doet wat betreft wachttijd.
    Heb ik af en toe wel wat negatieve ervaringen mee in Sanford.
    Ik zal het afwachten.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Ben vanmiddag bij Tui geweest en deze gaven aan dat alle mensen die geboekt hebben voor de vluchten vanaf mei 2020 allemaal een aanbieding/omboeking met Delta krijgen op MCO alleen kan het nog even duren voordat je wat hoort en daar heb ik moeite mee aangezien ik graag wil weten hoe of wat.
    tevens vertelde ze me dat Tui na de zomer ook stopt met Miami en hoogstwaarschijnlijk stopt met Florida, vliegtuigen worden ingezet voor het Caribisch gebied en Suriname.

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Ik heb Tui ook net gebeld. Aanbiedingen/omboekingen gaan over 3-6 weken beginnen. Echter ze bieden alleen maar economy aan. Restbedrag krijg je dan terug (indien van toepassing) en als je zelf wilt upgraden of koffers meenemen dan zul je dat erna zelf moeten bijboeken.... Ik denk dat ik zelf iets ga regelen en mijn geld terug vraag.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Ben beniewd wat ze regelen als je een pakketreis met huurauto geboekt hebt.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    Maar of TUI nu echt op Melbourne ( tenzij ze dat in de wintermaanden gaan doen) zal gaan vliegen is toch wel wat vaag als je onderstaand bericht leest :

    SCHIPHOL - Het Nederlandse TUI fly stopt met vliegen tussen Schiphol en Florida. De vluchten naar Miami en Orlando worden volgend jaar uit de dienstregeling geschrapt, waardoor er extra capaciteit beschikbaar komt richting het populaire Curaçao.



    Op dit moment worden Miami en Orlando twee keer per week aangevlogen. “De concurrentie daar is erg hoog. Daarom kiezen we ervoor om Florida in de zomer aan te bieden via Delta Air Lines”, zegt Luc Lentjes, Director Product & Yield bij TUI Benelux, in Luchtvaartnieuws Magazine.


    Dat betekent in de praktijk dat TUI-passagiers kunnen kiezen uit een dagelijkse vlucht naar Orlando en twee vluchten per week naar Tampa, waardoor er keuze ontstaat uit meerdere verblijfsduren. Er wordt nog met partner KLM gesproken over een mogelijke samenwerking op Miami.





    Meer Curaçao
    Door de wijziging kan het aantal non-stop vluchten richting Curaçao omhoog. “We gaan vanaf mei naar negen vluchten per week, waarvan er vijf non-stop worden aangeboden. Dat zijn twee non-stop vluchten meer dan voorheen”, zegt Lentjes.


    In het Caribisch Gebied biedt TUI fly ook Bonaire (vier keer per week) en Aruba (drie keer per week) aan. Sint Maarten wordt ook door TUI aangeboden, maar dan via de bestaande KLM-vluchten.


    De frequentie naar Paramaribo, die in de winter omhoog ging naar twee wekelijkse vluchten, wordt ook in de zomer op dat niveau gehandhaafd.


    Bron : Luchtvaartnieuws.NL
    Laatst gewijzigd door PENPE; 16-12-19 om 15:45.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #10
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Tui stopt per mei 2020 met vliegen naar Sanford

    De site TravMagazine meldt inmiddels het volgende :


    TUI vernieuwt haar reisaanbod naar Florida


    TUI biedt vanaf mei 2020 pakketreizen naar Miami, Tampa en Orlando aan in samenwerking met Delta Airlines/KLM aan. De vluchten met Delta Airlines/KLM komen in plaats van de eigen TUI fly vluchten naar Florida.


    Manfred Lahey, Hoofd Product Verre Reizen TUI Nederland: ‘We bieden nu met eigen vluchten twee vertrekdagen per week aan met een combinatievlucht Orlando Sanford – Miami. Om meer variabele reisduren te kunnen aanbieden, zijn meer vertrekdagen nodig. Dat lukte niet binnen onze eigen vloot, daarom gaan we Florida nu aanbieden in samenwerking met Delta Airlines/KLM.’


    Tampa zal op dinsdag en zaterdag aangeboden worden, Orlando International Airport zelfs dagelijks, beide non stop. Miami wordt met KLM/Air France aangeboden, vanaf de zomer via Parijs en vanaf winter 2020/21 non stop met KLM.


    In het aanbod met aankomst in Tampa zal de nadruk liggen op fly & drives en strandvakanties aan de westkust van Florida. Orlando is naast startpunt van fly &drives, natuurlijk ook toegangspoort voor alle amusementsparken. De nieuwe, scherp geprijsde, pakketten zijn vanaf vandaag boekbaar voor klant en reisagent. Over reeds gemaakte boekingen wordt contact opgenomen met klant en/of reisagent.


    Bron : TravMagazine
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •