Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Columbus Day

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Columbus Day

    Omdat we volgend jaar 30 jaar getrouwd zijn, wil ik met man, dochter en aanstaand schoonzoon in oktober naar Orlando. Ik heb mijn zinnen gezet op de aanbiedingen rondom Columbus Day, maar ik kreeg afgelopen weekend te horen dat als dochter haar Master in één keer zou halen, de diploma uitreiking op 9 oktober plaatsheeft. Dat is dus net voor DE DATUM van 12-10-20 van Columbus Day.

    Nou is mijn vraag: stoppen alle aanbiedingen op de maandag van Columbus Day of lopen de aanbiedingen en gigakortingen nog een paar dagen door. Met andere woorden: moet ik een vlucht op 10 of 11 oktober boeken, of zou ik ook nog de 12e weg kunnen gaan?

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Columbus Day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Omdat we volgend jaar 30 jaar getrouwd zijn, wil ik met man, dochter en aanstaand schoonzoon in oktober naar Orlando. Ik heb mijn zinnen gezet op de aanbiedingen rondom Columbus Day, maar ik kreeg afgelopen weekend te horen dat als dochter haar Master in één keer zou halen, de diploma uitreiking op 9 oktober plaatsheeft. Dat is dus net voor DE DATUM van 12-10-20 van Columbus Day.

    Nou is mijn vraag: stoppen alle aanbiedingen op de maandag van Columbus Day of lopen de aanbiedingen en gigakortingen nog een paar dagen door. Met andere woorden: moet ik een vlucht op 10 of 11 oktober boeken, of zou ik ook nog de 12e weg kunnen gaan?
    Ik zou me niet (meer) zo blind staren op de Columbus Day sale. Dit jaar zijn we daarvoor ook naar de outlet geweest en de aanbiedingen waren niet bijster bijzonder. Gigakortingen heb ik in ieder geval niet gezien, behalve bij Adidas waar alles voor 50 % van de outlet=prijs wegging. De Columbus day sale begint overigens meestal de vrijdag ervoor en duurt het hele weekend t/m maandag.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Columbus Day

    Oempf, dat valt me dus tegen! Vorig jaar waren we in Orlando rond Memorial Day en toen vonden we overal wel gigakortingen! Inderdaad, bij Adidas rende mijn man met stapels shirtjes door de winkel, bij Van Heusen was de promo 70% korting (daar heb ik flink ingeslagen), bij Ecco geen extra korting maar goed, daar gaan we standaard naar toe om in te slaan en bij Old Navy was het echt spotgoedkoop!
    Misschien moet ik toch eens bij de jongelui gaan informeren hoe ze eind mei in hun tijd zitten?

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Columbus Day

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Oempf, dat valt me dus tegen! Vorig jaar waren we in Orlando rond Memorial Day en toen vonden we overal wel gigakortingen! Inderdaad, bij Adidas rende mijn man met stapels shirtjes door de winkel, bij Van Heusen was de promo 70% korting (daar heb ik flink ingeslagen), bij Ecco geen extra korting maar goed, daar gaan we standaard naar toe om in te slaan en bij Old Navy was het echt spotgoedkoop!
    Misschien moet ik toch eens bij de jongelui gaan informeren hoe ze eind mei in hun tijd zitten?
    Tja, als je alleen voor de koopjes naar Florida vliegt dan worden het uiteindelijk toch dure koopjes en kan je misschien beter naar Batavia Stad gaan want daar hoef je dan niet heen te vliegen Dus om je vakantie daarvoor om te gooien naar een andere maand, tja.... Wij gaan volgend jaar gewoon lekker weer in oktober (omdat we dat qua weer het lekkerst vinden en de ticketprijzen ook leuk zijn)en dan zien we wel wat Columbus day ons te bieden heeft.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Columbus Day

    Je kunt meer besparen door te gaan shoppen bij Bealls Outlet, Burlington, Ross en Marshall's dan op de kortingen in de outlets te rekenen. Natuurlijk heb je minder zeker dat je het nieuwste vindt, maar voor alle grote designermerken kun je slagen voor prijzen die de outlets niet rekenen. Kun je gewoon naar Florida wanneer het je het best uitkomt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •