Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Orlando Magic

  1. Top | #1

    Standaard Orlando Magic

    Binnenkort is het zo ver en gaan wij voor bijna vier weken naar Florida! Tijdens onze vakantie gaan wij een wedstrijd van Orlando Magic bezoeken. Nou vroeg ik mij af of er rondom het stadion voldoende parkeergelegenheid is of dat we beter op een andere manier naar het stadion kunnen reizen. Alvast bedankt voor jullie hulp!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Orlando Magic

    Parkeerplekken genoeg. Mensen verhuren soms ook hun voortuin als parkeer plek. Naast het stadion ligt ook een parkeerplaats, koste toen 10 dollar. ( kijk even op Google Earth, dan ze je links schuin boven het Amway stadion wat ik bedoel). En er ligt een grote parkeergarage ernaast. Wij vonden het trouwens een supergave ervaring!!!

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Orlando Magic

    Wij zijn vorig jaar ook geweest tijdens het voorseizoen en hebben toen hier geparkeerd: LINK.
    Direct de snelweg af, 10 dollar voor een plek. Er wel bijgezegd hebbende dat we er toen al voor opening stadion geparkeerd hebben om nog rond te kunnen kijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •